jag kan inte spela in med xbox game bar

Discus and support jag kan inte spela in med xbox game bar in XBoX on Windows to solve the problem; jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan... Discussion in 'XBoX on Windows' started by jag kan inte spela in, Jul 1, 2020.

  1. jag kan inte spela in med xbox game bar


    jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen

    jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en Youtube kanal där jag gör låtar på och jag kan inte kontakta alla följare så att dom fattar ingenting

    [Translation-I've been able to do this before but now it says I need to enable game features to record with that app

    I've tried everything I can but I'm a little stressed because I have a Youtube channel where I do songs and I can't contact all followers so they don't take anything]

    :)
     
    jag kan inte spela in, Jul 1, 2020
    #1
  2. FellowEse Win User

    Xbox Live Parties,Games Etc

    Jag både uppdaterade min firmware till den senaste versionen och aktiverade upnp men det fungerar inte ändå.Det kanske kan ha något att göra med att jag har en gammal router
  3. taidara Win User

    xbox live

    Bara så jag är klar med vad du hitentills har prövat utan någon framgång:

    - Tömt din Xbox cache.

    - Kontrollerat så att det inte finns några skadade filer relaterat till Black Ops.

    - Kontrollerat så att skivan inte är skadad.

    - Tagit bort din Xbox LIVE profil och laddad ned den igen.

    - Kontrollerat så att din profil inte är begränsad på något sätt (sekretessinställningar).

    - Återställt din router till fabriksinställningar.

    Eftersom din son kunde spela med sin profil under den tiden han var guld-medlem så låter det som om det är din profil som är problemet. Känner du någon som har en profil kopplad till ett guld medlemskap och som ni kan pröva med? Har du eller din son Call of
    duty Elite?
  4. taidara Win User

    Kan inte spela online.

    Hej!

    Om det är med profilen, "BalmierBowl2603" som du försöker spela FIFA15, eller GTA online, så saknas behörighet i form av ett guld medlemskap. Din profil är inte knuten till ett sådant medlemskap.
  5. BalmierBowl2603 Win User

    Kan inte spela online.

    I have solved my problem by buing another Xbox Live Gold, I had one when checking in my Microsoft account but it wasn't connected to my player profile.

    I find this very confusing for a beginner with Xbox. Different accounts(Microsoft/Xbox) but still connected to each other??
  6. BalmierBowl2603 Win User

    Kan inte spela online.

    När jag tittar på Betalninngs o fakturerings fliken står det Aktuell prenumeration Xbox live Guld i mitt Microsoft konto. Hur knyter man då detta till profilen Balmer...?
Thema:

jag kan inte spela in med xbox game bar

Loading...
  1. jag kan inte spela in med xbox game bar - Similar Threads - jag kan inte

  2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

    in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

    in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...

    in XBoX on Consoles
    Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...: Jag undrar hur jag ska kunna skicka in min trasiga kontroll? Genom service center ska man kunna registrera sina produtlers serie nummer men detta fungersr ej med min kontroll trots att mitt xbox...
  5. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

    in XBoX on Consoles
    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får...
  6. Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

    in XBoX on Consoles
    Jag glömde familj lösenord (I forgot family password): Hej! Jag har glömt familj lösenord for min Xpox 360, jag har också glömt lösenordet frågan! hur ska jag göra? tacksam för svar! Mvh Kamal [Translation] for my Xpox 360, I have also forgotten...
  7. jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

    in XBoX Games and Apps
    jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...: jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk...
  8. Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz

    in XboX Networking Hardware
    Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz: Additional Network Ports for Multiplayer Gaming: Unban Jag Snipz me and my schoolfriend Jag Snipz the one who got banned because of me were talking and he messaged me and said some stuff about how...
  9. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

    in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...
  10. Jag får felmeddelande på mitt exbox live

    in XBoX on Consoles
    Jag får felmeddelande på mitt exbox live: Hello my name is Martina Roos Fredriksson. When I staratr my exbox so when I start playing my minecraft game I will not enter my exbox live. Fix all the charges to my exbox. Now it has been...

Users found this page by searching for:

  1. minecraft spela in xbox game bar funkar inte