Me cobraron por un pago no procesado[ Translation-I was charged for an unprocessed payment ]

Discus and support Me cobraron por un pago no procesado[ Translation-I was charged for an unprocessed payment ] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Pues resulta que quise comprar un producto de 5$ vía Microsoft Store en línea así que puse mi tarjeta para encontrarme con que el pago no fue... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Karlyn Garcia, Oct 5, 2018.

1. Me cobraron por un pago no procesado[ Translation-I was charged for an unprocessed payment ]

Pues resulta que quise comprar un producto de 5$ vía Microsoft Store en línea así que puse mi tarjeta para encontrarme con que el pago no fue procesado, luego quite mi tarjeta de la cuenta para evitar inconvenientes y me llamaron del banco diciendo que el
    pago fue procesado por un monto de 70$, revise mi historial de pedidos y sigue vacío, ¿como puedo tener mi dinero de vuelta?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Translation-It turns out I wanted to buy a $5 product via Microsoft Store online so I put my card to find that the payment was not processed, then I removed my account card to avoid inconvenience and I was called from the bank saying
    that the payment was processed by An amount of $70, check my order history and it's still empty, how can I get my money back?
    ]

:)

Karlyn Garcia, Oct 5, 2018
  2. npierri
    npierri Guest
    Tengo gold pero me cobraron el juego de gold [Translation - I have gold but they charged me the gold game]

Alguien sabe como contactarse con Ms por un reclamo?

Tengo xboxgold pero me cobraron el juego del mes

Ms. Splosion Man??

que por cierto no quiero salvo que sea gratis :-=

Muchas gracias

----------------------------------------

[Translation -

Anyone know how to contact Ms for a claim?

I have xboxgold but I was charged the game of the month Ms. Splosion Man??

Which by the way I do not want unless it is free:-=

Thanks a lot]

npierri, Oct 5, 2018
  3. O h c U c
    O h c U c Guest
    urgente [mod translation: urgent]

como puedo hacer silver mi cuenta estando en un paquete familiar??? ya que no me deja por que dice que hay un problema con la forma de pago

[mod translation: silver as I can make
    my own being in a family package?? and
    that keeps me that says there is a problem
    with the payment]

O h c U c, Oct 5, 2018
  4. XBF Brad A
    XBF Brad A Guest

Me cobraron por un pago no procesado[ Translation-I was charged for an unprocessed payment ]

Hello Karlyn

Sorry about the charge on the account. You can
    Contact Us
    and when asked request a callback from a support agent. They will be able to see what the charge is for and help you out if able.

Hope this Helps.

Thanks

Brad

Xbox Forum Team

XBF Brad A, Oct 5, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: