MÁ NOTICIA,PROBLEMA URGENTE NO XBOX ONE

Discus and support MÁ NOTICIA,PROBLEMA URGENTE NO XBOX ONE in XBoX on Consoles to solve the problem; galera,alguém pode me ajudar?meu jogo ta baixando,mas tá demorando múito por conta da taxa de download sumir de repente e só voltar deois de um tempo.o... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by king15BR, Jul 13, 2017.

1. king15BR
    king15BR Guest

galera,alguém pode me ajudar?meu jogo ta baixando,mas tá demorando múito por conta da taxa de download sumir de repente e só voltar deois de um tempo.o que baixaria em um dia tá demorando 15 pra baixar.já liguei na microsoft,troquei
    ip,DNS,abri as portas do roteador e nada.lembrando que testei em outra internet e aconteceu o mesmo problema,por favor me deêM uma solução!!!

Mod Translation:

Can someone help me? My game is downloading, but it's taking a long time because of the download rate, it suddenly disappears and it only comes back from a while. What would it take to get down in one day is taking 15 to download. I called microsoft, I changed
    ip, DNS, opened the router's ports and nothing. Remembering that I tested on another internet and the same problem happened, please give me a solution !!!

:)

king15BR, Jul 13, 2017
  2. Barbis75.
    Barbis75. Guest
    Assassin's origins obbiettivo Nuove reclute bloccato

Scusate ma scrivere qui è un problema da telefono...spero si capisca.

Barbis75., Jul 13, 2017
  3. Can't access to Xbox Live TODAY

STESSA cosa Succede un ma ... ultima corsa di collegamento non avviene un Xbox Live .... ho resettato Tutti modem e router di wifi ,, ma niente ... sara un Problema mio Loro ho '???????

venividivici65, Jul 13, 2017
  4. MÁ NOTICIA,PROBLEMA URGENTE NO XBOX ONE

Hey there king15BR,

Sorry to hear about the slow network performance. Let's check a few things to narrow this down. Does the issue persist when using both wired or wireless network connections on the console?

Run a Detailed Network Statistics test on the Xbox One console and please provide the following information.

• Download Speed
    • Upload Speed
    • Latency
    • Packet Loss %
    • Wireless Strength (if applicable)

Let's then have you try to do a Network power cycle, to see if it helps.

• Start by powering off and unplugging your Modem, Router (if applicable) and Xbox One console.
    • After 60 seconds of the devices being powered off, turn on the power to your Modem and then the Router (if applicable).
    • Wait another 60 seconds for the network equipment to turn on and gain the proper signals from your ISP. Then turn on your Xbox One console.

That information will help us determine the next best steps. Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Mascot, Jul 14, 2017
  5. Mister Mascot Win User

Hey there king15BR,

Sorry to hear about the slow network performance. Let's check a few things to narrow this down. Does the issue persist when using both wired or wireless network connections on the console?

Run a Detailed Network Statistics test on the Xbox One console and please provide the following information.

• Download Speed
    • Upload Speed
    • Latency
    • Packet Loss %
    • Wireless Strength (if applicable)

Let's then have you try to do a Network power cycle, to see if it helps.

• Start by powering off and unplugging your Modem, Router (if applicable) and Xbox One console.
    • After 60 seconds of the devices being powered off, turn on the power to your Modem and then the Router (if applicable).
    • Wait another 60 seconds for the network equipment to turn on and gain the proper signals from your ISP. Then turn on your Xbox One console.

That information will help us determine the next best steps. Thanks!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  6. IsaiasFlorezs... Win User

Still can not sign into a 360 or use backwards compatibility

Si continuas con el problema intente ponerse en contacto con xbox para obtener más respuestas
  7. Noemetalero666 Win User

Error code 0x8B0500B6 0x00000000 0x00000200

Trata de reiniciar la consola.

Si sigue el problema tal vez aquí podrías ayudarte un poco más

https://support.xbox.com/es-EC/xbox-one/console/power-cycle-console
  8. Christopher Revoredo Win User

Autenticador

Hola Zail bienvenido al foro de la comunidad! Soy Christopher gamer de Xbox igual que tu, permíteme ayudarte para resolver este problema lo más rápido posible para que puedas seguir disfrutando de tu experiencia! Siendo más específicos, que autentificado usas?
  9. fazreznor Win User

no puedo jugar en black ops 2 en linea

Hola Aresnic, tu tarjeta es una de membresía gold?, podrías dar más información acerca de tú problema?

Saludos
Thema:

Loading...
  1. MÁ NOTICIA,PROBLEMA URGENTE NO XBOX ONE - Similar Threads - MÁ NOTICIA PROBLEMA

2. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  3. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  4. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  5. Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?

in XboX Insiders
    Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?: [IMG] tengo este error que no va ni viene, ya instalé de nuevo y nada, sigue apareciendo, no sé si alguien tuvo el problema y lo pudo solucionar? sé que está en otras plataformas pero me...
  6. PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE

in XboX Insiders
    PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE: Estou com problemas no sistema do meu Xbox por conta que ele foi apagado do HD enquanto eu ainda estava no programa insider e agr sempre eu tento instalar o sistema utilizando a unidade flash USB,...
  7. Xbox game pass (for console) problema

in XboX Insiders
    Xbox game pass (for console) problema: Olá, gostaria de saber oque se passa com minha inscrição no game pass(for console) com o custo de 10,99€/mês. Eu tinha os 3 meses de oferta na compra do console e agora renovei para o game pass...
  8. Estou com problemas de atualização no meu xbox one s

in XboX Insiders
    Estou com problemas de atualização no meu xbox one s: Bom dia Insiders , sou Clay Calixto e gostaria de pedir ajuda de vocês para um problema que estou enfrentando esses dias , o HD do meu xbox one s queimou e tive que troca-lo , porém eu sou insider...
  9. Problema com RT do controle no xcloud

in XboX Insiders
    Problema com RT do controle no xcloud: Recentemente tendo um problema com o gatilho RT, onde eu aperto e não funciona (atirar, acelerar e etc) eu jogo xcloud na TV e pensei que o problema podesse ser nela mas, eu quando eu troquei de...
  10. Problema Streming SU TWITCH e WEBCAM

in XBoX Games and Apps
    Problema Streming SU TWITCH e WEBCAM: Buongiorno, ho acquistato una webcam e volevo utilizzarla su Xbox Series S per andare in streaming. La webcam funziona, ho provato appunto un APP su Xbox chiamata WebCam Pip proprio per essere...