Microsoft Account (Conta Microsoft)- Minecraft

Discus and support Microsoft Account (Conta Microsoft)- Minecraft in XBoX Games and Apps to solve the problem; I have Minecraft on PS4 and when I click on "Sign in with a Microsoft Account" it shows the message "FAILED TO LOGIN- We tried to sign you in to your... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Hasslaan, Apr 3, 2020.

1. Hasslaan
    Hasslaan Guest

I have Minecraft on PS4 and when I click on "Sign in with a Microsoft Account" it shows the message "FAILED TO LOGIN- We tried to sign you in to your Microsoft Account, but something went wrong"

Eu tenho Minecraft no PS4 e quando eu clico em "Entrar com uma conta Microsoft" aparece uma mensagem "FALHA NO LOGIN- Nós tentamos conectar na sua conta Microsoft, mas algo deu errado"

(Eu não sabia se o suporte era em PT ou EN)

:)

Hasslaan, Apr 3, 2020
  2. schnurren Win User

Hello Hasslaan,

When you select the login button, do you input your Microsoft Account first or do you get the error first?

Do your microsoft account has a gamertag attached to it?

Can you check if you are able to login with your microsoft account on www.xbox.com or www.microsoft.com?

I'm asking this so we can check the issue does not lie on your account.

Tell us how it went please!
  3. Hasslaan Win User

Hello ,

When you select the login button, do you input your Microsoft Account first or do you get the error first?

Do your microsoft account has a gamertag attached to it?

Can you check if you are able to login with your microsoft account on www.xbox.com or www.microsoft.com?

I'm asking this so we can check the issue does not lie on your account.

Tell us how it went please!
    Hey Schnurren, I get the error first. I logged on xbox.com (which I hadn't before) and a username showed up (which I didn't choose). Then I opened Minecraft on PS4 and... IT WORKED!!! Is that all?
  4. XBF Ezra G Win User

conta microsoft no minecraft[microsoft account on minecraft]

Hi BenaCoke,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with receiving your Minecoins in Minecraft for Windows 10. To troubleshoot this, please ensure your PC is up to date by

Checking for Updates
    . You may also want to visit
    Mojang Support
    for information on when your in-game account will be updated to show your available Minecoins.

Please keep us updated.
  5. BenaCoke Win User

Hi ,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with receiving your Minecoins in Minecraft for Windows 10. To troubleshoot this, please ensure your PC is up to date by

Checking for Updates
    Mojang Support
    for information on when your in-game account will be updated to show your available Minecoins.

Please keep us updated.
    My computer has updated. what do I do?
  6. BenaCoke Win User

Hi ,

Checking for Updates
    Mojang Support

Please keep us updated
    my computer is updating
Thema:

Loading...
  1. Microsoft Account (Conta Microsoft)- Minecraft - Similar Threads - Microsoft Account Conta

2. I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...

in XBoX Accessibility
    I can't sign in to my Microsoft account on xbox/pc / Não consigo entrar na minha conta da...: I changed my mother's email from "my account" to my email, but after this change, when I try to log into my Microsoft account on my computer, it gives me several errors, often saying that the...
  3. Erro de login da conta Microsoft no Minecraft[Translation-Microsoft account login error in...

in XBoX on Mobile
    Erro de login da conta Microsoft no Minecraft[Translation-Microsoft account login error in...: Ao tentar efetuar um login no Minecraft para celulares o jogo fecha, mostrando a mesngaem "O minecraft parou", gostaria de ajuda pois vi que muitas avaliações na Play Store estão com mesmo...
  4. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...
  5. Hackearam minha conta Microsoft [Hacked my Microsoft account]

in XBoX on Consoles
    Hackearam minha conta Microsoft [Hacked my Microsoft account]: Na madrugada do dia 23 pro dia 24, hackearam minha conta Microsoft e mudaram a senha, os emails alternativos e ativaram a verificação em duas etapas. Agora não consigo acessar minha conta nem...
  6. Conta do Microsoft Rewards foi suspensa[Translation-Microsoft Rewards account has been...

in XBoX on Consoles
    Conta do Microsoft Rewards foi suspensa[Translation-Microsoft Rewards account has been...: Olá, esses dias fui resgatar dois cartões presentes, depois de ter resgatado, fui abrir o Microsoft Rewards e aparaceu essa mensagem: ''Não é possível obter Informações de Perfil do Usuário da...
  7. MEU SALDO DA CONTA MICROSOFT [MY MICROSOFT ACCOUNT BALANCE]

in XBoX Sales and Promo
    MEU SALDO DA CONTA MICROSOFT [MY MICROSOFT ACCOUNT BALANCE]: Olá, estou aqui para fazer uma reclamação e talvez uma ajuda......é que eu havia comprado um GIFT CARD de 100 reais na XBOX LIVE, só que depois de um tempo eu comprei um jogo cujo o nome é Sonic...
  8. Conta bloqueada para adquirir produto na microsoft[Translation-Account blocked to purchase...

in XBoX Sales and Promo
    Conta bloqueada para adquirir produto na microsoft[Translation-Account blocked to purchase...: O produto cities skylines: DLC green cities está gratuito na loja e quando fui adquirir solicitou o codigo enviado para o celular. Como troquei o número recentemente, fiz a troca solicitada e...
  9. Conta nos jogos da microsoft[Translation-Account in microsoft games]

in XBoX Games and Apps
    Conta nos jogos da microsoft[Translation-Account in microsoft games]: Olá a todos, se puderem me ajudar eu agradeço, como faz para conectar a conta do xbox games em alguns jogos da microsoft? EX: microsoft jigsaw, estou tentando conectar a conta, porém, o jogo diz q...
  10. Desvincular conta Minecraft do PS4 da Microsoft -[Translation - Unlink Minecraft account...

in XBoX Games and Apps
    Desvincular conta Minecraft do PS4 da Microsoft -[Translation - Unlink Minecraft account...: Caros, boa tarde! Possuo duas contas na Microsoft, esta com o email [Mod Removed] .br e outra com [Mod Removed] Fiz o vinculo do meu Jogo Minecraft do PS4 por engano com esta conta ([Mod...