La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S?

Discus and support La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S? in XBoX on Consoles to solve the problem; Quiero comprar un disco duro externo pero el que me llamo la atención tiene USB 3.2 gen 1 y no se si sirva para la Xbox series S... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by isai hernandez, Jun 16, 2023.

  1. La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S?


    Quiero comprar un disco duro externo pero el que me llamo la atención tiene USB 3.2 gen 1 y no se si sirva para la Xbox series S

    :)
     
    isai hernandez, Jun 16, 2023
    #1
  2. Obsessive Power Win User

    La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S?

    The USB standards can be somewhat confusing, especially with older hardware displaying the older naming standard.


    [​IMG]


    Regardless of the above, the USB ports on the Series X|S consoles are limited to 5Gb/s Any drive faster than this is a waste as the interface on the console can't run faster than 5Gbps anyway. Faster USB devices will work, but they won't run full speed.

    In any case, as already mentioned, regardless of the speed of the drive, Optimised Series X|S games can only run internally or via an expansion card. You can play Xbox One games from such a drive, but Series X|S games can only be stored on such a drive, not run from it.

    Just recently, Western Digital has also released it's own officially licensed expansion card as well
  3. Gerardo C. Win User

    La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S?

    ¡Hola Isai, espero que te encuentres bien!

    Mi nombre es Gerardo, soy un asesor independiente y miembro de la comunidad de Xbox como tú y con gusto intentaré ayudarte con cualquier duda o problema que tengas.

    Si, funciona sin problemas mientras sea USB 3.0 o superior como en tu caso. Ten en cuenta que el disco duro externo debe ser de mínimo 128 GB y que solamente podrás guardar y usar juegos en su versión de Xbox One en dicho disco duro externo. Si deseas guardar y jugar a juegos optimizados para Xbox Series será necesario que consigas la tarjeta de expansión de memoria interna Seagate, ya que solo en esa expansión de memoria se pueden ejecutar los juegos optimizados, por tema de velocidades.

    Espero comprendas.

    Saludos.
  4. alexander01365 Win User

    4K Capture More than 2 minutes

    Hay diferentes entradas de hdmi en la tele y hay unas en las que especifica que son esas entradas unicamente para 4k

    Tienes conectado el hdmi a esa?
  5. Edouardre Win User

    Xbox 360

    Solo necesitas de un HDMI y que la laptop tenga la entrada para la misma.

    [Translation - You only need an HDMI and that the laptop has the input for it.]
  6. WolfGhost155092 Win User

    Turning off

    ya muchas veses es porque si ya esta viejo la consola pues ya no sirve es mejor que vallas a que te la chquen para que no la empeore
Thema:

La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S?

Loading...
  1. La entrada USB 3.2 gen 1 sirve para la series S? - Similar Threads - entrada USB gen

  2. Is there any possible way at all to use a usb mic on a series S?

    in XBoX on Consoles
    Is there any possible way at all to use a usb mic on a series S?: Recently bought a Razer Blackshark v2 X usb mic for my Xbox. Didn’t realise it was usb until after I had bought it. I was wondering if there is any possibility at all that I can use it with my...
  3. Purchased a xbox core controller + usb C combo but never recieved confirmation email

    in XBoX on Windows
    Purchased a xbox core controller + usb C combo but never recieved confirmation email: I purchased this controller here under guest using the same email as my account (didn't remember my account info at the time) but never received an email confirmation after purchase....
  4. Neither of my xbox one controller will connect to my PC (USB)

    in XBoX on Consoles
    Neither of my xbox one controller will connect to my PC (USB): I have two controllers that won't connect to my pc. I've tried 4 different USB cords, I've updated my controllers and I've even tried using my USB-C adapter . Both will blink when plugged in and...
  5. Água na entrada de ar [Water in the air inlet]

    in XBoX on Consoles
    Água na entrada de ar [Water in the air inlet]: Tenho um peixe de maior porte e a tampa do aquário estava aberta, ele saltou eentrou um pouco de água na entrada de ar da parte de cima do XBOX ONE. O Xbox não quer mais ligar, teria alguma...
  6. Latência de entrada de mouse no xbox [Mouse input latency on xbox]

    in XBoX on Consoles
    Latência de entrada de mouse no xbox [Mouse input latency on xbox]: Eu joguei paladins por mais de 2 anos no meu computador mas infelizmente ele quebrou e tive que ficar só com o meu xbox, quando eu li que o xbox suportava teclado e mouse no paladins eu fiquei...
  7. Meu adaptador de entrada P2 faz meu Xbox DESLIGAR !

    in XBoX on Consoles
    Meu adaptador de entrada P2 faz meu Xbox DESLIGAR !: Olá, estou um grande problema com meu adaptador de entrada P2. Após atualizar meu controle, toda vez que conecto meu fone ao adaptador meu xbox simplesmente desliga. Já testei vários tipos de fone...
  8. Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...

    in XBoX on Consoles
    Meu fone de entrada P2 não é reconhecido no meu controle[My P2 input headset is not...: Olá,nome é Lucas,estou tendo um problema com a conexão do meu fone de entrada p2 no meu controle. Se alguém poder me ajudar me avize,pois ele não esta sendo reconhecido no controle [Translation...
  9. Entrada p2 do controle xbox one s (Mod Translation: Xbox One S controller input P2)

    in XBoX on Consoles
    Entrada p2 do controle xbox one s (Mod Translation: Xbox One S controller input P2): De uma hora para outra ... Colocar o fone de ouvido na entrada p2 do controle..Não conseguir ouvir o jogo ou o grupo de bate papo..Percebi que estava com a interferência na entrada p2..Pois as...
  10. USB 2.0 para entrada 3.0 (USB 2.0 for Input 3.0)

    in XBoX Accessibility
    USB 2.0 para entrada 3.0 (USB 2.0 for Input 3.0): Tenho um Xone, estou vendo pra comprar um HD externo, quero saber se é possível usar um adaptador para que o USB 2.0 do HD funcione no Xbox ou se posso trocar algo para converter o HD para 3.0...