Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was...

Discus and support Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Estaba jugando en xbox cuando de repente este se apago mientras estaba mi mundo de minecraft abierto. Luego lo encendí y no encuentro el mundo por... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by OmarGonzalez Moreno, Mar 14, 2020.

1. Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was...

Estaba jugando en xbox cuando de repente este se apago mientras estaba mi mundo de minecraft abierto. Luego lo encendí y no encuentro el mundo por ningún lado, al parecer se borro

[Mod Translation - I was playing on xbox when all of a sudden it turned off while my minecraft world was open. Then I turned it on and I can't find the world anywhere, apparently it was erased]

:)

OmarGonzalez Moreno, Mar 14, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was erased]

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that one of the Worlds you working on in Minecraft was deleted.

As stated by Xbox Forums Ambassador schnurren, there will likely not be a way for you to recover your World now that it has been deleted.

By default, your save data syncs to the Cloud automatically. There is no way to configure this otherwise.

When you launch your game, your save data should sync automatically to allow your most up-to-date progress to be used.

If you do not see your World upon launching the game, then it is likely lost, and there would be no way for you to recover it via normal means.

You can find more info about Cloud storage by checking out the Xbox One cloud game saves FAQ.

I'm sorry about any confusion or turmoil this might have caused.
  3. schnurren Win User

Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was erased]

Buenas tardes OmarGonzalez,

Me sabe mal leer tu problema.

Si tu Xbox se apagó mientras Minecraft intentaba guardar datos de alguna manera, lo mas probable es que corrompiera la partida guardada y acto seguido la eliminara.

No hay solución posible a esto.

[Mod Translation - Good afternoon OmarGonzalez,

I feel bad reading your problem.

If your Xbox turned off while Minecraft was trying to save data in some way, it most likely corrupted the saved game and then deleted it.

There is no possible solution to this.]
  4. Diego11632 Win User

Mundo borrado[Translation-World Erased]

Una disculpa.

Fue uno de mis mundos en minecraft. El lunes lo jugué y hoy que inicié el juego, no estaba

[Mod Translation - An apology.

It was one of my worlds in minecraft.
    I played it on Monday and today I started the game, I wasn't there]
  5. Kevin Reyes García Win User

Problema con las licencias [Mod Translation - License problem]

Entonces si borro la cuenta se mantendra mi consola como principal de esa cuenta

[Mod Translation - So if I delete the account, my console would remain the main one of that account.]
  6. NiteTimeOwl3533 Win User

Parte de mi mundo de minecraft se borro

Hi sorry your Minecraft world was partially erased, I would contact Minecraft support, I changed the submit form there to match your language

https://help.minecraft.net/hc/es/requests/new?ticket_form_id=360000491032
Thema:

Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was...

Loading...
  1. Mi mundo de minecraft bedrock se borro [Mod Translation - My world of minecraft bedrock was... - Similar Threads - mundo minecraft bedrock

2. se reinicia mi mundo desde cero en minecraft -[Translation - my world is reset from scratch...

in XBoX on Windows
    se reinicia mi mundo desde cero en minecraft -[Translation - my world is reset from scratch...: ya van 3 ocasiones que mi mundo de minecraft se reinicia desde cero. Eh cerrado bien y al volver a entrar me doy cuenta que se me reinicio. Construi en dos ocaciones 2 granjas; un organizador y...
  3. “Hubo un problema al cargar el mundo” Minecraft Xbox One["There was a problem loading the...

in XBoX Games and Apps
    “Hubo un problema al cargar el mundo” Minecraft Xbox One["There was a problem loading the...: Hola, me gustaria saber si alguien tiene la respuesta a lo siguiente: Estaba a punto de jugar Minecraft en mi Xbox y me salio un anuncio de “Que version deseas cargar?” Y me salio la mas antigua,...
  4. MInecraft - não foi possivel se conectar ao mundo

in XBoX Games and Apps
    MInecraft - não foi possivel se conectar ao mundo: Bom dia, Criei uma assinatura no Xbox Game Pass Ultimate e fui tentar jogar minecraft online com amigos, mas quando fui entrar no mundo do meu amigo, apareceu a mensagem "Não foi possível se...
  5. No se ha podido conectar al mundo - Minecraft Bedrock 1.16.1

in XBoX Games and Apps
    No se ha podido conectar al mundo - Minecraft Bedrock 1.16.1: I wanted to know if there is a method to prevent that from happening ?, Why do I have a Switch and a friend of Ps4 and we cannot connect to the world of any, not even with the Minecraft of cell...
  6. Não consigo entrar no mundo dos meus amigos no Minecraft Bedrock edition[Translation-I...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo entrar no mundo dos meus amigos no Minecraft Bedrock edition[Translation-I...: Eu tento entrar no mundo dos meus amigos mas eu não consigo, nós estávamos jogando num mapa decorrida no gelo e eu consegui entrar, então, criamos um mundo para parkour mas eu não consegui......
  7. error al conectar con el mundo en minecraft windows 10 edition

in XBoX on Windows
    error al conectar con el mundo en minecraft windows 10 edition: Hola Buenas un problema con el multijugador de minecraft windows 10 edition lo compre hace 2 meses para jugar con amigos la cosa es que no conecta de mis amigos y a veces suele conectar con gente...
  8. No se ha podido conectar a este mundo Minecraft bedrock ps4 [Mod Translation - Unable to...

in XBoX Accessibility
    No se ha podido conectar a este mundo Minecraft bedrock ps4 [Mod Translation - Unable to...: Hola a a todos! Despues de la actualizacion de minecraft bedrock para ps4 del dia 10/12/19,no he podido jugar en mundos multijugador con mis amigos, cuando ellos intentan unirse, aparece la...
  9. Minecraft Bedrock Edition (Nintendo Switch) não conecta do mundo do amigo. [Edit -...

in XBoX on Mobile
    Minecraft Bedrock Edition (Nintendo Switch) não conecta do mundo do amigo. [Edit -...: Seja na mesma plataforma, ou seja crossplay, o Minecraft Bedrock Edition do Nintendo Switch não conecta no mundo de ninguém. Já tentei (e fiz): *Abrir as portas, da Xbox Live e da conta Nintendo...
  10. "Não foi possível se conectar ao mundo" Minecraft Bedrock Edition Xbox One [Translation -...

in XBoX Games and Apps
    "Não foi possível se conectar ao mundo" Minecraft Bedrock Edition Xbox One [Translation -...: Já faz mais ou menos um ano que eu não consigo entrar nos mundos do meu amigo e ele não consegue entrar nos meus mundos. E sempre que tentamos entrar nos mundos do outro a mensagem aparece...

Users found this page by searching for:

1. porque en minecraft se reinicio mi mundo