Je schikt niet over de juiste rechte

Discus and support Je schikt niet over de juiste rechte in XBoX on Consoles to solve the problem; Hallo allemaal Ik heb fifa 17 en er staat je beschikt niet over de juiste rechten. Maar ik heb nog xbox live en niet meer leeftijd verandert. Het... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Patrickvink-[xboxvenue], Apr 1, 2017.

1. Je schikt niet over de juiste rechte

Hallo allemaal

Ik heb fifa 17 en er staat je beschikt niet over de juiste rechten.

Maar ik heb nog xbox live en niet meer leeftijd verandert.

Het doet het niet meer sinds xbox one geüpdatet is.

Misschien licht daar aan.

Kan iemand me helpen.

:)

Patrickvink-[xboxvenue], Apr 1, 2017
  2. Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn xbox live gold membership geactiveerd op de computer, maar toen ik hierna op de console online wilde gaan spelen (fifa 13) kreeg ik een foutmelding: ''Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te
    gebruiken''. Op de console staat wel gewoon dat ik gold member ben en dergelijke, dus kan iemand me hiermee helpen?

Mvg, M

RivalCentipede8, Apr 1, 2017
  3. JeroenBoom
    JeroenBoom Guest
    je beschitk niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken ?

This is already solved on the Dutch forum.
    forums.xbox.com/.../1616628.aspx

JeroenBoom, Apr 1, 2017
  4. Sanana94
    Sanana94 Guest

Sanana94, Apr 2, 2017
  5. Sanana94 Win User

6. JeroenBoom Win User

Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken

Dat proces kan inderdaad een poos duren als je dat via de website doet. Als je het via de console doet de volgende keer kan je gelijk aan de slag. Je kan nu ook het proces versnellen door middel van je profiel opnieuw te downloaden naar de console.
  7. Miss Kleo Win User

je beschitk niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken ?

Hey jacowholland! Can you tell me how recently you upgraded to Gold? Have you tried re-downloading your profile? You can learn how to do this in the following guide:

Download, move, or delete your Xbox LIVE profile
    . Give that a try and let us know your results! :)
  8. RivalCentipede8 Win User

Je beschikt niet niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken

Ja, heel erg bedankt, ik had het zelf al gefixt door dat te doen inderdaad.
  9. WPAK Win User

Hi there,

-

in addition to what Miss Kleo mentioned, if the re-downloading doesn't work do you have any problems playing online with any other games?

-

Als je engels niet goed is, kan je mij ook berichten in het Nederlands

[If you don't understand english, you could also message me in Dutch]
Thema:

Loading...
  1. Je schikt niet over de juiste rechte - Similar Threads - schikt niet juiste

2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren

in XBoX Games and Apps
    Mijn Ark Survival Evolved wilt niet installeren: Hallo. Ik ben Chris en ik heb een vraag over Ark Survival Evolved Mijn game zegt steeds installatie gestopt de hele tijd Ik heb een paar manieren geprobeert maar het werkt nog steeds niet het...
  4. Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.

in XBoX on Windows
    Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. 0x803F8001.: Rise of the Tomb Raider is momenteel niet beschikbaar in uw account. Controleer of u bent aangemeld bij de Microsoft Store en probeer het opnieuw. Dit is de foutcode voor het geval u deze nodig...
  5. Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...

in XBoX Games and Apps
    Tegoed van mijn Microsoft account komt niet op de x box[Translation-Credit from my...: Goedemiddag , het tegoed van mijn microsoft account is niet te zien op mijn x box waardoor ik dus nu ook geen v-bucks kan kopen Wat kan ik hieraan doen [Translation-Good afternoon , the...
  6. MSFS 2020 wil niet installeren

in XBoX on Windows
    MSFS 2020 wil niet installeren: Mijn laptop voldoet NIET aan de minimum eisen, Intel i3-8154SU met 8 Gb RAM, toch MSFS 2020 aangeschaft. In bezit van Digital Ownership en de voorinstallatie ging probleemloos. Vanaf 18 augustus...
  7. Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?

in XBoX Games and Apps
    Upgrade naar Game Pass Ultimate werkt niet, regio probleem?: Hallo, Wanneer ik de upgrade wil uitvoeren van Xbox Live gold naar de Game Pass Ultimate krijg ik deze melding: Je regio voor Microsoft Store wijzigen Je hebt momenteel een abonnement voor een...
  8. xbox game progress saved niet

in XBoX on Windows
    xbox game progress saved niet: Beste, na een lange tijd het spel dead rising 4 gespeeld te hebben sloot ik hem af. Ik weet dat na elke missie hij het hoort te saven ( opslaan ) toen ik het spel weer weerde spelen was ik alles...
  9. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  10. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...