Informacion de experiencia[Experience information]
Discus and support Informacion de experiencia[Experience information] in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola, Hace unos dias mande mi solicitud para ser socio de Minecraft y poder vender cosas en el mercado de minecraft; pero aun n recibo respuesta... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by FireStew3066688, Jun 3, 2020.
Thema:
Informacion de experiencia[Experience information]
Loading...
-
Informacion de experiencia[Experience information] - Similar Threads - Informacion experiencia Experience
-
I experience a blue screen every time I run Fortnite on Windows 10 Pro
in XBoX Games and AppsI experience a blue screen every time I run Fortnite on Windows 10 Pro: I experience a blue screen every time I run Fortnite on Windows 10 Pro * Changed to a question ***Moved from Windows / Windows 10 / Gaming*** 35236e8b-1f7d-4afc-b5b3-a7c6bf6a24c4 -
Experiences with the XBox App for PC (Not Game Bar) and connecting to XBox and PC users
in XboX InsidersExperiences with the XBox App for PC (Not Game Bar) and connecting to XBox and PC users: I didn't like how the Game Bar acted as an overlay and kept disappearing, so I installed the XBox App (I have 3 monitors, so I put chat windows on left monitor). I'm on PC and I have a friend on... -
New Home Experience in the Xbox App on Windows Is Available for Xbox Insiders
in XboX InsidersNew Home Experience in the Xbox App on Windows Is Available for Xbox Insiders: [IMG] submitted by /u/GuruKronos [link] [comments] -
Feedback and Suggestion for Enhanced Xbox Series X/S User Experience
in XboX InsidersFeedback and Suggestion for Enhanced Xbox Series X/S User Experience: I am writing to share my feedback and offer a valuable suggestion regarding the Xbox Series X/S to enhance the user experience. My concerns revolve around the decision to create a dedicated Smart... -
Problema con el remplazo de la informacion de seguridad -[Translation - Problem with...
in XBoX on MobileProblema con el remplazo de la informacion de seguridad -[Translation - Problem with...: Buenas. Supuestamente incie este proceso para cambiar datos de mi cuenta, pero, yo no recuerdo haber echo tal cosa ya que sucedió luego de terminar de jugar en mi teléfono con mi cuenta de... -
la experiencia xbox one
in XBoX Accessibilityla experiencia xbox one: esta pregunta surge por obvia razón y hay muchos motivos inumerable que no terminaria hoy si los enumerara un ejemplo: tu buen internet y le das descargar un juego fisico varias veces, lo eliminas... -
Solicitud de informacion [Translation - Information request]
in XBoX Sales and PromoSolicitud de informacion [Translation - Information request]: Buenas tengo una tarjeta xbox live que me regalaron, pero que no puedo aplicarla por pertenecer a la Region de Brasil en vez de la Region de USA, donde estoy registrado. Como puedo hacer para... -
A promoção dos 3 meses de live com v-bucks foi uma PIADA ! Primeira e ULTIMA experiencia...
in XBoX Sales and PromoA promoção dos 3 meses de live com v-bucks foi uma PIADA ! Primeira e ULTIMA experiencia...: [Title Translation] - The promotion of the 3 months of live with v-bucks was a JOKE! First and LAST experience with the Xbox Comprei a promoção diretamente da loja, dia 19 de dezembro.. Com... -
Plataforma NeverWinter Solicitud De Informacion
in XBoX Games and AppsPlataforma NeverWinter Solicitud De Informacion: Hola, no puedo negar que me ha encantado la plataforma que se ha implementado ha este juego... El problema es que me ha tocado cambiar la ubicación horaria y el idioma de mi xbox a Ingles y...