Minecraft para switch -[Minecraft for switch]

Discus and support Minecraft para switch -[Minecraft for switch] in XBoX Games and Apps to solve the problem; He comprado minecraft para la Nintendo Switch, y lo he vinculado a la cuenta de Microsoft, no debería aparecerme como que lo he comprado. No tendría... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Xertrec, Aug 12, 2019.

1. Xertrec
    Xertrec Guest

He comprado minecraft para la Nintendo Switch, y lo he vinculado a la cuenta de Microsoft, no debería aparecerme como que lo he comprado. No tendría que poder tenerlo para Windows??

Gracias de antemano ����

-[Translation - I bought minecraft for the Nintendo Switch, and I linked it to the Microsoft account, it shouldn't appear to me as I bought it. Shouldn't I have to have it for Windows??

Thank you in advance]

:)

Xertrec, Aug 12, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello Xertrec,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you purchased Minecraft for the Nintendo Switch, and you are interested in knowing if you can use the same version to play on Windows 10. The version of Minecraft that is available on the
    Nintendo Store is not the same version that is sold on the Microsoft Store. The game uses a Microsoft account to link to the game, but the Nintendo Store uses a Nintendo account to complete purchases. The game does support cross-platform play. You would need
    to purchase the
    Windows 10 version of Minecraft
    in order to play on a Windows 10 computer. We hope this helps!
  3. Xertrec Win User

You can use the same account to crossplay with other editions yet you don't own the Windows version of the game
    Pero es la versión de Microsoft, eso tendría que valer, no??

-[Translation - But it's the Microsoft version, that should be worth it, right?]
  4. M3tal Daz3 Win User

You can use the same account to crossplay with other editions yet you don't own the Windows version of the game
  5. kouba943 Win User

Connexion aux serveurs impossible ! [Mod Translation - Cannot connect to servers!]

Et c'est sur minecraft switch !

[Mod Translation - And it's on minecraft switch!]
  6. IlsiaLainfiesta Win User

La configuración de la cuenta de microsoft no permite partidas multijugador [Translation - Microsoft account settings do not allow multiplayer games]

Es en el juego Minecraft en la consola Nintendo Switch. En la cuenta de Microsoft. Me parece que tengo que comprobar que soy adulto para modificar el control parental. Gracias!

-----------------------------------------

[Translation - It's in the Minecraft game on the Nintendo Switch console. In the Microsoft account. I think I have to check that I am an adult to modify parental control. Thank you!]
Thema:

Loading...
  1. Minecraft para switch -[Minecraft for switch] - Similar Threads - Minecraft para switch

2. I get Minecraft: Colección Deluxe para PC con Java, Bedrock and not receving my 1,600 minecoins

in XBoX Accessibility
    I get Minecraft: Colección Deluxe para PC con Java, Bedrock and not receving my 1,600 minecoins: Minecraft: Colección Deluxe para PC con Java, Bedrock USD$39.99 Completado Include some skins, 1,600 Minecoins and nothing, please help me with 79d9ed34-d44e-4d58-a32e-931c37609a5c
  3. minecraft versão para android ,

in XBoX Games and Apps
    minecraft versão para android ,: gente preciso de ajuda ,a muito tempo sempe joguei minecraft mas eu não utilizava a versão comprada .,mas ai surgiu um problema sempre que eu saia do jogo ,os mundos sumiam ,então eu comprei o...
  4. Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra

in XBoX Accessibility
    Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra: Quando fui regatar minha chave do minecraft java, acabei logando numa conta errada, gostaria de saber se conigo migra-la para a minha conta principal da microsoft. Moderator note - Moved from...
  5. problemas para iniciar sesión en minecraft desde mac [problems logging into minecraft from mac]

in XBoX Accessibility
    problemas para iniciar sesión en minecraft desde mac [problems logging into minecraft from mac]: (Tengo una mac) todos los días juego minecraft sin problemas. Hoy abri el launcher de minecraft y me pidió iniciar sesión y al darle click al botón de mi cuenta no me dejo entrar, me decía error...
  6. Problemas para sair do Minecraft Windows 10 beta Problems exiting Minecraft Windows 10 beta

in XBoX on Windows
    Problemas para sair do Minecraft Windows 10 beta Problems exiting Minecraft Windows 10 beta: vou contextualizar, para sair ou inciar o programa beta deve ser usado Xbox insider Hub, teoricamente deve clicar em "previas" descer a tela, ir no programa no meu caso "minecraft para windows...
  7. mi amigo abre minecraft con la cuenta de xbox iniciada se mtete a amigos para añadir realms...

in XBoX on Mobile
    mi amigo abre minecraft con la cuenta de xbox iniciada se mtete a amigos para añadir realms...: [Title translation-my friend opens minecraft with the xbox account started it mtetes to friends to add realms and does not appear we try with another minecraft and nothing that is fixed] ayuda...
  8. Minecraft pe no aparece el boton para conectarme al realm[Translation-Minecraft eg the...

in XBoX Games and Apps
    Minecraft pe no aparece el boton para conectarme al realm[Translation-Minecraft eg the...: Juego en minecraft pe y queria jugar con mis amigos pero no me dejaba invitarlos ya que no aparecia nadie de los que estaban en el realm entonses decidi salir del realm pero despues de eso el...
  9. Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error]

in XBoX on Windows
    Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error]: Minecraft'a yatırdığım 56,25 TL Minecraft Hesabıma Minecoin olarak eklenmedi fakat kredi kartında para çekilmiş gözüküyor.Ne yapmam gerekiyor acaba? [Translation-The 56.25 TL Minecraft Account I...
  10. Error al intentar entrar en servidores de Minecraft para la switch[Translation-Failed to...

in XBoX Games and Apps
    Error al intentar entrar en servidores de Minecraft para la switch[Translation-Failed to...: Buenos días, compré el juego de Minecraft para la Switch, cuando inicio sesión me sale abajo a la izquierda de la pantalla “conectando a cuenta de nintendo” a continuación me pone “iniciando...