Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl

Discus and support Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl in XBoX on Windows to solve the problem; Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Hampus1234, Mar 11, 2020.

1. Hampus1234
    Hampus1234 Guest

Som ovanstående då, jag köpte en låda med spelvaluta till ett spel som finns på xboxplattformen fast med fel mejladress. Nu kan jag inte dra nån nytta av detta köp. Kan man få hjälp?

:)

Hampus1234, Mar 11, 2020
  2. Hampus1234 Win User

Thank you so much!

I have submitted a refund request now and patiently wait for the reply.

this thread has been solved!
  3. Hampus1234 Win User

I did not really understand the bit I could log in with one mail and use on another?

i know it can’t be transfered but reverse the purchase and make it again on the right one? Every company can take back their products if its not been used AND transfer money back.
  4. Njal the Blue Win User

Unfortunately you can not transfer digital products from one account to another. You can however sign in on your console with that account and make it home xbox and use on your gaming account.

https://beta.support.xbox.com/help/hardware-network/console/my-home-xbox

You may also be able to ask for a digital refund

Edit: incorrect link attached, see my post below.
  5. Njal the Blue Win User

6. Scania V8 power Win User

mitt windows ID??

Har testat det och det funkar inte och när jag laddar ner det så blir det men jag heter inte så nu längre utan fakespy, gick över till det när jag började spela online och har haft det så i lite mer än ett år nu. men gick inte att få det
    nu när jag byte till ett nytt 360

[mod translation:

I have tested it and it does not work
    and when I download it, it becomes Scania
    V8 power but my name is not
    so anymore without fakespy, walked
    over to it when I started playing online
    and have had it so in just over a
    year now . but could not
    get it now when I switch to a new
    360]
Thema:

Loading...
  1. Köpte en produkt från jobbmejlen och vill ha över det till min spelmejl - Similar Threads - Köpte produkt från

2. Ändern der Lieferadresse für ein im Store bestelltes Produkt

in XBoX Sales and Promo
    Ändern der Lieferadresse für ein im Store bestelltes Produkt: Hallo, ich habe im Microsoft Store heute eine Bestellung für eine XBox Series X und ein Headset platziert. Jetzt habe ich gesehen, dass Microsoft über UPS versendet. Ich habe aber eine Adresse...
  3. Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

in XBoX Games and Apps
    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]: Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig haft problem förr Hi someone more who can not...
  4. återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...

in XBoX Games and Apps
    återställa spel produktnyckel från tredjapart [Translation - restore game product key from...: hej Har köpt en produktnyckel från gamvio,men nu har hårddiskaen krachat och jag hittar inte spelet i orderhistoriken på microsoft store. Kan man få den tillbaka på nått sett? Mvh Rickard...
  5. Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...

in XBoX Games and Apps
    Flytta spel från ett konto till ett nytt [Translation - Move games from one account to a...: Hej När jag först skaffade Xbox och reggade ett Microsoft konto för spel så hade jag inget konto och jag orkade inte heller fixa ett så jag ha loggade in med min dotters konto och har köpt alla...
  6. pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]

in XBoX Sales and Promo
    pengar som drars från mitt konto -[Translation - Money withdrawn from my account]: under flera månader dras det pengar från mitt konto ca 10000 och enligt banken har vi inte köpt något vad beror detta på !!! kommer göra polisanmälan om inte allt åtgärdas ! -[Translation - For...
  7. Problem przy chęci zapłaty za produkt. (The Problem with the willingness to pay for the...

in XBoX on Consoles
    Problem przy chęci zapłaty za produkt. (The Problem with the willingness to pay for the...: Chcąc zapłacić telefonem za EA Access, pokazuje mi że ta opcja płatności została już dodana do konta i nie mogę nic dalej zrobić. Jak zapłacić tą opcją za to? [Translation] If you want to pay by...
  8. Falsches Produkt im Xbox Store gekauft. [Translation - Purchased the wrong product in the...

in XBoX Games and Apps
    Falsches Produkt im Xbox Store gekauft. [Translation - Purchased the wrong product in the...: Hallo zusammen, Ich habe leider im Xbox Store ein falsches Produkt gekauft, das auch noch nicht erschienen ist. Wie ich kann ich die Bestellung stornieren ? Bei meiner Bestellhistorie gibt es...
  9. jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

in XBoX Games and Apps
    jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...: jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk...
  10. Avstängd från xbox klubbar

in XBoX on Consoles
    Avstängd från xbox klubbar: Jag tänkte starta en xbox klubb med mina kompisar men då kommer det upp att jag är avstängd från klubbar. Jag förstår inte varför det är såhär då jag aldrig brutit mot några communityregler och...