mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

Discus and support mi serve aiuto (Mod Translation: I need help) in XBoX Games and Apps to solve the problem; ho acquistato 10 euro (1000v buck per fortnite) ma dopo 2 ore non mi è arrivato nessun codice per usarlo sul PC sapete in quanto tempo mi arriva ,... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by riccardomarino, Nov 3, 2018.

  1. mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)


    ho acquistato 10 euro (1000v buck per fortnite) ma dopo 2 ore non mi è arrivato nessun codice per usarlo sul PC

    sapete in quanto tempo mi arriva , anche se nel email ci sta gia concluso, e dove mi arriva via emeil o per messaggio telefonico?

    poi non capisco come fare per il rimborso perché in 30 min di chiamata dopo avermi rimbalzato per una decina di operatori mi son stufato e ho messo giu

    (Mod Translation)

    I bought 10 euros (1000v buck for Fortnite) but after 2 hours I did not get any code to use it on the PC

    You know how much time I get, even if in the email is already concluded, and where I get via email or phone message?

    Then I do not understand how to do for reimbursement because in 30 min call after bouncing me for a dozen operators I'm bored and I put down

    :)
     
    riccardomarino, Nov 3, 2018
    #1
  2. mi xbox 360 esta baneada

    mi correo: [Mod Removed] mi numero de serie de consola [Mod Removed]
    mi id de consola[Mod Removed] MI XBOX 360 ES ORIGINAL
    por favor necesito ayuda. alguien que me conteste y me ayude con problema de baneo de xbox 360

    [Translation-

    Please I need help.
    someone who answer
    me and help
    me with problem
    of xbox 360
    ban]
     
    FluidFountain42, Nov 3, 2018
    #2
  3. error

    hola soporte tecnico necesito ayuda con mi xbox

    [Translation]

    Hi tech support i need help with my xbox
     
    RadiatedData742, Nov 3, 2018
    #3
  4. sharpshot3rx
    sharpshot3rx Guest

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Ciao,

    Hello
    Did you buy the vbucks inside the game? If you did, the Scanne vbucks be added to the account right away. If you haven't added them at the time you bought them, try contacting Epic Games first and then try Xbox support.
    If you haven't bought the Vbucks within the game, where did you buy them?

    If you did, the Scanne vbucks be added to the account right away. If you haven't added them at the time you bought them, try contacting Epic Games first and then try Xbox support.
     
    sharpshot3rx, Nov 3, 2018
    #4
  5. XBF George L
    XBF George L Guest
    Hello!

    Where did you purchase the V-bucks from? Was it off your console in game or the Xbox website? Usually the V-bucks get applied directly to the account upon purchase. Please give us a few more details to determine how to best assist you.

    Hope this helps
     
    XBF George L, Nov 3, 2018
    #5
  6. i vbucks li ho comprati dal mincrosoft store

    e non ho la xbox

    Translate-The vbucks I bought them from the Mincrosoft store and I don't have the Xbox
     
    riccardomarino, Nov 3, 2018
    #6
  7. XBF Nestor S
    XBF Nestor S Guest
    Hey Riccardo thanks for keeping in touch!

    We suggest, if the V-bucks haven't shown up, to reach out to
    Epic Games support
    (since this is a in-game currency issue) to see what options are available to get this settled. Give it a shot and let us know if we can further assist in this or any other matter!
     
    XBF Nestor S, Nov 3, 2018
    #7
  8. mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Gli acquisti effettuati sul microsoft store non comportano l'invio di un codice di attivazione in quanto vengono attivati automaticamente sull'account Microsoft che esegue l'acquisto.

    Nel tuo caso se accedi alla sezione ordini del tuo account Microsoft dovresti trovarlo: Sign in to your Microsoft account

    Dal sito Microsoft acquista vbucks chi ci gioca su xbox visto che hanno l'account gi collegato con epic, mi viene il dubbio che tu non avendo una xbox non abbia alcun riferimento tra il tuo account Microsoft
    e quello epic games per cui non trovi i vbucks acquistati nel gioco. In questo caso chiedere il rimborso penso sia l'unica soluzione a meno che tu riesca a collegare i due account, operazione che dovrebbe essere possibile sul sito di epic.

    (Mod Translation)

    Purchases made on the Microsoft store do not involve sending an activation code because they are automatically enabled on the Microsoft account that is purchasing.

    In your case if you access the Orders section of your Microsoft account you should find it: Sign in to your Microsoft account

    From the site Microsoft buys Vbucks who plays on Xbox since they have the account already connected with epic, I get the doubt that you do not have an Xbox does not have any reference between your Microsofte account that epic games for which you do not find
    the Vbucks purchased in the game. In this case ask for a refund I think is the only solution unless you can connect the two accounts, which should be possible on the site of epic.
     
    MRallamagoosa, Nov 2, 2018
    #8
  9. MRallamagoosa Win User

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Gli acquisti effettuati sul microsoft store non comportano l'invio di un codice di attivazione in quanto vengono attivati automaticamente sull'account Microsoft che esegue l'acquisto.

    Nel tuo caso se accedi alla sezione ordini del tuo account Microsoft dovresti trovarlo: https://account.microsoft.com/billing/orders

    Dal sito Microsoft acquista vbucks chi ci gioca su xbox visto che hanno l'account gi collegato con epic, mi viene il dubbio che tu non avendo una xbox non abbia alcun riferimento tra il tuo account Microsoft
    e quello epic games per cui non trovi i vbucks acquistati nel gioco. In questo caso chiedere il rimborso penso sia l'unica soluzione a meno che tu riesca a collegare i due account, operazione che dovrebbe essere possibile sul sito di epic.

    (Mod Translation)

    Purchases made on the Microsoft store do not involve sending an activation code because they are automatically enabled on the Microsoft account that is purchasing.

