jogo em cd para download (game on CD to download)

Discus and support jogo em cd para download (game on CD to download) in XBoX Games and Apps to solve the problem; GOOD AFTERNOON. I HAVE THE BATTLEFIELD GAME ON CD OK .. I WOULD LIKE TO DOWNLOAD THE BATTLEFIED, INSTEAD OF PLAYING WITH CD, IF I DO THIS WHAT DID I... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by AlexRodrigueslatara, Apr 21, 2019.

1. jogo em cd para download (game on CD to download)

GOOD AFTERNOON.
    I HAVE THE BATTLEFIELD GAME ON CD OK .. I WOULD LIKE TO DOWNLOAD THE BATTLEFIED, INSTEAD OF PLAYING WITH CD, IF I DO THIS WHAT DID I GET HAPPENED IN THE GAME? AND I WOULD HAVE TO DELETE WHAT IS INSTALLED IN MY XBOX TO DOWNLOAD IT, BECAUSE I TRIED TO DOWNLOAD
    THE GAME, AND IT SAYS IT IS ALREADY INSTALLED, ASK THE CD TO PLAY, HOW I HAVE A LOT OF ERROR PROBLEM WITH THE CD, I WOULD LIKE TO DOWNLOAD THE GAME, JUST WOULD NOT LIKE TO LOSE WHAT I HAVE ALREADY CONQUERED. IF YOU CAN HELP ME THAT THANK IT.
    Att.

:)

AlexRodrigueslatara, Apr 21, 2019
  2. XBF Javier R Win User

Hello Alex,

We understand that you have an inquiry in regards to using your disc version of Battlefield to install on your Xbox One console without the need for the disc afterwards.

We would like to ask you to refrain from using all caps, as it is one of our rules found within the
    forums guidelines.

This cannot be done unless you have a digital version of the game already purchased on your account.

Without the disc, the console will not recognize a license for the game, and therefore will prohibit you from launching and playing the game.

We hope that this information helps, and we wish you the best.
  3. XBF Erick C Win User

jogo em cd para download (Game on CD to download)

Hey there Alex!

Check back to your
    Original Thread
    for a response, Please refrain from posting duplicate threads as it does go against the

Xbox Forums Guidelines
    .

• 13) Please do not spam. No commercial posts or flooding the forum with useless content. Double, triple, etc. posting can also be considered spam.
    We will go ahead and lock this thread as it was a duplicate thread

Happy Gaming!
  4. LukeBill Win User

Spider man 3 para xbox 360 - Download -[Translation - Spider man 3 for xbox 360 - Download]

Boa tarde, existe o jogo Spider man 3 para download na live Gold do 360? eu vejo complementos lá para download mas o jogo em si não.

-[Translation - Good afternoon, is there the Spider man 3 game to download on the 360 live Gold?
    I see add-ons there for download but the game itself does not.]
    Can I please 🙏 have a redeem code.
  5. onyxishere Win User

Xbox

Desculpe ouvir isso. Qualquer jogo que você comprou em sua conta pode ser facilmente baixado, indo para Meus Jogos e Aplicativos, em seguida, pronto para instalar.

Se você não comprou os jogos em sua conta, receio que não haja como fazer o download novamente deles.

Translation:

Sorry to hear it. Any game that you purchased on your account can be easily redownloaded by going to My Games & Apps then Ready to Install.

If you did not purchase the games on your account then I'm afraid that there is no way to redownload them.
  6. Clan rSz Win User

Used copy of mw2

Even if you download the game directly from the CD, the CD still needs to be in the console. This prevents gamers from buying or borrowing the game, downloading it on their hard drive, and returning the game to the store or owner.

If you buy any games on Xbox Live Game Market, it’ll be registered to you on your account to download any time. So if you’re worried about a damaged used MW2 CD, in some rare cases it does happen even with NEW CDs, just download MW2 from Live.
Thema:

Loading...
  1. jogo em cd para download (game on CD to download) - Similar Threads - jogo para download

2. 240 minutos para iniciar um jogo no Game Pass Ultimate!

in XboX Insiders
    240 minutos para iniciar um jogo no Game Pass Ultimate!: Alguém mais achou isso um absurdo? Imagine a Netflix pedindo parar seus usuários aguardarem 4 horas para iniciar um streaming... submitted by /u/Illustrious_Tap7624 [link] [comments]
  3. Retro do Xbox Series: tratamento diferente para os jogos do Xbox One.

in XboX Insiders
    Retro do Xbox Series: tratamento diferente para os jogos do Xbox One.: Pessoal, no Xbox Series há previsão ou interesse de colocar a etiqueta do Xbox One na capa de seus jogos tal qual ocorre no Xbox 360 e Xbox Original? Afinal ele é no Series retrocompatível como os...
  4. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  5. Não consigo baixar nehum jogo do Xbox Game Pass para PC[I can't download any game from the...

in XBoX on Windows
    Não consigo baixar nehum jogo do Xbox Game Pass para PC[I can't download any game from the...: Assinei hoje o Xbox Game Pass PC mas sempre que vou instalar algum jogo da erro, está tudo atualizado o Windows e não sei o que fazer pois eu assinei o Pass [Translation - I signed up for the...
  6. Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...

in XBoX Sales and Promo
    Pagamento de Pack de jogo e não aparece para download[Game Pack payment and does not appear...: Boa noite, eu realizei a compra desse Pack para o jogo path oh exigile e o mesmo não aparece para download, o número do pedido é [Mod Removed - Personal Information]. Aguardo posicionamento,...
  7. Não consigo realizar o download de jogo da Game pass exclusiva para PC[Translation-I can't...

in XBoX on Windows
    Não consigo realizar o download de jogo da Game pass exclusiva para PC[Translation-I can't...: Fiz o update do Game pass para a versão de PC e estou tentando fazer o download do jogo Imperator:Rome. Porém, aparece um símbolo de proibido ao tentar apertar o botão de instalar, fato que também...
  8. jogo em cd para download (Game on CD to download)

in XBoX Games and Apps
    jogo em cd para download (Game on CD to download): BOA TARDE. TENHO O JOGO BATTLEFIELD EM CD OK.. GOSTARIA DE FAZER O DOWNLOAD DO BATTLEFIED, EM VEZ DE JOGAR COM CD, SE EU FIZER ISSO PERCO O QUE JÁ CONQUISTEI NO JOGO? E TERIA QUE DELETAR O QUE...
  9. Problema para baixar um certo jogo [Problem to download a certain game]

in XBoX Games and Apps
    Problema para baixar um certo jogo [Problem to download a certain game]: Entao, eu estava jogando apex, até que ele crashou, e nao estava abrindo mais, decidi desinstalar ele e instalar de novo... So que ele nao instala, ele fica em 0%, o problema e que eu consigo...
  10. Transferencia de um jogo do Xbox 360 para o Xbox one (Download a game from Xbox 360 to...

in XBoX Games and Apps
    Transferencia de um jogo do Xbox 360 para o Xbox one (Download a game from Xbox 360 to...: Como faço transferir um jogo do e seu save Do Xbox 360 para o meu Xbox one(mas são usuários diferentes)? [Translation] How do I transfer a game from and your save from Xbox 360 to my Xbox One...