Modded controllers
Discus and support Modded controllers in XBoX Accessibility to solve the problem; I have a queston. Are modded controllers considerd cheating? I had seen some where due to the allowence of the Mad Catz controllers with Microsoft that... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by AoX Surfcat, Apr 30, 2019.
Thema:
Modded controllers
Loading...
-
Modded controllers - Similar Threads - Modded controllers
-
my Xbox controller keep on paired mod and i can't connect it
in XBoX Accessibilitymy Xbox controller keep on paired mod and i can't connect it: i have this problem since 8 month i tried almost everything changing windows 10 to 11 and get back to windows 10 when i connect my Xbox controller to laptop and my phone and it work perfectly... -
Modded controller audio and tv issues
in XboX InsidersModded controller audio and tv issues: I did a new shell and buttons on my controller and whenever I turn it on and use my left thumb stick the audio to my tv cuts out submitted by /u/Prestigious_Bee_1823 [link] [comments] -
Mi control de Xbox no se conecta a la consola ni por pilas o cable [Mod Translation - My...
in XBoX on ConsolesMi control de Xbox no se conecta a la consola ni por pilas o cable [Mod Translation - My...: Hola buenas tardes el dia de hoy tengo un problema que el control no me conecta en la xbox lo enciendo y al conectarlo el control se apaga de la nada pero rn pc por cable se mantiene encendido sin... -
CONTROL PARENTAL EN LA XBOX 360 NO PUEDO SACARLO [Mod Translation - PARENTAL CONTROL ON THE...
in XBoX AccessibilityCONTROL PARENTAL EN LA XBOX 360 NO PUEDO SACARLO [Mod Translation - PARENTAL CONTROL ON THE...: HOLA QUIEN ME PUEDE DAR UNA MANO PARA SACAR UN CONTROL PARENTAL DE MI CONSOLA ?? GRACIAS [Mod Translation - HELLO WHO CAN GIVE ME A HAND TO TAKE A PARENTAL CONTROL FROM MY CONSOLE ?? Thank you]... -
bumper derecho del control inhalambrico no funciona [Mod Translation - right wireless...
in XBoX on Consolesbumper derecho del control inhalambrico no funciona [Mod Translation - right wireless...: buen dia al presionar el bumper derecho no funciona con ningun juego, el control lo adquirí en diciembre 2019 agradecere me pueda apoyar para conocer que le pasa [Mod Translation - good day when... -
Mi control de x box one no enciendwe [Mod Translation - My Xbox One controller does not...
in XBoX on ConsolesMi control de x box one no enciendwe [Mod Translation - My Xbox One controller does not...: Compre un control de xbox one nuevoa la hora decolocarle las baterias no encendio ni tampoco conectado a la luz tiene un par dedias pero no lo habia notado [Mod Translation - Buy a new xbox one... -
PROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]
in XBoX on ConsolesPROBLEMAS COM CONTOLE XBOX ONE. [Mod translation-PROBLEMS WITH XBOX ONE CONTROL.]: TOMARA QUE O CONTROLE DO NOVO XBOX SEJA BOM PORQUE O MELHOR DE TODOS É DO XBOX 360 ANALOGICOS DE METAL QUE DURAM ANOS E ANOS O DO XBOX ONE LIXOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEM IGUAL QUE QUEBRA SEMPRE ESSA... -
Controle do uso do Xbox por família [Mod translation-Control of Xbox use by family]
in XBoX on ConsolesControle do uso do Xbox por família [Mod translation-Control of Xbox use by family]: Tento controlar o tempo de uso do xbox pelos meus filhos. Quando é necessário usar a conta para acessar algum programa ou jogo, funciona bem. Mas há apps que não necessitam de login na conta, como... -
Controle Analógico girando sem parar [Mod Translation - Analog control spinning nonstop]
in XBoX on ConsolesControle Analógico girando sem parar [Mod Translation - Analog control spinning nonstop]: Meu controle sem fio funciona perfeitamente. Porém, como a bateria estragou eu comprei um cabo e uso ele via usb e ainda possuo um outro controle novo com fio. Os dois controles ao serem usados...