Is dit een crash?

Discus and support Is dit een crash? in XBoX on Consoles to solve the problem; he alle mede gamers hebben jullie ook als jullie een spel spelen wat je op de xbox zelf geinstaleerd hebt dat je om het ongeveer een uur naar het home... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SvenZombNLx, Nov 13, 2016.

1. SvenZombNLx
    SvenZombNLx Guest

Is dit een crash?

he alle mede gamers hebben jullie ook als jullie een spel spelen wat je op de xbox zelf geinstaleerd hebt dat je om het ongeveer een uur naar het home screen word genomen met de melding is dit je eigen game of app

:)

SvenZombNLx, Nov 13, 2016
  2. EAkbas38
    EAkbas38 Guest
    "A problem occurred while signing in"

Wat is dit voor onzin. Ze mogen nu best met een oplossing komen.

EAkbas38, Nov 13, 2016
  3. Sofie007
    Sofie007 Guest
    FABLE 3 is French!!

Ik hoorde van een NL medewerker van XBox dat dit veranderen geen prioriteit is voor hen... Ik vrees dat, als de volgende games terug een Franse versie hebben, we weeral een Franse versie zullen krijgen van MS.

Sofie007, Nov 13, 2016
  4. Is dit een crash?

Hey SvenZombNLx -

We're not entirely sure what issues you're experiencing - are there any specific error codes you're seeing or having problems with something in particular?

Let us know! We're happy to help you out. Is dit een crash? :)

Miss Ghidorah, Nov 14, 2016
  5. Miss Ghidorah Win User

Is dit een crash?

Hey SvenZombNLx -

We're not entirely sure what issues you're experiencing - are there any specific error codes you're seeing or having problems with something in particular?

Let us know! We're happy to help you out. :)
  6. Birdpp-DE176837-8DE8 Win User

Xbox 360 Kinect problemen

Marcel, goede middag!

Ik heb het zelfde probleem vinden op mijn XBOX360. Na het uitvoeren van een automatische update, heeft mijn kinect gestopt met werken en geeft een scherm "crash" in de hoek.

Laat het ons weten als dit uw probleem hebben opgelost was, en *** was de oplossing.

Met vriendelijke groet.

Paul
  7. EAkbas38 Win User

"A problem occurred while signing in"

Wat is dit voor onzin. Ze mogen nu best met een oplossing komen.
  8. jodelahiti Win User

weapon trade request: I need bloodcraver and scattershot for The swinging sword!

Prima, heb je dit weekend tijd? Ik stuur je zo een vriendenverzoek.

Groetjes,

Peter
  9. Sofie007 Win User

FABLE 3 is French!!

Ik hoorde van een NL medewerker van XBox dat dit veranderen geen prioriteit is voor hen... Ik vrees dat, als de volgende games terug een Franse versie hebben, we weeral een Franse versie zullen krijgen van MS.
Thema:

Is dit een crash?

Loading...
  1. Is dit een crash? - Similar Threads - dit een crash

2. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

in XBoX Games and Apps
    Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie...
  3. jai un probleme avec mon application de film et télé sa dit quil y a une erreur de code...

in XBoX on Consoles
    jai un probleme avec mon application de film et télé sa dit quil y a une erreur de code...: jai un probleme avec mon application de film et télé sa dit quil y a une erreur de code 0xc101ab66 13fd54c2-e8b7-4b46-a3f8-93658241be88
  4. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  5. Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...

in XboX Networking Hardware
    Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE...: Vizio XWR100: ER IS EEN FOUT BIJ DE KLANTEN VAN ZIGGO ZE GEEFT MIJN EEN VERKEERDE KAST ZE HEEFT MIJN EEN KAST VAN APP IK HEB EEN STANDAARD Hi Eldrid, Thanks for coming to the forums. Have you...
  6. een wrighter app

in XBoX Games and Apps
    een wrighter app: can you develop a free wrighter app so that i can wright a book on my xbox 14d6b7ab-96c2-4646-9bb1-e8b8f06c7aac
  7. Je reçois un mail après demande de remboursement qui me dit que l'on ne peut pas me...

in XBoX Games and Apps
    Je reçois un mail après demande de remboursement qui me dit que l'on ne peut pas me...: Title Translation - I get an email after refund request that tells me that one can not repay me according to the stuff Je viens de recevoir un mail après demande de remboursement ( 50€) pe disant...
  8. mon petite frere a fair la xbox principal 5 fois sans m'a dit s'ils vous plait ingorer [my...

in XBoX Games and Apps
    mon petite frere a fair la xbox principal 5 fois sans m'a dit s'ils vous plait ingorer [my...: mon petitw frere a partager ma compte avec ses amis est il fair la xbox principal 5 fois s'ils vous plait ingorer [Translate - my little brother to share my account with his friends is he doing...
  9. Dit not receive my mixpot (Voices of War)

in XBoX Sales and Promo
    Dit not receive my mixpot (Voices of War): I watched the HCS finals with my linked mixer account, and have not received the Voices of War code. 77c4609d-8a52-493b-b248-a558a0826fb7
  10. ik wordt afgemeld op xboxlive als ik een game opstart *** los ik dit op

in XBoX on Consoles
    ik wordt afgemeld op xboxlive als ik een game opstart *** los ik dit op: beste gamers, ik ben al 6 jaar een xbox gamer en heb dit nog nooit meegemaakt, elke keer dat ik een spel opstart wordt ik afgemeld en moet ik handmatig weer mn profiel aanmelden bij xboxlive....