Licencias

Discus and support Licencias in XBoX on Consoles to solve the problem; quisiera restablecer mis licencias [Mod Translation] I would like to reinstate my licenses 6baa9957-4bbf-4409-be46-81cfb2e44bab Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Iudex WisoJay, Jan 17, 2018.

1. Licencias

quisiera restablecer mis licencias

[Mod Translation]

I would like to
    reinstate
    my
    licenses

:)

Iudex WisoJay, Jan 17, 2018
  2. joch06
    joch06 Guest
    Problemas con Transferencia de Licencias...

que pasa si transfiero las licencias en menos de 4 meses?

joch06, Jan 17, 2018
  3. reiniciar licencias

quiero reiniciar licencias

[Translation: I want to restart licenses]

osvaldogamer565, Jan 17, 2018
  4. Licencias

Hi Wxyzo!

We'd like to get some more info from you to make sure we understand you correctly; can you go into more detail about exactly what issue you're seeing? Are there any specific error messages you're seeing that you can post a screenshot of?

For direct assistance in your language, you can also reach our
    chat or phone teams
    .

Mister Quasar, Jan 19, 2018
  5. Mister Quasar Win User

Licencias

Hi Wxyzo!

We'd like to get some more info from you to make sure we understand you correctly; can you go into more detail about exactly what issue you're seeing? Are there any specific error messages you're seeing that you can post a screenshot of?

For direct assistance in your language, you can also reach our
    chat or phone teams
    .
  6. dempup Win User

Licencias

Hi there.

Thank you for reaching out to the forum. What license are you referring too ?
  7. XboxerLucas13 Win User

XBOX 360 SE REINICIA LA DESCARGA EN 79% [Mod translation-XBOX 360 DOWNLOAD RESTART IN 79%]

Hola amigo! Gracias por comentar.

Para transferir licencias a tu consola tenés que ir a configuracion cuenta

Transferencia de licencias y le das a la A y listo asi en todas las cuentas que tengas
  8. joch06 Win User

que pasa si transfiero las licencias en menos de 4 meses?
  9. BaD RoocketZ Win User

oigan espero que me puedan ayudar un amigo y yo decidimos cambiar licencias y a los dos nos sale que ya cambiamos licencia que dentro de un tiempo las podemos cambiar pero nunca las hemos cambiado a nadie, me podrían ayudar? :/
Thema:

Licencias

Loading...
  1. Licencias - Similar Threads - Licencias

2. transferir licencia xbox 360

in XBoX Games and Apps
    transferir licencia xbox 360: compañeros mi pregunta es la siguiente saben hoy toca cambiar mi licencia y se la di a un amigo y el esta intentando transferirla y no da la opción de seleccionar y la fecha de transferencia es...
  3. Se me venció, la licencia de gold entonces procedi a pagar con tarjeta pero me lanza un...

in XBoX on Consoles
    Se me venció, la licencia de gold entonces procedi a pagar con tarjeta pero me lanza un...: [Title Translation - I was defeated, the license of gold then proceeded to pay with card but I throw an error and not let me pay, why the error occurs?] Ayuda urgente no quiero dejar de jugar :((...