Instellingen voor privacy en onlineveiligheid wijzigen
Discus and support Instellingen voor privacy en onlineveiligheid wijzigen in XBoX Accessibility to solve the problem; Hallo allemaal, Mijn zoon wil graag op minecraft op de ps4 met ander mensen spelen maar dat kan niet dan komt er te staan JE **** GEEN... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Nairo1502, Oct 20, 2022.
Thema:
Instellingen voor privacy en onlineveiligheid wijzigen
Loading...
-
Instellingen voor privacy en onlineveiligheid wijzigen - Similar Threads - Instellingen voor privacy
-
Code voor koppelen Xbox series s met Xbox app [Code for linking Xbox series s with Xbox app]
in XBoX on WindowsCode voor koppelen Xbox series s met Xbox app [Code for linking Xbox series s with Xbox app]: Waar vind ik de code voor het instellen van de console die ik moet ingeven in de app om het te verbinden zo dat ik aankopen kan doen games,app,gold via smartphone... -
Seagate Game-drive voor Xbox One - 2 TB
in XBoX on ConsolesSeagate Game-drive voor Xbox One - 2 TB: is this compatible with next gen consoles? thnks c0d7ed47-0339-486a-8b0b-0fe3c716c566 -
waarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...
in XBoX Games and Appswaarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...: Hoe kan dat dat er via mijn credit kaart iets wordt besteld, dat iuk niet gedaan heb [Translation-How is it possible that something is ordered via my credit card, which I did not do]... -
Xbox gamepass ultimate kopen voor vriend[Translation-Buy Xbox gamepass ultimate for friend]
in XBoX on WindowsXbox gamepass ultimate kopen voor vriend[Translation-Buy Xbox gamepass ultimate for friend]: Goede dag, Een vriend van me woont in Zweden maar steeds als hij de gamepass wilt kopen via de store wordt er gevraagd naar een Paypal account MET creditcard. Ik heb het zelf gewoon kunnen kopen... -
Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]
in XBoX Games and AppsHoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie... -
Xbox spel gekocht voor windows [Translation - Xbox game bought for windows]
in XBoX on WindowsXbox spel gekocht voor windows [Translation - Xbox game bought for windows]: Ik heb de sims 4 gekocht voor E13,20 maar ik dacht dat je het ook op windows kon spelen. dat kan dus niet. hoe krijg ik mijn geld terug? ------ [Mod Translation - I bought the sims 4 for E13.20... -
Betaling voor DLC via ideal en paypal afgeschreven. [Translation-Payment for DLC via Ideal...
in XBoX on ConsolesBetaling voor DLC via ideal en paypal afgeschreven. [Translation-Payment for DLC via Ideal...: Via de site DLC gekocht, kreeg na betalen te zien dat we op de console naar de DLC moesten gaan en dan op kopen drukken. Dit heeft ervoor gezorgd dat het nu ook bij paypal afgeschreven is. het... -
WAAROM MOEST IK BETALEN VOOR WAT[Why did I have to pay for what]
in XBoX AccessibilityWAAROM MOEST IK BETALEN VOOR WAT[Why did I have to pay for what]: GOEDE MIDDAG WAAROM MOEST IK BETALEN VOOR WAT MOEST IK EEN ABONNOMENT BETALEN VOOR WAT ALS IK WEET DAN IK BETAALD IK BETAALD ELKE MAAND AAN ZIGGO EEN ABONNEMENT DUS MOEST IK TWEE KEER ABONNEMENT... -
Achterstand voor de Xbox live gold [Translation-Backlog for the Xbox live gold]
in XBoX Sales and PromoAchterstand voor de Xbox live gold [Translation-Backlog for the Xbox live gold]: Ik heb een achterstand van xbox live gold en ik wil het betalen,maar ik heb geen creditcard en mijn telefoon provider is niet van KPN en Telfort,maar ik heb genoeg geld op mijn Microsoft rekening...