    In your case if you access the Orders section of your Microsoft account you should find it: https://account.microsoft.com/billing/orders

    From the site Microsoft buys Vbucks who plays on Xbox since they have the account already connected with epic, I get the doubt that you do not have an Xbox does not have any reference between your Microsofte account that epic games for which you do not find
    the Vbucks purchased in the game. In this case ask for a refund I think is the only solution unless you can connect the two accounts, which should be possible on the site of epic.
  10. riccardomarino Win User

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    i vbucks li ho comprati dal mincrosoft store

    e non ho la xbox

    Translate-The vbucks I bought them from the Mincrosoft store and I don't have the Xbox
  11. XBF Nestor S Win User

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Hey Riccardo thanks for keeping in touch!

    We suggest, if the V-bucks haven't shown up, to reach out to
    Epic Games support
    (since this is a in-game currency issue) to see what options are available to get this settled. Give it a shot and let us know if we can further assist in this or any other matter!
  12. sharpshot3rx Win User

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Ciao,

    Hai comprato gli vbucks all'interno del gioco? Se lo hai fatto, il vbucks shold essere aggiunto al conto subito. Se non sono stati aggiunti nel momento in cui li hai acquistati, prova a contattare prima i giochi epici e poi prova il supporto per xbox.

    Se non hai comprato i vbucks all'interno del gioco, dove li hai acquistati?
    Se lo hai fatto, il vbucks shold essere aggiunto al conto subito. Se non sono stati aggiunti nel momento in cui li hai acquistati, prova a contattare prima i giochi epici e poi prova il supporto per xbox.
    Translate-
    Hello
    Did you buy the vbucks inside the game? If you did, the Scanne vbucks be added to the account right away. If you haven't added them at the time you bought them, try contacting Epic Games first and then try Xbox support.
    If you haven't bought the Vbucks within the game, where did you buy them?

    If you did, the Scanne vbucks be added to the account right away. If you haven't added them at the time you bought them, try contacting Epic Games first and then try Xbox support.
  13. XBF George L Win User

    mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

    Hello!

    Where did you purchase the V-bucks from? Was it off your console in game or the Xbox website? Usually the V-bucks get applied directly to the account upon purchase. Please give us a few more details to determine how to best assist you.

    Hope this helps
Thema:

mi serve aiuto (Mod Translation: I need help)

Loading...
  1. mi serve aiuto (Mod Translation: I need help) - Similar Threads - serve aiuto Mod

  2. aiuto vi prego il mio controller della ps5 aiutoooooo

    in XBoX on Consoles
    aiuto vi prego il mio controller della ps5 aiutoooooo: aiutooooooooooo non riesco ha usare il controller della ps5 3b3f6b4e-5550-4c35-a5e6-d38f3f35ead0
  3. Problema Aggiornamenti, aiuto per uscire dal programma Insider

    in XboX Insiders
    Problema Aggiornamenti, aiuto per uscire dal programma Insider: buongiorno a tutti, il mio gamertag è InsD Apocalypse, acquistai diversi anni fa la mia console xbox one da un privato che all'epoca mi specifico facesse parte di questo programma, ma essendo io...
  4. HO BISOGNO DI AIUTO[Translation-I NEED HELP]

    in XBoX on Consoles
    HO BISOGNO DI AIUTO[Translation-I NEED HELP]: Molto tempo fa ho acquistato un xbox 360 ,dopo un po di tempo doveva fare l'aggiornamento e quindi l'ho avviato ,ma nel mentre la console si è spenta ,non la uso piu da 2 mesi e adesso ho deciso...
  5. Ho perso i miei dati!!! AIUTO[Translation-I lost my data!!! Help]

    in XBoX on Consoles
    Ho perso i miei dati!!! AIUTO[Translation-I lost my data!!! Help]: Aiuto sono disperato!!! In pratica stavo smanettando per le impostazioni del mio XBOX ONE, e premo per sbaglio un opzione che mi fa perdere l'account. Subito dopo mi fa ripetere le stesse...
  6. domanda di aiuto[Translation-request for help]

    in XBoX on Consoles
    domanda di aiuto[Translation-request for help]: ciao a tutti poco tempo fa mi e cascata una fulmine nel impianto elettrico e mi si e bruciato anche xbox one s che non era asceso comunque ,ora mi dispiace buttarlo come lo posso aggiustare...
  7. aiuto

    in XBoX Games and Apps
    aiuto: ciao, io gioco a war planet online e per errore sul mio account ho importato i progressi di un altro account. come faccio per riavere i progressi del mio account?...
  8. Mi serve aiuto nel cambiare i privacy settings di Xbox. [Translate] I need help in...

    in XBoX Accessibility
    Mi serve aiuto nel cambiare i privacy settings di Xbox. [Translate] I need help in...: Ho recentemente creato un account Xbox per giocare online su PC, ma non posso cambiare i privacy settings per far giocare i miei amici con me. Il problema è che ho cambiato recentemente il numero...
  9. Aiuto! Non c'è più il livello salvato![Help! There is no longer the saved level!]

    in XBoX Games and Apps
    Aiuto! Non c'è più il livello salvato![Help! There is no longer the saved level!]: Ciao a tutti! Ragazzi, un disastro: apro il gioco (Shadow of the Tomb Raider) con cui giocavo da mesi, cambio profilo perché era attivo quello di mio fratello, seleziono continua partita che...
  10. Aiuto recupero password [Password recovery Help]

    in XBoX Accessibility
    Aiuto recupero password [Password recovery Help]: Salve ho un problema nn riesco piu a recuparere la password del email collegata alla xbox .nenache compilando i modulo x il ripristino passowrd [Translation - Hi i have a problem nn more to...