Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft...

Discus and support Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft... in XBoX on Windows to solve the problem; Saludos. Escribo estas lineas [Mod Removed - Inappropriate] y para que sirva de aviso a otras personas que se puedan ver en la misma situación que yo,... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Ender7XO, Nov 2, 2019.

  1. Ender7XO
    Ender7XO Guest

    Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft...


    Saludos. Escribo estas lineas [Mod Removed - Inappropriate] y para que sirva de aviso a otras personas que se puedan ver en la misma situación que yo, e incluso para la propia microsoft por si son capaces de cambiar algo.

    Aún me cuesta creer lo que me ha pasado con una empresa como la que se supone que es Microsoft.

    Aquí va mi caso: Hace aproximadamente un mes hice una preserva del nuevo pad XBox Elite Series 2 que Microsoft publicita y vende desde su página (se supone que sale el 4 de noviembre).

    Fui con mi cuenta la página de la Store de Microsoft, procedí a la preserva y a elegir entre las opciones de pago que la propia web ofrecía (elegí pagar con mi saldo de puntos de Microsoft y el resto por paypal). Hasta ahí ningun problema. Preserva realizada
    con éxito y fecha de entrega prevista para el próximo 4 de noviembre.

    Hace una semana recibo un correo de paypal de que se ha procedido por Microsoft a retener el pago. Todo sigue bien. El problema surge el día 30 cuando desde Microsoft recibo un correo que me dice que hay un problema con mi pago. Ante ello, me pongo en
    contacto con el telefono de asistencia que tienen y me comentan que, efectivamente tienen que anular la prereserva porque no se pude combinar para reservar el saldo de la tienda con otro tipo de pago.

    Esto me indignó bastante, yo únicamente seguí las instrucciones de pago que la misma Store ofrecía. Si no se puede realizar de esa manera, ¿Por que la página da esas opciones y las valida? ¿Y para colmo, si no son válidas porque proceden a la retención
    del dinero?Además me comenta que la devolución del dinero tardará de 3 a 5 días en llegar y que si hay algún problema que hable con el banco.¡ De traca vamos!, pierdo la reserva y tengo que estar pendiente de la devolución de mi dinero.

    Ante ello y tras intentar masticar lo que me habían dicho, vuelvo a llamar y solicito que me pasen con el departamento de reclamaciones.

    Pues bien, resulta que no tienen, me remiten unas instrucciones por correo electrónico, en inglés por cierto ,y me dicen que las siga (https://support.microsoft.).

    La verdad, es que ya enfadado, me decido ha seguir las instrucciones y por lo menos dejar por escrito mi malestar, cuando me encuentro que para ello tengo que loguearme en esa página. No vale mi cuenta normal de Microsoft (Mira que lo ponen difícil). Pues
    nada, pienso, si hay que registrarse uno, se registra, pero esto cada vez es más irritante.

    Cual es mi sorpresa cuando al intentar registrarme me dice la página que hace falta para ello un correo corporativo o de empresa. ¡Increible! Esto ya suena a tomadura de pelo, tiene que haber algún error.

    Ante ello procedo de nuevo a llamar hoy al teléfono de atención al cliente de Microsoft y me confirman que, efectivamente hace falta un correo de empresa y que no puedo realizar la reclamación y, ojo al dato, me dicen que si quiero realizar una reclamación
    tengo que ir a un organismo externo a ellos y me remite a no se que página de quejas de la Unión Europea que me dicen que busque en google (sí, si, ni siquiera en bing)

    ¡Esto es indignante! Cualquier empresa por pequeña que sea tiene un libro de reclamaciones o un departamente para ello y, microsoft te da a entender que si erés un cliente particular no las admite y te manda a un organismo europeo a que protestes y estamos
    hablando de MICROSOFT

    En fin que me he quedado sin mi mando que se supone que venía el día 4, un producto reservado desde hace más de un mes, sin mi dinero (me han devuelto los puntos pero estoy a la espera de que me devuelvan el dinero que me retuvieron, 95 euros, dicen por
    teléfono que tardarán 4 o 5 días y si no que llega que me pelee con el banco) y ya que no hay un departamento al que protestar (eso sí hay tres llamadas grabadas) por lo menos voy a mostrar mi indignación en este foro.

    [Mod Translation - Regards. I write these lines [Mod Removed - Inappropriate] and to serve as a warning to other people who can see themselves in the same situation as me, and even to Microsoft itself if they are able to change something.

