Købt spil ved en fejl. Bøvl med refundering. [Translation - Purchased games by mistake....
Discus and support Købt spil ved en fejl. Bøvl med refundering. [Translation - Purchased games by mistake.... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Nå sagen er den at jeg tjekker min netbank og til min store overraskelse kan jeg se at der er trukket 279 kr og tænker hvad pokker det kan være. Der er... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by W1nnnnd, Dec 16, 2018.
Thema:
Købt spil ved en fejl. Bøvl med refundering. [Translation - Purchased games by mistake....
Loading...
-
Købt spil ved en fejl. Bøvl med refundering. [Translation - Purchased games by mistake.... - Similar Threads - Købt spil ved
-
Grid-Spil startet nicht
in XBoX on ConsolesGrid-Spil startet nicht: Hallo, wir haben uns gestern das Spiel Grid gekauft. Nach der Installation wollten wir das Spiel starten. Für 2-3 Sekunden kommt dann das Grid Logo (Als würde das Spiel hochfahren), dann... -
Priser på spil i Microsoft store (Mod - Translation: Game prices in Microsoft store)
in XBoX Games and AppsPriser på spil i Microsoft store (Mod - Translation: Game prices in Microsoft store): Hej, hvorfor er priser på spil billigere når man betaler i US dollar i forhold til i Danske kroner? F.eks. står Forza Horizon 4 til 59.95 USD + moms (hvilket er ca. 490 kr.), men når man får det... -
spil Fortnite x-box mod pc
in XBoX Games and Appsspil Fortnite x-box mod pc: Nogle der kan forklare mig hvordan jeg sætter en xbox op til at spille online mod pc bruger??? 33d5b6e3-9a39-4949-b574-131d088bcb37