Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]

Discus and support Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't] in XBoX on Windows to solve the problem; Hejsan! Det är så att jag vill lägga till mina vänner på Xbox (PC) och det går inte pga sekretessinställningar på mitt konto som tydligen min pappa... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Lukas Hoffman, Jun 14, 2020.

  1. Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]


    Hejsan! Det är så att jag vill lägga till mina vänner på Xbox (PC) och det går inte pga sekretessinställningar på mitt konto som tydligen min pappa måste typ ändra fast vi hittar inte vart man kan ändra på det eller om det är så att det är på mitt konto
    man gör det.

    T.ex står det så här när jag försöker lägga till en vän: Dina sekretessinställningar blockerar användande av denna funktion.

    När jag väl får svar vill jag gärna veta vems konto man ska vara på och steg för steg till att man kan ändra på det

    Jag är 14

    [Translation-Hi! It is so that I want to add my friends on Xbox (PC) and it is not possible because privacy settings on my account that apparently my dad must type change though we can not find where to change it or if it is so that it is on my account
    you do it.


    For example, when I try to add a friend, it says this: Your privacy settings block the use of this feature.


    Once I get an answer, I'd love to know whose account to be on and step by step to change it


    I'm 14 ]

    :)
     
    Lukas Hoffman, Jun 14, 2020
    #1
  2. SGTxJEFFSKYLION Win User

    Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]

  3. Bepees Win User

    Cancel Renewal PLEASE ANSWER !!!!

    You need to call Ms Support for that. Discontinuing the subscription is not available through the dashboard.

    Men.. Då detta är ett svenskt forum tar vi det på svenska också.

    Du måste ringa till MS support och be dom ta bort det manuellt. Det går inte att göra via dashboarden.

    //
  4. SteelFern SWE74 Win User

    Jag kan inte spela Batman: Villain challenge map

    Jag har gjort det med men det funkar inte heller. Pratade med suporten i går i 7 h... Men ingen lösning på problemet.

    Jag funderar på en sak... Jag har ju inte klarat hela spelet än. Det är inget som låses upp eller något sådant?
  5. Maidenpw Win User

    xbox live

    Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

    ja zombie banor är köpt och ned laddat.

    kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

    Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.
  6. SteelFern SWE74 Win User

    Jag kan inte spela Batman: Villain challenge map

    Kanon! Tackar! Det var ju en rätt lätt grej egentligen men Jag visste inte var filerna låg. Det är ju fan att inte suporten har koll på sådana här grejer men det är ju som vanligt det man inte vet själv det kan ju garanterat inte suporten.
Thema:

Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]

Loading...
  1. Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't] - Similar Threads - Lägga till vän

  2. This guy keeps reporting me and getting me banned and I'm on my last strike till a one year ban

    in XBoX Rewards & Social
    This guy keeps reporting me and getting me banned and I'm on my last strike till a one year ban: Do you guys k ow what to do ce2c8c28-5da0-4e53-9cc3-ce9f81ee279a
  3. Xbox accessories app no longer opening up windows 11 pro. Worked fine till today

    in XBoX on Windows
    Xbox accessories app no longer opening up windows 11 pro. Worked fine till today: As in title, tried uninstalling, reinstalling, clicking on repair etc , nothing, royal pain this is. Just does not boot up when clicked on f4c1b286-3e6d-4d23-babd-4a9ae7cb69a0
  4. I didn't do anything and I got banned randomly and all my other accounts got suspended till...

    in XBoX on Consoles
    I didn't do anything and I got banned randomly and all my other accounts got suspended till...: I got banned for no reason and I didn't do anything my friend has my account but idk why I'm banned 3db47d36-eddc-47c6-9f14-d22ccdc1fff5
  5. Do I have to wait till my security email is confirmed?

    in XBoX Accessibility
    Do I have to wait till my security email is confirmed?: I’ve recently reset my security email and I’ve tried to sign on to my Xbox account but I get a pop up saying that my security has been reset and I can continue using my account as normal but when...
  6. My pop fell over and dripped in my Xbox series s vent it was off how long till it dry and...

    in XBoX on Consoles
    My pop fell over and dripped in my Xbox series s vent it was off how long till it dry and...: I'm in a state of panic right now! I accidentally knocked over a bottle of soda, and it ended up dripping into the vent of my Xbox Series S while it was turned off. My anxiety is through the roof,...
  7. I get my money back till aguest 30 2023

    in XBoX on Windows
    I get my money back till aguest 30 2023: So i refunded a bundle from mw2 and it says i have to wait till aguest 30 2023 i shouldn't have to wait that long please contact me on my number 6614954102 or Gmail which is *** Die E-Mail-Adresse...
  8. Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?

    in XBoX on Windows
    Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?: Jag har köpt Minecraft ( till Laptop Pc med Windows Home) men jag lyckas inte ladda ner spelet. Microsoft säger att det inte finns någon enhet att ladda ner spelet till. Deras instruktion under...
  9. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

    in XBoX on Mobile
    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]: Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy...
  10. Hej skulle ni kunna lägga till The amazing spiderman 2 på xbox one det hade varit ...

    in XBoX Games and Apps
    Hej skulle ni kunna lägga till The amazing spiderman 2 på xbox one det hade varit ...: Hej skulle ni kunna lägga till the amazing spiderman 2 på xbox one [Translation Hi could you add the Amazing Spiderman 2 on Xbox One] 10c3cfca-fb0f-488a-ae32-43b9bdde385e