Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass...

Discus and support Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass... in XBoX Games and Apps to solve the problem; [img] [img] [img] [img] [img] [img] Gostaria de saber o que fazer nesse caso, tenho o jogo desde 2016 e por causa do gamepass não consigo jogar o... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by LukaumSK8X2, Oct 23, 2019.

1. LukaumSK8X2
    LukaumSK8X2 Guest

Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass...

Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass... [​IMG]

Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass... [​IMG]

Gostaria
    de saber o que fazer nesse caso, tenho o jogo desde 2016 e por causa do gamepass não consigo jogar o jogo que eu comprei offline pq pede pra logar ou renovar a assinatura do gamepass. Pior de tudo é que há outros jogos com o mesmo problema tipo Fallout 4 que
    peguei a edição deluxe com todas as DLCs e o Rare Replay. Dá um grande desânimo continuar no Xbox depois de ver que jogos que eu comprei e não foram baratos simplesmente constar agora como não comprados por causa do gamepass, minha sorte é que no histórico
    de pedidos na minha conta tem as provas de que eu comprei os jogos. Sinceramente não sei se tenho vontade de continuar mais sendo cliente do Xbox depois de saber que fui roubado

Translation:

I would like to know what to do in this case, I have the game since 2016 and because of the gamepass I can not play the game I bought offline because it asks to login or renew the subscription of the gamepass.
    Worst of all, there are other games with the same Fallout 4 issue that I got the deluxe edition with all DLCs and Rare Replay.
    It is a great disappointment to continue on Xbox after seeing that games I bought and were not cheap simply appear now as not bought because of the gamepass, my luck is that in the order history in my account has proof that I bought the games
    . I honestly don't know if I want to continue being an Xbox customer after knowing I was robbed

:)

LukaumSK8X2, Oct 23, 2019
  2. LukaumSK8X2 Win User

Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass subscription)

Fallout 4 and Rare Replay are not installed on my Xbox and remains like i didn't paid for the game, Borderlands stay the same even if i install again
  3. XBF Diego M Win User

Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass subscription)

Hi LukaumSK8X2,

In order to play games you own offline without needing to sign-in, you need to make sure that your console is set as your Home Xbox. Press the Xbox button to open the guide and open the console's settings then go into Personalization, then "My home Xbox".
    Select "Make this my home Xbox" to set your Xbox as the home console.

If you have the games showing in your order history, then you own those games. The Microsoft Store may display that message on certain games in the Game Pass catalog that have undergone changes in the editions since they initially released to the time it
    took for those games to be added to the catalog. Once the subscription expires, you should be able to still download and play those games you see in your order history.

You can see a detailed view of your games from the following link:
    My Games
  4. XBF Javier R Win User

Hello Lukaum,

We thank you for bringing this inquiry to our forums community, and understand that this concerns an inability to launch and play a game that you own as it is requesting that you renew your Xbox Game Pass subscription.

Have you already attempted to uninstall and then install the game itself? This would allow the console to identify that you are
    installing the game through a license that you own, and not a subscription. Try this out for us and then let us know the results.

Best wishes!
  5. ChewierWizard95 Win User

Xbox one Backup compatible request

Acredito que não vira para o XONe por causa das licenças
  6. PoorlyCamera895 Win User

please help me. i am getting disconnected since from a week from xbox live

eu não tenho gta v menda a sua conta da microsoft ai eu vou baixar por causa da comprar
Thema:

Loading...
  1. Licença cancelada por causa da asssinatura do gamepass (License canceled due to game pass... - Similar Threads - Licença cancelada por

2. Suscripcion Xbox Live Gold 12 meses cancelada aun en vigor

in XBoX on Consoles
    Suscripcion Xbox Live Gold 12 meses cancelada aun en vigor: Hola, Adquirí una Suscripción Xbox Live Gold 12 meses en febrero de 2021 y hace una par de dias que no puedo acceder y veo en mis suscripciones que aparece como cancelada, Que ocurre con el tiempo...
  3. Não consigo resgatar licença de Nitro

in XBoX Games and Apps
    Não consigo resgatar licença de Nitro: Não consigo resgatar a licença de nitro de 3 meses grátis do Xbox Game Pass Ultimate,e só só ta aparecendo a dlc de Overcoocked. [img] dcdfe72e-a253-4649-8b32-1afe2c5ad832
  4. Xbox Live Gold cancelada[Translation-Xbox live gold cancelled]

in XBoX Sales and Promo
    Xbox Live Gold cancelada[Translation-Xbox live gold cancelled]: Hola, ayer di comprar a una suscripción de Xbox Live Ultimate, pero al querer entrar en Fortnite (que entraba al haber comprado antes una Xbox Live Gold) no me dejaba porque decía que "mi cuenta...
  5. Erro de transferência de licença[License transfer error]

in XBoX on Consoles
    Erro de transferência de licença[License transfer error]: Alguém sabe a respeito fui transferir as licenças e apareceu a mensagem (houve um problema tente novamente mais tarde) porém deu como transferido e o jogo não inicia e nem resetou a transferência...
  6. Perdi minha transferencia de licença devido a um desligamento inesperado/i lost my transfer...

in XBoX Games and Apps
    Perdi minha transferencia de licença devido a um desligamento inesperado/i lost my transfer...: Olá boa noite. Loguei em minha conta no xbox 360 após um tempo sem utilizá-la e devido a minha dificuldade de ter acesso a internet no momento fui usar a transferência de licença na minha própria...
  7. live gold de 12 meses cancelada[12 month live gold canceled]

in XBoX on Consoles
    live gold de 12 meses cancelada[12 month live gold canceled]: Minha assinatura da live gold de 12 meses foi cancelado e estão mem cobrando outra mas ele só vence em outubro o que eu faço. [Translation - My 12 month live gold subscription has been canceled...
  8. Alcatel Lucent Alcatel Lucent ALU 7130-N: Trend de licença

in XboX Networking Hardware
    Alcatel Lucent Alcatel Lucent ALU 7130-N: Trend de licença: Alcatel Lucent (Modems/Gateways) Alcatel Lucent ALU 7130-N (Bell): Trend de licença Hi If the maximum allowed home console changes has been reached then you will need to either wait twelve months...
  9. Transferir Licença/License Migration/DRM

in XBoX on Consoles
    Transferir Licença/License Migration/DRM: Baixei meu perfil no Xbox 360 de um amigo e baixei um jogo, depois transferi as licenças também. Também, baixei o perfil e jogos dele no meu Xbox, mas, quando fui transferir as licenças disse que...
  10. Por engano eu ativei a transferência de licença na minha própria conta.Você poderia me ...

in XBoX on Consoles
    Por engano eu ativei a transferência de licença na minha própria conta.Você poderia me ...: Por engano eu ativei a transferência de licença na minha própria conta.Você poderia me ajudar? 6446da55-0958-4e44-92d6-066ef1209ea3