Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode]

Discus and support Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bom dia, alguém pode me ajudar, jogo um jogo do modo carreira e após o jogo, o fifa 17 trava e não volta pro menu inicial, alguém pode ajudar? já... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ceeh10, Apr 20, 2017.

1. ceeh10
    ceeh10 Guest

Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode]

Bom dia, alguém pode me ajudar, jogo um jogo do modo carreira e após o jogo, o fifa 17 trava e não volta pro menu inicial, alguém pode ajudar? já tentei fazer vários procedimentos e nada

[Translation: Good morning, someone can help me, I play a game of career mode and after the game, fifa 17 hangs and does not return to the initial menu, can someone help? I already tried to do several procedures and nothing]

:)

ceeh10, Apr 20, 2017
  2. Mbnthat
    Mbnthat Guest
    Cant sign in

cant sign in, im trying to play fifa 17 career mode

Mbnthat, Apr 20, 2017
  3. Problema de conexão na LIVE | Connection problem on LIVE

Quando ligo o meu XBOX 360 ele mostra que estou conectado na LIVE porém ao entrar no jogo FIFA 17 o mesmo sai da LIVE testo a conexão e o mesmo esta se conectando na LIVE, ja liberei as portas no meu roteador e no meu modem porem mesmo assim não consigo
    conectar para jogar online.

Mod Translation:

When I turn on my XBOX 360 it shows that I am connected to LIVE, but when I enter the game FIFA 17 the same exits LIVE and I'm connecting to LIVE, I have already released the ports on my router and my modem anyway I can not connect to play online.

CapacityDragon9, Apr 20, 2017
  4. Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode]

Hey there, ceeh!

I'm sorry to see any issues with your game. Are you playing this on Xbox One? Based on
    your public profile, it appears that you are playing on Xbox One.

To avoid asking you to do the same steps again, can you please post back with all the troubleshooting steps you've tried already? Once I have that, I'll know which ones to give you so that we can resolve this. I look forward to working with you! Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode] :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox Insider
    Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting.

Misses Quinzel, Apr 21, 2017
  5. Misses Quinzel Win User

Hey there, ceeh!

I'm sorry to see any issues with your game. Are you playing this on Xbox One? Based on
    your public profile, it appears that you are playing on Xbox One.

To avoid asking you to do the same steps again, can you please post back with all the troubleshooting steps you've tried already? Once I have that, I'll know which ones to give you so that we can resolve this. I look forward to working with you! :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox Insider
    Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting.
  6. pedro lucas007l Win User

Problema no desempenho do jogo -[Translation - Problem in game performance]

Olá, quando eu estou jogando partidas amistosas no fifa 19, tipo: Modo carreira, amistosos e outros modos offline, fica dando uns lag umas travadinhas durante o jogo, e atrapalha muito a jogabilidade e o gameplay do jogo.

-[Translation - Hello, when I am playing friendly matches in fifa 19, type: Career mode, friendly and other offline modes, it gives a lag a few pranks during the game, and it greatly disrupts the gameplay and gameplay ]
  7. ВладимирКу Win User

Купленная игра [Translate] Purchased game

Две игры fifa 17 и fifa18.за обе просит заплатить

[Translate]

Two fifa 17 games and fifa18.
  8. StuartATrueRed Win User

Fifa 20 have the Journey mode again?

The Journey mode is finished. I think 3 years was enough starting from FIFA 17. There is a new mode in FIFA 20 which is called Volta Football, which is a Street football story.
  9. poKador de Kone Win User

Ea Access

comprei o fifa super deluxe más ainda não recebi o código do Ea ACCESS para versão teste do fifa 17 .

espero receber o meu código ...por favor""

minha gamertag pokadordekone
Thema:

Loading...
  1. Meu fifa 17 trava no modo carreira [Translation: My fifa 17 crashes in career mode] - Similar Threads - Meu fifa trava

2. como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...

in XBoX Accessibility
    como no meu post aterior tava dando um erro diferente, agr ta dando esse erro ai, alguem...: Error message: cZ: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Cause: Player didn't buy Minecraft Java Edition or did not migrate its account Stack trace:...
  3. Eu instalei Wolfenstein The New Order no meu notebook pelo gamepass e não consigo abrir de...

in XBoX Games and Apps
    Eu instalei Wolfenstein The New Order no meu notebook pelo gamepass e não consigo abrir de...: Wolfenstein The New Order.1683.4 win-x64 Retail Mar 26 2021 15:53:36 Wolfenstein The New Order.1683.4 ------ Initializing File System ------ Current search path: D:/RICARDO/Saved...
  4. Meu xbox one nao deixa eu atualizá-lo, ele esta na versao de sistema .4911 e no site esta...

in XboX Insiders
    Meu xbox one nao deixa eu atualizá-lo, ele esta na versao de sistema .4911 e no site esta...: Tive que trocar o hd e por ele estar numa versão a frente não consigo atualizá-lo offline ja que só esta disponível a versão anterior que seria a .4910 submitted by /u/CashOne6040 [link]...
  5. Meu xbox one s esta na versão OSU1 .4911 troquei o hd e o site só fornece a versão OSU1 .4910

in XboX Insiders
    Meu xbox one s esta na versão OSU1 .4911 troquei o hd e o site só fornece a versão OSU1 .4910: Troquei o hd dele e preciso da versao osu1 atualizada mas nao há no site, devo esperar? submitted by /u/CashOne6040 [link] [comments]
  6. Xbox game bar no Pc teclas de Printscreen esta configurada no analógico direito do meu...

in XboX Insiders
    Xbox game bar no Pc teclas de Printscreen esta configurada no analógico direito do meu...: Boa tarde estou com o seguinte problema. ja tentei de todas as formas, atualizei a firmware do controle, procurei como alterar as teclas de atalho para tirar print no windows, no programa xbox,...
  7. Meu controle de ps4 fica com os botões embaralhados no meu celular.

in XboX Insiders
    Meu controle de ps4 fica com os botões embaralhados no meu celular.: Comprei um controle paralelo de PS4 para jogar no celular pelo xCloud e afins. No entanto, os botões estão embaralhados; por exemplo, quando aperto o botão "X", ele corresponde como botão...
  8. Estou com problemas de atualização no meu xbox one s

in XboX Insiders
    Estou com problemas de atualização no meu xbox one s: Bom dia Insiders , sou Clay Calixto e gostaria de pedir ajuda de vocês para um problema que estou enfrentando esses dias , o HD do meu xbox one s queimou e tive que troca-lo , porém eu sou insider...
  9. meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...

in XBoX Games and Apps
    meu xcloud esta dando erro jogo no pc e omtem estavo jogando normalmente ate que hoje agora...: An error occurred while processing your request. Reference #102.44bef748.1704379492.cf23c717 ajuda pfv microsoft e6934cd5-b84e-4ae3-883a-9ddafecb42c8
  10. Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona

in XboX Insiders
    Meu Xbox one está com o erro E106 e a atualização do site de suporte não funciona: Após última atualização meu Xbox one está com esse erro submitted by /u/huemaybr [link] [comments]