mi codigo me deja canjear [Translation - my code let me redeem]

Discus and support mi codigo me deja canjear [Translation - my code let me redeem] in XBoX on Consoles to solve the problem; hola hoy en la tarde fui a compra un gold de 12 meses queria cangearlo no me dejaba y veia que me sale esto Este código aún no está activo. Para... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by TweediestBus, Dec 21, 2018.

1. TweediestBus
    TweediestBus Guest

hola

hoy en la tarde fui a compra un gold de 12 meses queria cangearlo no me dejaba y veia que me sale esto

Este código aún no está activo. Para activarlo

nesecito ayuda de soporte tenico

[Translation - Hello

today in the afternoon I went to purchase a 12 month gold wanted to redeem not let me and saw that I get this

This code is not yet active. To activate it

I need help technical support]

:)

TweediestBus, Dec 21, 2018
  2. JhonSnow777 Win User

Hello, we sorry to hear about the issue and any frustrations this may have caused.

In the meantime when you have a chance, check the following link to find out more information about this issue and a possible solution...

https://support.xbox.com/en-US/contact-us/

Let us know if these sugestions fix your issue, or if you need more assistance?
  3. Onyx Is Here Win User

Sorry to hear it. However, support will be unable to help with this. What you'll need to do is return to the store you purchased the code from and have them activate it.
  4. chekokilleer100 Win User

Xbox Gold Trail Problems

compre mi xbox one y active el codigo que trae para canjear pero aun asi no me deja jugar online ni con el titanfall ni con el plantas vs zombi y queria saber que esta pasando si mi cuenta no se activo o el codigo o que paso

[Translation: buy my xbox one and activate the code that brings to redeem but still will not let me play online with thetitanfall or the plants vs zombie and wanted
    to know what is happening if my account is not active or thecode or step]
  5. Fbriones91 Win User

CODIGO PARA DESCARGAR GEARS OF WAR 1

Lo intente con una cuenta de Estados Unidos y ni aun asi me deja canjear el codigo

[Translation: Try it with a United States account and not even let me exchange the code]
  6. UniversalPond0 Win User

Error al canjear codigo de membresia gold

Me pasa lo mismo me marca error al canjear la tarjeta gold y no me deja descargar uno de mis juegos halo 3

[Translation-

I pass the
    same mark me
    error to redeem
    the gold card
    and not let
    me download one
    of my games
    halo 3]
Thema:

Loading...
  1. mi codigo me deja canjear [Translation - my code let me redeem] - Similar Threads - codigo deja canjear

2. Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?

in XBoX Accessibility
    Como resolvo o codigo de erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005?: Aparece o erro 0x80070570 0x00000000 0x90000005 no xbox one s 0143019b-36d2-4417-be31-971c22c1a728
  3. how do i fix error codigo 0xd05e118

in XBoX Games and Apps
    how do i fix error codigo 0xd05e118: it happens when i try any disc like disc E and C 390b8a23-806b-4a3d-8694-1719375e84b9
  4. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  5. Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3

in XBoX on Consoles
    Codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3: No me deja conectar con xbox live, desde xbox 360, me aparece codigo de estado: 8b050008-521d5747-2df69d3 a632daea-761c-4f7f-b646-3a4763247843
  6. Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code

in XBoX Accessibility
    Error al canjear un codigo Gold de 3 meses // Error when redeeming a 3-month Gold code: El problema es que ingrese un codigo gold de 3 meses, me informo que me iban a dar 1 mes extra de gold si aceptaba los pagos periodicos de este, me informo cuanto deberia de pagar despues de que...
  7. error en codigo[error in code]

in XBoX Games and Apps
    error en codigo[error in code]: buen dia el asunto es que al querer ingrsar un codigo de de una tarjeta de regalo me manda el siguiente error. este codigo no pertenece a una tarjeta de regalo espero su pronta respuesta...
  8. Redeem Codigo

in XBoX Games and Apps
    Redeem Codigo: Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global. Muchas Gracias. I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region...
  9. Ativação de codigo game pass[Game pass code activation]

in XBoX on Windows
    Ativação de codigo game pass[Game pass code activation]: [img] Acabei de comprar um codigo do game pass ultimate e consta que ta aguardando ativação por parte do vendedor. O mesmo diz que tenho que aguardar de 2-24hrs pra ativação da chave. isso procede...
  10. 3 months gold pass no deja meter el cOdigo customer support online not helping at all

in XBoX Sales and Promo
    3 months gold pass no deja meter el cOdigo customer support online not helping at all: A Cabo De comprar 3 months gold pass no deja meter el cOdigo customer support online not helping at all 27099666-4d39-4c21-9e3a-671c258a2894

Users found this page by searching for:

1. codigo de estado 8c150009