Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter

Discus and support Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter in XBoX on Consoles to solve the problem; can someone help me get ipv6 f9ea9749-ea6f-4ba8-b5d5-7942d029e966 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by jon andre berle, Jun 6, 2025 at 5:43 PM.

1. Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter

can someone help me get ipv6

:)

jon andre berle, Jun 6, 2025 at 5:43 PM
  2. [EX] Win User

Depending on your inet connection you have to contact your provider.

Most often it has a one time cost if it's possible depending on the country and provider.

Not 100% sure but I think mobile hotspots are limited to Ipv4.
  3. Mikkel StenbergOlsen Win User

Trash box

om hvordan jeg ved at jewg kan alene lave konsekvenser firmaer mærker hvis jeg arbjdert for det men det usynligt
    hvis bill jan burde vide unrealquake.com min meget bedre side jeg lavede i notesblok har jeg her er ik på få magler at lære finish I dream og tid til og penge til at starte op og bill hvis han tror jeg på ham ville jeg havde banket ndrillet ydmyget så
    dum han var I mit nøærvær
  4. Juleniss1 Win User

Bannet fra XBL?

Takk for svar, da er jeg altså ikke bannet fra Xbox LIVE.

Har du tilfeldigvis også noe svar på hvorfor jeg ikke kan "recover gamertag"? Jeg har sjekket alle mulige problemer jeg og deres internettsider kunne komme på, og finner ikke noe galt med profil eller internettilkobling e.l.

Får feilmedlingen "Xbox LIVE signup is currently unavailable" hver gang jeg prøver, noe jeg har gjort hver dag de siste 3 ukene.

Hjelp?
  5. K11H-1B09422A-CD92-4 Win User

When Xbox One is released in Norway/Sweden, will I still get to keep the games I downloaded off Marketplace when my region was set to USA ?

Ser det er en stund siden du postet denne, så du har kanskje allerede fått svar på dette.

Jeg har byttet region fra Norsk til Amerikansk og omvendt på xbox.com sånn at jeg kunne kjøpe billigere spill og laste ned amerikanske apper på xbox 360.

Det var da noen få spill som ikke virket på xbox 360 når jeg byttet tilbake regionen.

Men alle spillene på xbox one virket uavhengig av hvilken region jeg har valgt.

Har også kjøpt spill på den britiske storen, som virker helt fint når jeg byttet til USA igjen.

Så jeg tror du trygt kan kjøpe de spillene du har lyst på :)

[Translation:

See it's been a while since you posted this, so you may have already found the answer to this.

I have changed the region from the Norwegian to the Us and vice-versa on
    xbox.com, so I could buy cheapergames and download American apps on the xbox
    360.

It was then that a few games that did not work on the xbox 360 when I changed back the
    region.

But all the games on the xbox one seemed regardless of what region I
    have chosen.

Have also purchased games on the British storen, that works just fine when I
    switched to the United Statesagain.

So I think you can safely buy the games you'd like:)]
  6. MasterBlud Win User

Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

Har du försökt gå in på skärmen och slår glömt lösenord?

[Translation]

Have you tried going into the screen and hitting forgot password?
Thema:

Loading...
  1. Hvordan slår jeg på ipv6 på xbox. Har ny ruter - Similar Threads - Hvordan slår jeg

2. Jeg modtog ikke nået

in XBoX Games and Apps
    Jeg modtog ikke nået: Jeg betate simpelthen for min Gamepass, men der står stadig de mangler mine penge... Jeg har kigget alle steder og mine penge er blevet taget. 8e9c8c9f-bcbe-4b77-81be-8e1d9aeebe1b
  3. slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...

in XBoX Accessibility
    slette X box konto... jeg har ikke adgang til min laptop, der er andre der bruker...: Slette x box konto og fjerne adgang til min gamle laptop [Translation- Delete x box account and remove access to my old laptop] 1a1a71ee-93fd-4e07-82c2-ea8f8eaa8a0f
  4. jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

in XBoX on Windows
    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...: Title Translation: (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to xbox games) jeg prøver å logge inn på...
  5. hvordan opdatere jeg

in XBoX Games and Apps
    hvordan opdatere jeg: Hej jeg har problemer, når jeg forsøger at spille de daglige udfordringer, så går programmet i stå, mit problem er egentlig at jeg ikke ved hvordan man opdatere programmet. [Mod Translation] Hi,...