impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en ...

Discus and support impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en ... in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour Tout est dit dans le titre : Il m'est impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est PAS utilisé en abonnement A... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by killerfouleo, Mar 16, 2018.

1. killerfouleo
    killerfouleo Guest

impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en ...

Bonjour

Tout est dit dans le titre :

Il m'est impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est PAS utilisé en abonnement

A chaque fois que je veux le supprimer cela me dit qu'il faut que je l'enlève comme mode de paiment du live gold; mais il n'est PAS utilisé pour cela; le live gold n'a pas de renouvellement automatique

C'est pénible

Pouvez vous m'aider ?

merci

[Translation: Hello

Everything is said in the title:

It is impossible for me to remove PayPal as a method of payment when it is not used as a subscription

Every time I want to delete it it tells me that I have to remove it as a payment mode of live gold; But it is not used for this; Live Gold has no automatic renewal

It's painful

Can you help me?

Thank you]

:)

killerfouleo, Mar 16, 2018
  2. kabutoraijer
    kabutoraijer Guest
    Code abonnement Xbox Live 12 mois + 2 mois non valide

Bonsoir,

J'ai acheté une carte abonnement Xbox Live 12 mois + 2 mois, mais en saisissant le code, on me dit qu'il a déj été utilisé et qu'il n'est non valide.

On m'a conseillé de voir la date et le pays d'utilisation de la carte, mais je ne sais pas comment on fait.

kabutoraijer, Mar 16, 2018
  3. Gaym3r75
    Gaym3r75 Guest
    Souscription impossible - Xbox Live REWARDS

Justement, je trouve bien l'abonnement au GOLD, aux services comme Groove Music, etc. mais impossible de trouver le programme de fidélité... J'ai vu sur les autres forums que des gens ont des soucis aussi mais ça concerne l'âge qui n'est pas valide alors
    qu'ils sont majeurs. De plus, mon coloc qui l'a fait en même temps que moi y est arrivé du premier coup. D'où la création du topic.

Gaym3r75, Mar 16, 2018
  4. impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en ...

Hi there killerfouleo, thanks for reaching out.

Even if your Xbox Live subscription is set to auto-renew, if you paid for your current Xbox Live subscription with PayPal and also do not have any other active payment instruments on your account, you can see an issue like this.

However, for billing issues of this nature, we recommend reaching out to
    chat or phone support
    in your region as they'll be able to take a closer look into your account to explore your options.

Mister Cazador, Mar 17, 2018
  5. Mister Cazador Win User

impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en abonnement

Hi there killerfouleo, thanks for reaching out.

Even if your Xbox Live subscription is set to auto-renew, if you paid for your current Xbox Live subscription with PayPal and also do not have any other active payment instruments on your account, you can see an issue like this.

However, for billing issues of this nature, we recommend reaching out to
    chat or phone support
    in your region as they'll be able to take a closer look into your account to explore your options.
  6. Gaym3r75 Win User

Souscription impossible - Xbox Live REWARDS

Justement, je trouve bien l'abonnement au GOLD, aux services comme Groove Music, etc. mais impossible de trouver le programme de fidélité... J'ai vu sur les autres forums que des gens ont des soucis aussi mais ça concerne l'âge qui n'est pas valide alors
    qu'ils sont majeurs. De plus, mon coloc qui l'a fait en même temps que moi y est arrivé du premier coup. D'où la création du topic.
  7. RastaRaymS Win User

problème de connection au live

Bonjour j'ai un probleme au niveau de mes options de paiement, lorsque j'ai acheté ma console j'ai payer mon abonnement avec une carte de credit que je n'ai plus, je ne les donc pas renouveler, impossible de la supprimer, j'ai voulu mettre un code prepayer
    mais il me dise erreur alors que le code est bon sur le site xbox il me dise de mette une autre carte de credit a la place de lancienne pour continuer a avoir le Xbox live. comment faire?
  8. BibiCleo04 Win User

La fin des microsoft points

Source de l'info s'il vous plait? Je ne dis pas ca méchamment, mais y a des rumeurs comme quoi Elvis Presley n'est pas mort. Donc, il faut voir d'où ca vient avant de juger.

Sur un point strictement objectif, si c'est le cas, c'est qu'il y a un système qui est prêt pour prendre la relève. Microsoft ne peut se couper d'une façon de faire des affaires avec ceux qui n'ont pas de carte de crédit ou ne veulent pas s'en servir en
    ligne. En plus, le système de point permets de gonfler artificeillement la valeur dollar d'un point, donc je ne vois pas l'avantage de couper le système tout de go. 2500 points c'est moins parlant au niveau monétaire que de payer 25$ (exemple ici seulement,
    ce n'est pas la réalité.)
  9. Boombaa Win User

mettre compte gold en pause

Salut,

Dans un cas comme celui-ci il n'est pas possible de mettre en "pause" un abonnement Gold.
Thema:

Loading...
  1. impossible de supprimer paypal comme mode de paiement alors qu'il n'est pas utilisé en ... - Similar Threads - impossible supprimer paypal

2. bug(Elite Controller 2): It is impossible to swap mini-joysticks and then assign actions to...

in XboX Insiders
    bug(Elite Controller 2): It is impossible to swap mini-joysticks and then assign actions to...: I have an xbox elite controller 2 and I encountered a firmware bug while customizing through “accessories”. The firmware version of the controller is 5.22.16.0 I tried to make in GTA V air...
  3. the refunding is too hard and actually impossible

in XBoX on Windows
    the refunding is too hard and actually impossible: i have gone on the https://account.microsoft.com/billing/orders website and then the website that should work with the order number but the number it need is supposed to start with a G and the...
  4. It's Literally Impossible to get Microsoft to Call Me

in XBoX on Windows
    It's Literally Impossible to get Microsoft to Call Me: Someone hacked my account in November, and charged my card $150. I cannot investigate the charges because the card is now inactive, so when I input my CCV, it gives me an error message. When I try...
  5. Why does Microsoft make it impossible to change ownership of an Xbox account?

in XBoX Accessibility
    Why does Microsoft make it impossible to change ownership of an Xbox account?: My kids were too young to have their own accounts on the Xbox, now they are teenagers and have spent alot of money and earned a bunch of achievements, but Microsoft says I can't transfer the...
  6. Impossible to use controls with some DVDs using the Bluray player

in XBoX on Consoles
    Impossible to use controls with some DVDs using the Bluray player: Hello! Similar to the problem other users have described here...
  7. Xbox design labs - impossible to get any customer support

in XBoX on Windows
    Xbox design labs - impossible to get any customer support: I’m honestly at the end of my tether with Microsoft/Xbox! I ordered a customised controller from XDL on the 15th of November, never received a confirmation email but the order was there on my...
  8. Microsoft are impossible to contact

in XBoX Games and Apps
    Microsoft are impossible to contact: I am trying to contact MS re an Xbox one issue with F1 not loading. I have tried lots of suggestions but it will not load. I cannot speak to anyone and the call back service (UK) does not seem to...
  9. Why is it impossible to speak to anyone at Microsoft???

in XBoX on Windows
    Why is it impossible to speak to anyone at Microsoft???: I am trying to get a refund on a game and its impossible to speak to anyone. The refund was denied and I don't understand why! cb1b9a81-885e-48d6-bfbf-85741795aa79
  10. I'm having problems doiwnloading the microsoft flight simulator. Download times are impossible.

in XBoX Games and Apps
    I'm having problems doiwnloading the microsoft flight simulator. Download times are impossible.: I'm having problems installing/downloading microsoft flight simulator. Download times are impossible. The download process continually hangs. Please help. I have a steam copy of microsoft flight...