Mi control no detecta mi microfono [Translate - My control doesn't detect my microphone ]
Discus and support Mi control no detecta mi microfono [Translate - My control doesn't detect my microphone ] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hello, I have a problem, I have 2 controls and only one if it detects the microphone and the other does not, I don't know if I have to update it or... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BebecitaBrr47, Sep 13, 2019.
Thema:
Mi control no detecta mi microfono [Translate - My control doesn't detect my microphone ]
Loading...
-
Mi control no detecta mi microfono [Translate - My control doesn't detect my microphone ] - Similar Threads - control detecta microfono
-
While on Xbox series X if my controller dies while I'm playing fortnite it logs me out of...
in XBoX Games and AppsWhile on Xbox series X if my controller dies while I'm playing fortnite it logs me out of...: While on Xbox series X if my controller dies while while playing fortnite it logs me out and takes me to the start screen and freezes up, I've tried to test it with taking out the batteries and it... -
Why isn't there a save option after editing my button mapping controls?
in XBoX on WindowsWhy isn't there a save option after editing my button mapping controls?: I'm trying to change my button mapping but when I do, there's no "save" option so it just keeps getting reverted. My controller was JUST updated and all are new and good. Xbox Series X. Is this a... -
i am stuck on child controls but i’m the one who set up my account and there shouldn’t be...
in XBoX Accessibilityi am stuck on child controls but i’m the one who set up my account and there shouldn’t be...: it says that i am the parent AND the child, and it won’t let me change any of the settings. i only have one account so there shouldn’t be any restrictions. can someone please help me?... -
Mi control no detecta el micrófono [My control doesn't detect the microphone]
in XBoX AccessibilityMi control no detecta el micrófono [My control doesn't detect the microphone]: Mi problema es que cuando conecto mis audífonos en mi control no detecta el micrófono pero si escucho el juego quería saber si alguien más le ha pasado esto ya que tengo otro control pero no jalan... -
Mi control detecta un auricular que no esta conectado
in XBoX AccessibilityMi control detecta un auricular que no esta conectado: Hola buenas Pues eso, mi control detecta un auricular que ni siquiera esta conectado, de hecho no tengo ni auriculares, esto paso al momento de abrir el control ya que se había caído la carcasa y... -
No detecta mi consola mi control[My console does not detect my control]
in XBoX AccessibilityNo detecta mi consola mi control[My console does not detect my control]: Mi consola de Xbox one no reconoce mi control ,lo actualice y servía bien pero ahora no lo detecta con usb ( mi consola de de primera generación igual que mi control no sé si tenga que ver con la... -
Xbox aveces no detecta mi control y tarda en reconectarse
in XBoX on ConsolesXbox aveces no detecta mi control y tarda en reconectarse: Mi xbox desconecta mi control y al intentar reconectarló tarda. 5db6bb96-bc5e-43da-aa3f-2c8a36dc6281 -
Windows no detecta control pdp [Translate] Windows does not detect PDP control
in XBoX on WindowsWindows no detecta control pdp [Translate] Windows does not detect PDP control: Me dice que no se reconoce el dispositivo usb [Translate by Mod] Tells Me that the USB device is not recognized fca123b6-3dec-41ef-aaab-3f8e185653d7 -
Mi control de xbox del la primera consola no lo detecta como wireless controller (Translation ...
in XBoX Games and AppsMi control de xbox del la primera consola no lo detecta como wireless controller (Translation ...: A mi mando no lo detecta como uno en si el pc ,que puedo hacer? _______________________________________________________________________ (Translation - My command does not detect as one in if...