mi xbox one x no me da pantalla de hdmi[Translation-My Xbox one X gives me HDMI screen]

Discus and support mi xbox one x no me da pantalla de hdmi[Translation-My Xbox one X gives me HDMI screen] in XBoX on Consoles to solve the problem; no es el cable ya que lo intente con otros y nada hasta con uno nuevo espero y puedan ayudarme [Translation-It is not the cable since I tried with... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Pandita��✨, Oct 20, 2020.

1. mi xbox one x no me da pantalla de hdmi[Translation-My Xbox one X gives me HDMI screen]

no es el cable ya que lo intente con otros y nada hasta con uno nuevo

espero y puedan ayudarme

[Translation-It is not the cable since I tried with others and nothing even with a new one

I hope and you can help me]

:)

Pandita��✨, Oct 20, 2020
  2. CharlyCarpe1233 Win User

Xbox One Home Sharing Problems

hola buenas tardes, alguien podria apoyarme con mi consala de Xbox one, no manda la señal de hdmi a la pantalla

[Translation]

hello good afternoon, someone could help me with my Xbox console one, does not send the signal to the screen hdmi
  3. XBF Brad A Win User

mi xbox one x no me da pantalla de hdmi[Translation-My Xbox one X gives me HDMI screen]

Hello Pandita,

Thanks for coming to the forums with your issue with a blank screen. We recommend trying out the troubleshoot
    wizard for blank screen
    . Please be sure to try all of these and let us know. If still having issue not seeing anything you may want to think on getting the console repaired. You can set one up on the device
    support page
    .

Thanks,

Brad
  4. ROBIN H 25 Win User

Variable Refresh Rate greyed out with a AMD compatible Monitor (HP 27xq AMD FreeSync monitor)

The Xbox One X is the only console that has HDMI 2.1. Xbox One S has HDMI 2.0.
    The Xbox One S and One X both use HDMI 2.0,

The Xbox One uses HDMI 1.4

The Series X will have HDMI 2.1.
  5. ROBIN H 25 Win User

Monitor for my Xbox one X

Hello,

Sorry for my language, (google translate).

I'm looking for a monitor for my Xbox one X, ...

My question is, is it worth buying a monitor at more than 60HZ in 4k ???

Does Xbox One x accept more than 60 Hz ???

Thank you for your answers.
    It is worth buying a 4K 144hz monitor for Xbox Series X, However you need to make sure the monitor has HDMI 2.1,

"Does Xbox One X accept more than 60hz ?"

At 4K , No,

Xbox One X uses HDMI 2.0 and HDMI 2.0 bandwidth can only do 4K at 60hz,

HDMI 2.1 of the Xbox Series X will allow it to go to 4K at 120hz, but only if you have a TV or monitor with HDMI 2.1, and a refresh rate of 120hz or higher.
  6. Franklin Sanchez Asf Win User

philips 4k tv not displaying 4k in my xbox series x

muchas gracias por contestar, los siento quise decir que mi xbox es serie x, y el hdmi que uso es el que viene en la caja de la caja de la xbox, de igual forma mi tv es hasta UHD 4K, 3840 x 2160 a 60 Hz
Thema:

Loading...
  1. mi xbox one x no me da pantalla de hdmi[Translation-My Xbox one X gives me HDMI screen] - Similar Threads - pantalla hdmi Translation

2. Hola, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde...

in XBoX Games and Apps
    Hola, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde...: Hola, buen día, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde pero nunca carga, que debería hacer? -[Translation - Hello, good morning, a question, my xbox does not...
  3. pantalla negra en xbox one x[Translation-black screen on xbox one x]

in XBoX on Consoles
    pantalla negra en xbox one x[Translation-black screen on xbox one x]: problemas con la pantalla negra no me deja ni entrar al menu para resetearla [Translation-problems with the black screen does not even let me enter the menu to reset it]...
  4. XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la...

in XBoX on Consoles
    XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la...: XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la bienvenida al perfil. Ya probe las soliciones q dan para pantalla negra. Hace una semana tenianotro error no...
  5. Pantalla de actualización trabada[Translation-Update screen stuck]

in XBoX on Consoles
    Pantalla de actualización trabada[Translation-Update screen stuck]: Mi consola xbox one x comenzó con una actualización obligatoria al prenderla, pero sólo se queda en el paso 3 de 3 y con un avance del 88% alguien sabe por qué? Cabe aclarar que no puedo ir a...
  6. Pantalla negra[Black screen]

in XBoX on Consoles
    Pantalla negra[Black screen]: Buenas tardes, cuando estaba actualizando fortnite la pantalla quedo en negro y ya no se ve nada en el xbox. Ayudaaaa [Translation - Good afternoon, when I was updating fortnite the screen went...
  7. congelación de pantalla[screen freeze]

in XBoX Games and Apps
    congelación de pantalla[screen freeze]: Vuando estoy jugando cualquier juego, se me congela la pantalla, alguna solución? [Translation - When I'm playing any game, my screen freezes, any solution?] c95fc8d7-6c5b-4a13-9b5c-d1f0557077a6
  8. Pantalla de inicio de Xbox infinita... (Infinite Xbox home screen...)

in XBoX Accessibility
    Pantalla de inicio de Xbox infinita... (Infinite Xbox home screen...): Me gustaría comentarles mi problema, tengo un Xbox original (versión 2015), al encender mi consola la pantalla de carga verde con el logo de Xbox se queda estancada y no puedo hacer nada más, no...
  9. Pantalla verde congelada[Translation-Frozen green screen]

in XBoX on Consoles
    Pantalla verde congelada[Translation-Frozen green screen]: Buenas Gente, necesito ayuda. Mi consola se queda en la pantalla verde que dice xbox one, ya trate de borrar el cache y resetear la forma a fabrica, se soluciona pero cuando todo parce estar...
  10. Mi xbox no da señal a la pantalla [My xbox doesn't give a signal to the screen]

in XBoX on Consoles
    Mi xbox no da señal a la pantalla [My xbox doesn't give a signal to the screen]: Hola, busco ayuda ya que mi xbox one ( primera generación) no da señal en la pantalla, y al encenderlo tampoco se apaga a no se que deje presionado o lo desconecte de la fuente, si hay alguna...