Je suis pas capable d envoyé des messages [Edit - Translation] - I am not able to send ...

Discus and support Je suis pas capable d envoyé des messages [Edit - Translation] - I am not able to send ... in XBoX on Consoles to solve the problem; Jai fait se quil était sur la page si on est pas capable d envoyé des messages mais sa ne marche pas [Edit - Translation] - I did it if it was on the... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JericoGravel, Nov 29, 2018.

1. JericoGravel
    JericoGravel Guest

Je suis pas capable d envoyé des messages [Edit - Translation] - I am not able to send ...

Jai fait se quil était sur la page si on est pas capable d envoyé des messages mais sa ne marche pas

[Edit - Translation] - I did it if it was on the page if we are not able to sent messages but its not working

:)

JericoGravel, Nov 29, 2018
  2. Legend x Flo
    Legend x Flo Guest
    Bann

Bonjour, je ne peux pas envoyé de message cause de mon comportement passé, mais je ne suis pas bann ! Que faire ???

Legend x Flo, Nov 29, 2018
  3. impossible de jouer en ligne, si jai seulement un pc???? [Translation: Unable to play online, if JHA only a pc?]

je ne suis pas capable de jouer en lignesi jai un pc?? je nest pas de console .

merci

[Translation: I am not able
    to play in supportIf JHA
    a pc? I nest not
    console.

Thank you]

Julie Dubé et Joël Béland, Nov 29, 2018
  4. XBF Chris J
    XBF Chris J Guest

Hello Jerico,

Thank you for posting here on the Xbox forums. Are you able to send messages using a different device like through Xbox.com, or the Xbox app? If you are having issues sending messages from all devices, you should check out this link here :

Why can’t I send messages from my Xbox One or the Xbox app?

Hope this helps!

XBF Chris J, Nov 29, 2018
  5. XBF Chris J Win User

Je suis pas capable d envoyé des messages [Edit - Translation] - I am not able to send messages

Hello Jerico,

Thank you for posting here on the Xbox forums. Are you able to send messages using a different device like through Xbox.com, or the Xbox app? If you are having issues sending messages from all devices, you should check out this link here :

Why can’t I send messages from my Xbox One or the Xbox app?

Hope this helps!
  6. RuSHeuR ExTAz Win User

Compte banni

bonjour c'est ma console qui est ban car avec n'importe quel compte je ne peux pas envoyé de message mais le support technique ma dit que j'étais plus banni depuis le 03/08 mais je le suis encore.je n'ai pas reçu de mail comme quoi ma console était ban.

Merci des réponses rapides.

[translation]

Hello it is my console that is ban because with any account I can not send a message but technical support told me that I was more banished since 03/08 but I still am.je Not received any mail like what my console was ban.

Thanks for the quick replies.
  7. xKeviizy Win User

Connection impossible.

Excusez moi du double-post, mais je viens de m’apercevoir d'une chose.

Si j'appuie sur "Ok" pour enlever le message d'erreur, il me renvoie au menu pour entrer de nouveau mon adresse e-mail, mais je l'enlève et je suis bien connecté. Si je n'appuie pas sur "Ok" au message d'erreur, je ne suis pas connecté au LIVE, et je suis
    déconnecté de mon compte.

TRANSLATE :

Excuse me for the double-post, but I just noticed one thing.

If I press "Ok" to remove the error message, it returns me to the menu to enter my email address, but I take it off and I am connected. If I do not press "OK" to the error message, I am not connected to LIVE and I am disconnected from my account.
  8. EggplantMouse14 Win User

Gears 5 bug

Bonjour quel est le délai de réponse du développeur

Car je leur est envoyé un message dimanche est toujours pas de réponse

[Translation - Hello what is the developer response time

Because I sent them a message on Sunday is still no response]
  9. CYA007 Win User

Minecraft " connection au monde impossible" [Minecraft "Connection to the Impossible World"]

Bonjour,

Je suis desole que vous pouvez pas vous connecter avec vos amis.