    I still have a hard time believing what happened to me with a company like the one that Microsoft is supposed to be.

    Here is my case: About a month ago I made a preservation of the new XBox Elite Series 2 pad that Microsoft advertises and sells from its page (it is supposed to be released on November 4).

    I went with my account to the page of the Microsoft Store, I proceeded to the preservation and to choose between the payment options that the website itself offered (I chose to pay with my balance of Microsoft points and the rest by paypal). So
    far no problem. Preserva made successfully and delivery date scheduled for November 4.


    A week ago I received a paypal email that Microsoft has withheld to withhold payment. Everything is still good. The problem arises on the 30th when Microsoft receives an email telling me that there is a problem with my payment. Given this, I get
    in touch with the helpline they have and they tell me that they do have to cancel the pre-reservation because they cannot be combined to reserve the balance of the store with another type of payment.


    This angered me a lot, I only followed the payment instructions that the Store itself offered. If it can't be done that way, why does the page give those options and validate them? And to top it all, if they are not valid because they proceed
    with the withholding of money? He also tells me that the return of the money will take 3 to 5 days to arrive and that if there is any problem I talk to the bank. , I lose the reservation and I have to be aware of my money back.


    Given this and after trying to chew what they had told me, I call again and request that they pass me to the claims department.

    Well, it turns out they don't have, they send me some instructions by email, in English by the way, and they tell me to follow them (https://support.microsoft.).

    The truth is that already angry, I decide to follow the instructions and at least leave my discomfort in writing, when I find that I have to log in on that page. It is not worth my normal Microsoft account (Look what makes it difficult). Well,
    nothing, I think, if you have to register one, register, but this is increasingly irritating.


    What is my surprise when trying to register tells me the page that a corporate or corporate email is needed for it. Incredible! This already sounds like a tease, there has to be some mistake.

    Before this I proceed again to call the Microsoft customer service phone today and they confirm that, indeed, a company email is needed and that I cannot make the claim and, eye to the data, they tell me that if I want to make a claim I have I
    go to an external body to them and it refers me to I don't know which European Union complaints page they tell me to search on google (yes, yes, not even on bing)


    This is outrageous! Any company, however small it may be, has a claims book or a department for it, and Microsoft suggests that if you are a private customer, it does not admit them and sends you to a European organization to protest and we are
    talking about MICROSOFT


    Anyway, I have run out of my command that is supposed to come on day 4, a product reserved for more than a month, without my money (my points have been returned but I am waiting for my money back retained, 95 euros, say by phone that it will take
    4 or 5 days and if not that it comes to me fighting with the bank) and since there is no department to protest (yes there are three recorded calls) at least I will show My outrage in this forum.]


    :)
     
    Ender7XO, Nov 2, 2019
    #1
  2. XBF Amber M Win User

    Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft to its customers.]

    Hi Ender7XO,

    Thanks for reaching out to us in the forums for this issue. We apologize for any inconveniences you've had thus far in setting up your pre-order for the Elite Controller v2. Regarding the pre-order of physical items, such as the Elite controller v2 in this
    case, you would need to contact Microsoft Store Support. We here on the forums lack the necessary tools to directly assist with any pre-order or billing issues. Xbox Support is generally for technical or digital purchase issues as well.

    Contact Microsoft Store Support

    Since there is no further resolution and in an effort to minimize repetitive answers we will be locking this thread, but if you have any further questions or concerns feel free to come back to the Xbox forum (Do not repost the same question or
    thread as that would violate the Xbox Forum Guidelines).

    Thanks again for posting to the forums.

    Happy gaming.
  3. Doctor Breen Win User

    hay un problema con su cuenta. Para solucionar este problema, visite https://account.live.com o elegir otro método de pago

    Prueba a revisar para ver si hay suficientes fondos en su cuenta bancaria, si los hay, a continuación, intenta eliminar la información fuera de su cuenta, y volver a entrar, si problams aún persisten, póngase en contacto con soporte técnico de Microsoft.

