Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

Discus and support Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE] in XBoX on Mobile to solve the problem; Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by MinRobCop, Oct 31, 2019.

  1. MinRobCop
    MinRobCop Guest

    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]


    Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de.

    [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy settings. But do not find them. ]

    :)
     
    MinRobCop, Oct 31, 2019
    #1
  2. MinRobCop Win User

    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

    Yes thanks. Ive talke dto support. And been on like all pages Microsoft have had. Touched every singel Button to try change my The thing so i just can play with my brother in minecraft together not using The same wifi.
  3. XBF Brad A Win User

    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

    Hi Rob,

    Thanks for coming to the forums. Most likely need to change
    privacy settings
    in your Microsoft account. Also, can post on the
    Minecraft forums
    and see if anyone else had this issue.

    Thanks,

    Brad
  4. SGTxJEFFSKYLION Win User

    Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]

  5. Thri11Cr4ft Win User

    I am new to minecraft Help

    Add me as a friend I can help you out. My GT is in my post but GT= I have MCPE, Xbox one edition, and Xbox live edition, can't help you if playing on 360.
  6. Ackis Win User

    Was Out In Join Broken Lens on MCPE 1.5.0.0

    This post makes no sense - all I that I understand is MCPE 1.5.0.0.

    If you're a non-native English speaker, post in your own language and let us translate.
Thema:

Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

Loading...
  1. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE] - Similar Threads - Kan inte lägga

  2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

    in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

    in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. jag kan inte spela in med xbox game bar

    in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

    in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

    in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  7. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

    in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  8. IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore

    in XBoX on Windows
    IK kan mijn minecraft niet meer openen [Translate] I can't open my minecraft anymore: Hallo ik sinds gisteren het probleem dat ik mijn minecraft niet meer kan openen. Namelijk als ik dat probeer, Sluit het meteen weer af kan iemand mij helpen? Dank je wel. [Translate by Mod] Hi...
  9. Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...

    in XBoX on Windows
    Windows game bar kan inte använda mikrofonen [Edit - Translation] - Windows game bar cannot...: Hej, jag skulle nyss försöka sätta upp Windows game bar för första gången eftersom jag ska börja publicera spelvideor på Youtube. Allting gick perfekt när jag skulle ställa in kortkommandon osv,...
  10. Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]

    in XBoX on Windows
    Kan inte spela några spel eller seldemos [Can not play any games or Seldemos ]: Hej Jag kan inte spela några spel eller speldemos på PC trots att jag har Xbox konto och jag har aktiverat min enhet, Acer 7750G, vad kan detta bero på? [Translation-Hi I can not play any games...