jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

Discus and support jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo... in XBoX on Windows to solve the problem; Title Translation: (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from... Discussion in 'XBoX on Windows' started by wister A, Apr 7, 2019.

  1. wister A
    wister A Guest

    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...


    Title Translation:

    (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to xbox games)

    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo kommer opp,, tv er ikke no problem, streame fra pc til xbox spill

    Translation:

    I'm trying to log on to PC to Xbox, not mobile. unable to find entity, even if Xbox comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to Xbox games

    :)
     
    wister A, Apr 7, 2019
    #1
  2. REGGAE HIP HOP3 Win User

    Profile cant connect to Xbox Live

    Ej he også problem , kom heim etter en måne på sjøna , halo

    å black ops 2 låg heime å vente på mei men nei, fe ikke logga inn på xboxen , prøvde å logge inn på en kompis sin men kom halveis igjennom nedlastinga så stoppa den å han fekk samme probleme,
  3. XBF Javier R Win User

    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo kommer opp,, tv er ikke no problem, streame fra pc til xbox spill

    Hello Wister,

    We understand that you're experiencing an issue concerning an inability to stream your Xbox One console to your Windows PC.

    We recommend attempting to follow our troubleshooting Xbox app game streaming on Windows 10 support
    article for direct assistance with this issue.

    Try this for us and let us know if this works.

    Best wishes!
  4. Windyrunner Win User

    Any downside with activating offline in Microsoft store?

    Dette svaret er automatisk oversatt. Som følge av dette kan det være grammatikkfeil eller rar ordsetting.

    Kjære

    Velkommen til Microsoft Community.

    Jeg forstår at du har spørsmål om bruk av ekstern modus for å spille spill, du vil vite om du skal bruke ekstern modus til å spille spill på daglig basis, og om det er mulig å bruke fjernmodus til å spille spill på daglig basis.

    Frakoblet modus støtter ikke alle spill, for eksempel nettverksspill, flerpersonsspill kan ikke støtte nettverksspill.

    Vennligst slapp av, bruk frakoblet modus for å spille spill, lagre spilldata til lokale, synkroniser data til cloud end når du kobler deg til internett.

    Du kan fortsette å spille i frakoblet modus i 10 dager, etter 10 dager vil den be deg om å logge på igjen på Internett for å oppdatere spilllisensen.

    referanselenke:Spill spill på Windows 10/11 ved hjelp av frakoblet modus | Kundestøtte for Xbox

    Vennlig hilsen



    LucyW-MSFT | Microsofts kundestøttespesialist
    Hi. I have always access to internet and the pc is connected to internet all the time, this was to prevent gamepass games on pc to not start, thats why i Wonder how it would be to have offline licenses in Microsoft store and same time have connection to internet over time :)
  5. XBF - Tali Win User

    Minecraft

    [Associate bruker et oversetterprogram, vær oppmerksom på at grammatiske feil eller feil syntaks kan oppstå]



    Hei PerNilsen,

    takk for at du tok kontakt med Xbox-forumene! Jeg forstår at du prøver å overføre en Minecraft-lisens for å være tilgjengelig på en annen enhet. Hvis barnet ønsker å spille på en annen enhet, må de være logget på kontoen som spillet ble kjøpt på. Husk at lisensen må etterligne den samme konsollen som lisensen ble kjøpt på... PC-lisens som er innløst på én PC, kan for eksempel være tilgjengelig på en annen PC med samme navn. Dette vil ikke fungere hvis en PC-lisens ble kjøpt og brukeren prøver å spille spillet på en Xbox.

    Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til artiklene nedenfor.

    Minecraft License Between Devices

    Transfer Minecraft Worlds to Another Device

    Hvis løsningene ovenfor ikke fungerer for denne spesifikke situasjonen, kan det være mulig å be om refusjon hvis du fortsatt er under refusjonsvinduet. Hvis det kreves refusjon, følger du trinnene nedenfor.

    Digital Refund FAQ

    Håper dette hjelper!

    -Tali



    [Gi oss beskjed hvis dette besvarte spørsmålet ditt ved å trykke på "Ja" nedenfor]
  6. KennethOfferdal Win User

    betalingsproblemmer

    Samme problem! Får ikke kjøpt gull account. endrer jeg profil kan jeg det men vil jo gjerne spille med denne... Det går jo ikke ann å endre eller slette den første creditt opplysningen heller. hjelper ikke lage flere..
Thema:

jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

Loading...
  1. jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo... - Similar Threads - jeg prøver logge

  2. How do I logg a return for an Xbox still under warranty?

    in XBoX on Consoles
    How do I logg a return for an Xbox still under warranty?: Xbox was bought in January and has stated giving problems about a month in. Games keep on crashing when you go in. I would like to return it and get a new one. How do I do this?...
  3. Jeg modtog ikke nået

    in XBoX Games and Apps
    Jeg modtog ikke nået: Jeg betate simpelthen for min Gamepass, men der står stadig de mangler mine penge... Jeg har kigget alle steder og mine penge er blevet taget. 8e9c8c9f-bcbe-4b77-81be-8e1d9aeebe1b
  4. Microsoft Sollitaire, Sudoku and Mahjong can't logg in

    in XBoX on Windows
    Microsoft Sollitaire, Sudoku and Mahjong can't logg in: Hi! I have win 10. When I try to log in to save the challenges, various error messages appear saying that it is not possible, often on the network but there is no problem with my network. I can...
  5. slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...

    in XBoX Accessibility
    slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...: Slette x box konto og fjerne adgang til min gamle laptop [Translation- Delete x box account and remove access to my old laptop] 1a1a71ee-93fd-4e07-82c2-ea8f8eaa8a0f
  6. cant logg in

    in XBoX on Windows
    cant logg in: I cant log in to my xbox live account takes ages then tells me to try again in 1 minite its been doing it for a few days on and off 158616b1-39ee-4619-800c-8d32e61bafbd
  7. Xbox Gold unable to logg in as guest or family

    in XBoX Games and Apps
    Xbox Gold unable to logg in as guest or family: Hi to day some games have demanded that users on my consol have to get xbox gold to be able to start the games. The consol is still markt as home consol. If i try to use my loggin it demands the...
  8. Friends logg in

    in XBoX Games and Apps
    Friends logg in: I see when my friends logg in, i dont want that. e77a94f7-5382-4896-a3ba-e7ff67be8ca6
  9. hvordan opdatere jeg

    in XBoX Games and Apps
    hvordan opdatere jeg: Hej jeg har problemer, når jeg forsøger at spille de daglige udfordringer, så går programmet i stå, mit problem er egentlig at jeg ikke ved hvordan man opdatere programmet. [Mod Translation] Hi,...
  10. Can`t logg in to groove on xbox one, getting error code 0x80080300. Whats wrong?

    in XBoX Games and Apps
    Can`t logg in to groove on xbox one, getting error code 0x80080300. Whats wrong?: I`m experience an issue when I`m trying to logg in to groove on Xbox one. A Message telling me that something is wrong and I should restart my consol to fix it (something I have done ) I have also...