Les paquets de GTA$ de la pré-commande de l'édition ultime de red dead rédemption 2 [The ...

Discus and support Les paquets de GTA$ de la pré-commande de l'édition ultime de red dead rédemption 2 [The ... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Bonjour, bonsoir messieurs, mesdames. j'ai pré-commandé l'édition ultime de red dead rédemption 2 le 20 juillet 2018, car je suis un fan de ce jeux.... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Esegorr, Sep 15, 2018.

1. Esegorr
    Esegorr Guest

Les paquets de GTA$ de la pré-commande de l'édition ultime de red dead rédemption 2 [The ...

Bonjour, bonsoir messieurs, mesdames.

j'ai pré-commandé l'édition ultime de red dead rédemption 2 le 20 juillet 2018, car je suis un fan de ce jeux.

mais a ma grande surprise je n'ai toujours pas reçus les 2 millions de gta$ qui était contenue dans l'offre avec la pré-commande,

j'ai tenté en vain de contacter Microsoft par téléphone et Rockstar par tchat internet, l'un et l'autre bien décidé a jouer au ping pong avec moi, pourtant je n'ai rien fait de mal, mis a part pré-commander un jeux vidéo avec des Microsoft points.

j'ai en ma possession 4 Screenshots (1 de ma pré-commande et 3 autres du tchat que j'ai eu avec le gentil monsieur/dame du support Rockstar)

Voici ma question, qui dois-je aller taquiner de nouveau pour recevoir mon offre de pré-commande ?

je rappellerais quand même demain (dimanche 16/09/18) dans la journée de 10H-18H pour avoir un responsable des responsables, J'arriverais peut être avoir quelqu'un qui peut régler mon soucis.

Bonne journée/soirée

[Translate - I pre-ordered the Ultimate edition of Red Dead Redemption 2 on July 20, 2018, because I am a fan of this games.

But to my surprise I still have not received the 2 million of GTA $ which was contained in the offer with the pre-order,

I tried in vain to contact Microsoft by phone and Rockstar by Internet chat, one and the other decided to play ping pong with me, yet I did nothing wrong, aside from pre-ordering a video game with Microsoft points.

I have in my possession 4 screenshots (1 of my pre-order and 3 Others of the chat I had with the nice gentleman/Lady of Rockstar support) Here's my question, who do I go teasing again to receive my pre-order offer?

I would remind you anyway tomorrow (Sunday 16/09/18) in the day of 10h-18h to have a responsible of the managers, I would arrive may be to have someone who can solve my worries.

Good day/Evening ]

:)

Esegorr, Sep 15, 2018
  2. Raid Stars
    Raid Stars Guest
    Code non reçu

Bonjour j'ai pré-commandé red dead redemption 2 le 09 de ce mois cependant je n'ai pas reçu le code offert pour gta online

Raid Stars, Sep 15, 2018
  3. WhiteyBlack2
    WhiteyBlack2 Guest
    Red Dead Redemption 2 correrá a 4k en Xbox One X

Todavía estamos recuperándonos de la extraordinaria presentación del
    gameplay de Red Dead Redemption 2
    , que ha servido, además, para dar a conocer nuevas informaciones. Una de las cuestiones que ha suscitado más debate es consecuencia del sobresaliente aspecto que mostró el juego en el vídeo de ayer, donde pudimos ver, por
    los esquemas de control, que se trata de la versión de Playstation 4 Pro.

Esto puede hacer que muchos estén soñando con cómo se puede ver en Xbox One X, donde el primer detalle que ha trascendido, es que ambas consolas moverán
    Red Dead Redemption 2 a 4K.
    Rockstar ha querido confirmar
    que Red Dead Redemption 2 será un juego mejorado para Xbox One X.

WhiteyBlack2, Sep 15, 2018
  4. Les paquets de GTA$ de la pré-commande de l'édition ultime de red dead rédemption 2 [The ...

Hi Esegorr,

Please check the
    Order History
    for the item in question. If the pre-order is there as purchased then that means the transaction went through. If it does not show the transaction then that means the order did not go through. It could also be that it was purchased on another
    account. Please check other accounts. If it does show the order but does not say purchased then that means it was not complete as a transaction.

If the transaction was not completed, the only thing to do would be to purchase it again.

XBF Jasmine Z, Sep 18, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: