Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

Discus and support Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction] in XBoX on Consoles to solve the problem; Bom dia a todos sou cliente Microsoft a bastante tempo e reconheço o belo atendimento que nos proporciona mais estou muito triste e insatisfeito com o... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by thiago beltrão, Dec 16, 2018.

  1. Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]


    Bom dia a todos sou cliente Microsoft a bastante tempo e reconheço o belo atendimento que nos proporciona mais estou muito triste e insatisfeito com o suporte BR pois após defeito do meu aparelho após uma atualização entre em contato com o suporte e não
    foi possível resolver o meu problema após varias tentativas foi iniciada a troca padrão onde consiste na troca de seu aparelho mais um valor de diferença por outro dispositivo igual o semelhante como no próprio site encontra-se está informação. Dado inicio
    ao procedimento envio o meu console como recomendado até ai tudo bem após 5 dias entro em contato para me informar sobre a ordem de serviço e o novo atendente me passa informações totalmente diferentes do atendente anterior como uma empresa que preza tanto
    pelo seu cliente pode dar duas informações divergentes sobre o mesmo assunto estou me sentindo além de chateado cansado lesado pelo simples fato de ser informado uma coisa e de repente ser outra espero ser ouvido da forma correta pois se e determinado uma
    coisa ela tem que ser comprida grato bom dia a todos .

    [Translation - Good morning to all I am Microsoft client a long time and recognize the beautiful service that gives us more I am very sad and dissatisfied with the support BR because after the defect of my device after an update contact the support
    and it was not possible Solve my problem after several attempts was initiated the standard exchange where it consists in exchanging your device plus a difference value by another device equal to the similar as in the site itself is found is information. Given
    start procedure I send my console as recommended until then all well after 5 days I contact to inform me about the service order and the new attendant passes me totally different information from the previous attendant as a company that praizes so much By
    your client can give two divergent information about the same subject I'm feeling apart from bored tired injured by the mere fact of being informed one thing and suddenly be another hopefully be heard of the right way poi]


    :)
     
    thiago beltrão, Dec 16, 2018
    #1
  2. XBF Paul M Win User

    Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

    Hiya!

    Paul from the Xbox Forums Team here to assist, I definitely understand how frustrating this issue can be. What I recommend doing is replying back to the emails that you've been in contact with to clarify the issue. Please let us know how it goes.

    Happy Gaming!

    Paul Xbox Forums Team!
  3. Italo Aguiar Win User

    Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

    Olá Thiago,

    Realmente lamento por sua experiência insatisfatória com a Microsoft Brasil. Eu notei que nos últimos anos a Microsoft tem se esforçado muito mais para ouvir seus clientes e prestar um serviço melhor. Porém parece que isso não se aplica ao Brasil.

    Espero que a Microsoft Brasil se atualize de acordo com a Microsoft dos EUA, e passe a respeitar mais seus clientes e prestar um melhor atendimento, atualizando seus processos.
  4. XBF Brad A Win User

    Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

    Hello Thiago,

    Sorry for the frustration you are having with your repair. As having a repair done myself it can be very hard sometimes if given different information. When you first talked with the agent that helped with the exchange did you receive an email from them?
    If so, you can reply to that email and hopefully get a reply from the one that originally helped you. Also make sure that your exchange/repair is still active being you have already sent your console out.

    Hope this helps.

    Thanks,

    Brad
  5. baltyofgod Win User

    Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

    try contacting, some operators will find them relevant you should report it to microsoft itself. I'm sorry about your problem, I too stark mad if I went something like this, anyway I hope I could help even if more you should call for service.
  6. XBF Brad A Win User

    insatisfação [Translation-Dissatisfaction]

    Hello There,

    First off, sorry for all the issues you are having with the consoles. Are you plugging the console directly into a wall outlet? If you are using a power strip or ext. cord this can cause many issues even cause the console to not turn on. If you are having
    the issue again you can do another repair.

    Do you know if the console you received from repair is the same console or a different one? You can tell by the serial number on the repair.

    Again, we apologize for all the issues you are having. In this instance it would be best to contact support and set up a new repair order. If you are not plugged into the wall, please try that first as it has worked for others.

    Thanks,

    Brad
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Insatisfação [Transltion - Dissatisfaction]

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