Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error]

Discus and support Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error] in XBoX on Windows to solve the problem; Minecraft'a yatırdığım 56,25 TL Minecraft Hesabıma Minecoin olarak eklenmedi fakat kredi kartında para çekilmiş gözüküyor.Ne yapmam gerekiyor acaba?... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Barış Yücedağ, Jun 26, 2020.

1. Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error]

Minecraft'a yatırdığım 56,25 TL Minecraft Hesabıma Minecoin olarak eklenmedi fakat kredi kartında para çekilmiş gözüküyor.Ne yapmam gerekiyor acaba?

[Translation-The 56.25 TL Minecraft Account I deposited in Minecraft was not added to my Minecraft Account as Minecoin, but it seems that the credit card has been withdrawn. What should I do?]

:)

Barış Yücedağ, Jun 26, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Baris,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have an issue with in game currency. We recommend to check your

order history
    first. Make sure the order says purchased or completed. Then you will need to reach out to
    Mojang support.

Thanks,

Brad
  3. Smwutches Win User

hola amigos! tengo un problema de compatibilidad entre xbox one y windows 10 -[Translation - Hello friends! I have a compatibility issue between xbox one and windows 10]

Tendría que comprar Minecraft para Windows 10 para jugarlo en la PC.

-[Translation - You would have to buy Minecraft for Windows 10 to play it on PC.]
  4. G A R IF I E LD Win User

No puedo jugar multijugador en Minecraft para Android[Translation-I can't play multiplayer in Minecraft for Android]

Tienen que ser el mismo juego de Minecraft y tambien sign in en los para jugar

[Translation-They have to be the same Minecraft game and also sign in to play]
  5. Capullo19 Win User

hola amigos! tengo un problema de compatibilidad entre xbox one y windows 10 -[Translation - Hello friends! I have a compatibility issue between xbox one and windows 10]

Tendría que comprar Minecraft para Windows 10 para jugarlo en la PC.

-[Translation - You would have to buy Minecraft for Windows 10 to play it on PC.]
    por eso lo compre esa versión de todos modos si quiero comprarla no me deja

-[Translation - that's why I bought it that version anyway if I want to buy it doesn't let me]
  6. SatanicoDrCadillac Win User

Problemas en minecraft. No inicia sesión y las partidas se cierran.[Translation-Problems in minecraft. You do not log in and the games are closed.]

Thema:

Loading...
  1. Minecraft Para Çekme Hatası[Translation-Minecraft Withdraw Error] - Similar Threads - Minecraft Para Çekme

2. minecraft versão para android ,

in XBoX Games and Apps
    minecraft versão para android ,: gente preciso de ajuda ,a muito tempo sempe joguei minecraft mas eu não utilizava a versão comprada .,mas ai surgiu um problema sempre que eu saia do jogo ,os mundos sumiam ,então eu comprei o...
  3. Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra

in XBoX Accessibility
    Migrar minha conta minecraft java de uma conta microsoft para outra: Quando fui regatar minha chave do minecraft java, acabei logando numa conta errada, gostaria de saber se conigo migra-la para a minha conta principal da microsoft. Moderator note - Moved from...
  4. problemas para iniciar sesión en minecraft desde mac [problems logging into minecraft from mac]

in XBoX Accessibility
    problemas para iniciar sesión en minecraft desde mac [problems logging into minecraft from mac]: (Tengo una mac) todos los días juego minecraft sin problemas. Hoy abri el launcher de minecraft y me pidió iniciar sesión y al darle click al botón de mi cuenta no me dejo entrar, me decía error...
  5. Problemas para sair do Minecraft Windows 10 beta Problems exiting Minecraft Windows 10 beta

in XBoX on Windows
    Problemas para sair do Minecraft Windows 10 beta Problems exiting Minecraft Windows 10 beta: vou contextualizar, para sair ou inciar o programa beta deve ser usado Xbox insider Hub, teoricamente deve clicar em "previas" descer a tela, ir no programa no meu caso "minecraft para windows...
  6. mi amigo abre minecraft con la cuenta de xbox iniciada se mtete a amigos para añadir realms...

in XBoX on Mobile
    mi amigo abre minecraft con la cuenta de xbox iniciada se mtete a amigos para añadir realms...: [Title translation-my friend opens minecraft with the xbox account started it mtetes to friends to add realms and does not appear we try with another minecraft and nothing that is fixed] ayuda...
  7. Minecraft pe no aparece el boton para conectarme al realm[Translation-Minecraft eg the...

in XBoX Games and Apps
    Minecraft pe no aparece el boton para conectarme al realm[Translation-Minecraft eg the...: Juego en minecraft pe y queria jugar con mis amigos pero no me dejaba invitarlos ya que no aparecia nadie de los que estaban en el realm entonses decidi salir del realm pero despues de eso el...
  8. No puedo guardar mi progreso para jugar en otro ordenador Minecraft Dungeons.

in XBoX Games and Apps
    No puedo guardar mi progreso para jugar en otro ordenador Minecraft Dungeons.: Hola a todos. Hoy he adquirido Minecraft Dungeons con el Xbox Game pass y lo he instalado en el ordenador de mi pareja. Hemos estado jugando por 6 horas y al querer continuar en mi propio...
  9. Não consigo comprar o Minecraft para PC[I can't buy Minecraft for PC]

in XBoX on Windows
    Não consigo comprar o Minecraft para PC[I can't buy Minecraft for PC]: Tentei comprar o minecraft para pc no site minecraft.net mas quando clico em obter o minecraft aparece uma tela com um creeper escrito WE’RE SSSSSSSORRY [Translation - I tried to buy minecraft...
  10. Minecraft para ios não está funcionando[Translation-Minecraft for ios is not working]

in XBoX Games and Apps
    Minecraft para ios não está funcionando[Translation-Minecraft for ios is not working]: Comprei há algumas horas o jogo minecraft para ios na app store, mas ele simplesmente não funciona, eu tento criar um mundo e o app fecha e eu tento entrar em servidores e falam que eu tenho que...