    [mod translation: Prueba a revisar para ver si hay suficientes fondos en su cuenta bancaria, si los hay, a continuación, intenta eliminar la información fuera de su cuenta, y volver a entrar, si problams aún persisten, póngase en contacto con soporte
    técnico de Microsoft.]
  4. ShadierZX Win User

    What games does everyone enjoy playing with their family or friends

    Forza es sin duda una joya de xbox !! la ambientación y el sonar de los motores de los autos son increibles

    [Mod Translation - Forza is undoubtedly a jewel of Xbox!
    the atmosphere and the sound of car engines are incredible]
  5. Grimlike Win User

    ayuda me equivoque al tranferir licencias [help'm wrong me to the transfer licences]

    Estimado Antn151,

    La consola debe tener una transferencia de licencia. Para tener una transferencia de la licencia completa, por favor póngase en contacto con soporte técnico de Microsoft en su región y siga los pasos que te dan con el fin de resolver sus problemas.

    Bye,



    [Translation: The console must have a transfer of license. To have a transfer of the full license, please get in touch with Microsoft technical support in your region and follow the steps that give you in order to resolve their problems.]
  6. Carlitos_SZ Win User

    region error

    estoy en el mismo dilema amigo, creo que es la ultima actualizacion, y no se a quien reclamar esta torpeza de Microsoft, yo trato de descargar el demo de halo reach y no me deja, es una estupidez
Thema:

Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft...

Loading...
  1. Increible trato de Microsoft a sus clientes. [Translation - Amazing treatment of Microsoft... - Similar Threads - Increible trato Microsoft

  2. How to login to my microsoft account in xbox.

    in XBoX Accessibility
    How to login to my microsoft account in xbox.: I am unable to login to my Microsoft account but when I try to create one with the same username it says it already exists. I am sure that I typed it correctly. And if there is no fix is there a...
  3. How do I switch Microsoft Account email

    in XBoX Accessibility
    How do I switch Microsoft Account email: I made a Microsoft account for Minecraft and everything was fine. When I got a computer and tried to download Minecraft however, it created a new Microsoft account with the same email. Both...
  4. Minecraft Download Microsoft login Gray Screen Mac

    in XBoX Accessibility
    Minecraft Download Microsoft login Gray Screen Mac: Just bought and downloaded Minecraft on Mac. App downloaded fine and launched fine but when I click "Microsoft login" it takes me to a gray screen labeled "sign into Minecraft" that never loads....
  5. How do I even get my microsoft account by from a hacker?

    in XBoX Accessibility
    How do I even get my microsoft account by from a hacker?: I have an issue because I cannot reset my password. After all, the hacker from Romania changed it, I inserted a screenshot and that is a temporary Gmail from Europe, I don't live in Europe. Why...
  6. can microsoft help me recover a hacked account?

    in XBoX Accessibility
    can microsoft help me recover a hacked account?: My microsoft Email got hacked and changed even tho i didnt download anything suspecious or entered a ratted link is there ANYWAY for microsoft company to help me recover it? i have the new hacked...
  7. my microsoft account randomly was deleted and i cant login it wants me to create a new one,...

    in XBoX Accessibility
    my microsoft account randomly was deleted and i cant login it wants me to create a new one,...: i tried recovering it with other options but it just said my email is associated with the following username(s): bs*****@lamesamail.com We've hidden part of the username(s) for security reasons....
  8. Cuando trato de poner una targeta en la xbox me dice hubo un fallo de nuestro lado...

    in XBoX on Consoles
    Cuando trato de poner una targeta en la xbox me dice hubo un fallo de nuestro lado...: Mm ayuden nose que hacer y quiero comprar gold [Title translation-When I try to put a target on the xbox tells me there was a flaw on our side try it again] Mm help no need to do and I want to...
  9. Trato de canjear un código de Juego y una y otra vez me pone un fallo [Translation-I try to...

    in XBoX on Windows
    Trato de canjear un código de Juego y una y otra vez me pone un fallo [Translation-I try to...: Trato de canjear un código de Juego y una y otra vez me pone un fallo, supongo que estará relacionado con la reciente caída de servidores y no se que puedo hacer....
  10. TRATO DE CANCELAR UNA MBRESIA DE GOLD QUE COMPRE CON TARTEJAS DE REGALO PERO NOME DEJA

    in XBoX Games and Apps
    TRATO DE CANCELAR UNA MBRESIA DE GOLD QUE COMPRE CON TARTEJAS DE REGALO PERO NOME DEJA: Subject Translation: I try to cancel a GOLD membership that buys with gift cards but does not let me AYUDENME YA INTENTE LOS TRES METODOS Y NO ME DEJA [Translation] Help me and try the three...