I D refusé =deja utilisé (Mod Translation:I D refused = already used)

Discus and support I D refusé =deja utilisé (Mod Translation:I D refused = already used) in XBoX Accessibility to solve the problem; Bonjour, pour utiliser ma console j'ai crée un compte microsoft avec outlook.fr. Puis j'ai supprimé cette adresse et j'utilise depuis le mot de passe... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PowerSpider4751, Dec 19, 2018.

1. I D refusé =deja utilisé (Mod Translation:I D refused = already used)

Bonjour, pour utiliser ma console j'ai crée un compte microsoft avec outlook.fr.

Puis j'ai supprimé cette adresse et j'utilise depuis le mot de passe et l'adresse mail de mon compte EA / ORIGIN.

Malgré cela, je ne peux pas utiliser mon identifiant d'EA: identifiant de utilisé, code erreur 4975.

Normal cet identifiant existe depuis 2009 et je joue sur ORIGIN ts les jours!mais il n'est pas accepté.

Pour plus d'informations, cliquez sur qui n'existe plus apparait toujours quand je devrais choisir signifiant alors que la nouvelle apparait quand je me connecte mon compte?

EA m'a dit que ce n'était pas leur problème et de voir avec Microsoft.

Merçi pour votre aide.

(Mod Translation)

Hello, to use my console I created a Microsoft account with outlook.fr.

Then I deleted this address and I use from the password and the email address of my account EA/ORIGIN.

Despite this, I can't use my EA ID: Used ID, error code 4975.

Normal this ID exists since 2009 and I play on ORIGIN ts the days! But it is not accepted.

For more information, click that no longer exists always appears when I should choose meaning while the new appears when I log in to my account?

EA told me that it was not their problem and see with Microsoft.

Thanks for your help.

:)

PowerSpider4751, Dec 19, 2018
  2. XBF Crystal P Win User

Hi there PowerSpider,

Thanks for reaching out.

To help clarify the issue:

• What is the error message you are receiving?
    • Are you able to log into your Xbox profile on
      Xbox.com
      ?

Please let us know so we may be able to further assist you.
  3. PowerSpider4751 Win User

Bonjour, EA ne veut rien savoir. Microsoft doit résoudre le problème, pas eux!

Pourquoi mon ancienne adresse mail avec outlook.fr apparait toujours pour choisir un ID alors quelle n'existe plus? Quand je me connecte avec la console je passe pourtant par microsoft!

Merçi

(Mod Translation)

Hello, EA doesn't want to know anything. Microsoft has to solve the problem, not them!

Why does my old email address with outlook.fr always appear to choose an ID then what no longer exists? When I connect with the console I pass however by Microsoft!

Thanks
  4. XBF George L Win User

Hello there!

Thanks for reaching out to us here on the forums with this situation. Usually when starting up a game that has use of a third party account it gives you the option to sign into it when first starting the game up. You may want to look through the games settings
    and see if it gives you the option to manage your account information. EA would be the best people to contact regarding their accounts.
  5. ShadowDragon lz Win User

No Puedo Jugar Online Gears of war 3

a mi me paso lo mismo el dia d hoy no me deja jugar en linea

[mod translation: to my me step the same day d today does not let me play online]
  6. pafaimounchier Win User

Code erreur [Mod translation-Error code]

Bonjour,

J ai deja effectué cela

[Mod translation-Hello,

I have already done this]
Thema:

Loading...
  1. I D refusé =deja utilisé (Mod Translation:I D refused = already used) - Similar Threads - refusé =deja utilisé

2. No me deja entrar a la app de Microsoft rewards

in XboX Insiders
    No me deja entrar a la app de Microsoft rewards: Hola, soy usuario de xbox y cuando voy a la app de Microsoft rewards, me sale "parece que algo salió mal, inténtalo mas tarde" me metí a los puntos rewards desde el perfíl pero me sale lo mismo,...
  3. no me deja entrar al Fortnite y no se porque

in XboX Insiders
    no me deja entrar al Fortnite y no se porque: resulta que salió el nuevo capitulo de fortnite, la descargue y todo pero al momento de iniciar el juego automáticamente me saca al menú principal de xbox , alguien sabe porque sucede esto?,...
  4. Minecraft windows 10 no me deja entrar

in XBoX on Consoles
    Minecraft windows 10 no me deja entrar: Buenas quería pedirles si tendrán alguna solución para mi problema el caso es que ahora con la 1.18.30 no me deja entrar al minecraft me espere para la 1.19 y tampoco sale el logo de mojang y...
  5. Microsoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces

in XBoX on Windows
    Microsoft rewards no me deja canjear la misma oferta dos veces: Alguien sabe si se puede canjear una oferta dos veces en microsoft rewards? 255258ca-23f8-43da-ac7d-f72ba917c7dc
  6. No me deja iniciar sesion despues de migrar mi cuenta de minecraft

in XBoX Accessibility
    No me deja iniciar sesion despues de migrar mi cuenta de minecraft: Hola, buenas tardes después de migrar mi cuenta de Minecraft, tenía Minecraft abierto, no sé si estaba permitido, pero cuando cerré Minecraft y después de minutos volví y abrí el lanzador, no me...
  7. No me deja meterme a mi juego y después de 10 o 20 minutos me saca del juego

in XBoX on Consoles
    No me deja meterme a mi juego y después de 10 o 20 minutos me saca del juego: El jugo no responde y luego me saca Y 81bc3914-a6cb-4097-90bf-f4f17e2a6264
  8. ya no me deja interactuar con mi xbox

in XboX Insiders
    ya no me deja interactuar con mi xbox: hoy o ayer en la noche estaba jugando normal como lo hago y de pronto mi control ya no envía información a mi Xbox osea ya no se mueve el personaje nada, intente apagar mi Xbox para ver si se...
  9. No me deja reproducir el juego de GTA V

in XBoX Games and Apps
    No me deja reproducir el juego de GTA V: Al insertar el disco me saca y me dice error me da un código de error, los busco y me dice que no existe-xbox one s f87baf23-0f69-4b78-921f-fb702b9270f1
  10. Refund refused at the launch date / Remboursement refusé le jour de la sortie

in XBoX Games and Apps
    Refund refused at the launch date / Remboursement refusé le jour de la sortie: Hello, I have an issue since November, here is my problem : - I pre-order a game in June 2020 - My purchase was invoiced the 3rd of November 2020 - The game was launched the 10th of November...