Je vous suggere de contacter le Xbox support, ils seront capable de vous aidez.

Merci d’avoir utiliser le forum.

-[Translation - Hello,

I'm sorry that you can't connect with your friends.

I suggest you contact Xbox support, they will be able to help you.

Thank you for using the forum.]
Thema:

Loading...
  1. Je suis pas capable d envoyé des messages [Edit - Translation] - I am not able to send ... - Similar Threads - suis pas capable

2. I bought the cod season 3 pas but never actually got it I have my receipt I have tried a...

in XBoX Games and Apps
    I bought the cod season 3 pas but never actually got it I have my receipt I have tried a...: So I bought the season three pass for call of duty right and got charged but never actually received it. I can’t claim anything I can’t really do anything except for get the free items so I’ve...
  3. Games loaded into PC Game Pas from other portals like EA and Ubisoft.

in XBoX on Windows
    Games loaded into PC Game Pas from other portals like EA and Ubisoft.: How do they get there and are there any others able to do this like Steam? ad2b8aeb-f5ed-4107-a0ee-99320902c807
  4. Forza Horizon 5 ne démarre pas avec mon profile [Forza Horizon 5 won't start with my profile]

in XBoX Accessibility
    Forza Horizon 5 ne démarre pas avec mon profile [Forza Horizon 5 won't start with my profile]: Bonsoir, J'ai installé Forza Horizon 5 sur ma XBOX série X et je l'ai fait tourné avec deux profiles microsoft XBOX différents. Depuis aujourd'hui le jeu ne se lance plus que sur 1 seul profile,...
  5. je ne trouve pas le fichier api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll pour flight simulator 2020

in XBoX Games and Apps
    je ne trouve pas le fichier api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll pour flight simulator 2020: Bonjour tous, Microsoft flight simulator 2020 ne se lance pas et me dit qu'il ne trouve pas le fichier "api-ms-win-core-file-l2-1-2.dll". Comment puis-je résoudre ce problème s'il vous plait ? je...
  6. pas assez d'espace disque pour flight simulator [Not enough disk space for Flight Simulator...

in XBoX Games and Apps
    pas assez d'espace disque pour flight simulator [Not enough disk space for Flight Simulator...: Bonjour toutes et tous. Je ne peux pas installer les mises jour de Flight simulator. J'ai pourtant un Pc avec 500 Go et quasiment rien d'autre. J'ai tenté de déplacer flight simulator sur un...
  7. je n'arrive pas a jouer en multijoueur [i can't play multiplayer]

in XBoX Games and Apps
    je n'arrive pas a jouer en multijoueur [i can't play multiplayer]: cela fait longtemps que j'ai acheter minecraft sur pc mais a chaque fois que veux jouer en multijoueur il me met "échec de l'autentification : null" aidez-moi! [THE TEXT BELOW IS MACHINE...
  8. forza horizon 5 does not launch forza horizon 5 ne se lance pas

in XBoX Games and Apps
    forza horizon 5 does not launch forza horizon 5 ne se lance pas: Bonjour je ne lance pas forza horizon 5. quand je clique dessus il ne se passe rien et quand je veux ouvrir en mode administrateur il me marque un message " Impossible d'ouvrir cette application...
  9. Pas très moral ca!! [My account no longer has access to my content licenses]

in XBoX Games and Apps
    Pas très moral ca!! [My account no longer has access to my content licenses]: Bonjours, je vient de voir sur mon Microsoft store que ma License acheté il y a quelques année pour Minecraft Windows 10 Edition n'existait plus le store me propose simplement de le repayer....
  10. Code for games pas

in XBoX on Windows
    Code for games pas: Alright so I can't enter my codes for some reason one has already been redeemed but it didn't extends the games pass sub. 972de9ba-e9cb-4b08-8ac9-6ecf712e026c