Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?

Discus and support Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft? in XBoX on Windows to solve the problem; Jag har köpt Minecraft ( till Laptop Pc med Windows Home) men jag lyckas inte ladda ner spelet. Microsoft säger att det inte finns någon enhet att... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Sophia#88, Dec 24, 2019.

  1. Sophia#88
    Sophia#88 Guest

    Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?


    Jag har köpt Minecraft ( till Laptop Pc med Windows Home) men jag lyckas inte ladda ner spelet. Microsoft säger att det inte finns någon enhet att ladda ner spelet till. Deras instruktion under "Lägga till enhet" funkar inte att följa och om jag går
    direkt till account.microsoft.com/devices finns inte valet "Visas inte din enhet?" som instruktionen säger att man ska välja. Jag blir bara hänvisad runt runt till samma instruktioner som inte går att följa. Hur gör jag för att kunna ladda ner mitt inköpta
    spel?? Det skulle vara julklapp nr 1 och nu står jag här och får inte hem det fast jag köpt det och det står som tillgängligt för nedladdning...

    [Translation - I bought Minecraft (for Laptop PC with Windows Home) but I can't download the game. Microsoft says there is no device to download the game to. Their "Add Device" instruction doesn't work and if
    I go directly to account.microsoft.com/devices, the option "Don't see your device doesn't show" which the instruction says you should choose. I'm just being referred around to the same instructions that can't be followed. How do I download my purchased game
    ?? It would be Christmas present # 1 and now I stand here and do not get it home even though I bought it and it is available for download ...]

    :)
     
    Sophia#88, Dec 24, 2019
    #1
  2. XBF Chris J Win User

    Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft? [Edit - Translation] - How to add device to Microsoft account to download Minecraft?

    Hello Sophia,

    Thank you for posting here on the Xbox forums. We understand that you are having issues downloading Minecraft to a windows 10 device. If you haven't already, we recommend going through the steps on this support article: How
    to buy and install Xbox games on Windows 10


    If those are the steps that you have already attempted, then I recommend contacting a live support agent for further troubleshooting.
  3. BeastBadshah Win User

    Felköp [Translate] Refund

    Hur man begär en återbetalning

    Logga in på Xbox Refund Request-lösningen med

    ditt Microsoft-konto. Var noga med att logga in från

    det konto som användes för att göra inköpet.

    Om du har flera konton kan du kontrollera

    inköpshistoriken på var och en för att hitta avgifts- och ordernummer.
    Obs! Om du inte känner till din

    e-postadress eller ditt lösenord för

    Microsoft-konto använder du Lost Account Solution

    eller Lost Password Solution.
    Du kommer att uppmanas att verifiera att

    du är inloggad på rätt konto och har ordernummer för detta köp.
    Välj anledningen till att du

    begär återbetalningen och svara

    sedan på ytterligare frågor som följer.
    Om ditt köp är berättigat till

    återbetalning kommer du antingen att

    riktas till lämplig självbetjäningsresurs

    eller förses med en länk till den korrekta

    versionen av formuläret för återbetalningsformulär för att fylla i.
  4. taidara Win User

    xbox live

    Det låter inte som om du har blivit bannad. Eftersom du kan spela andra spel i multiplayer så är inte XBLPET inolverade. Activision har även dom möjligheten att stänga ute spelare som missbrukar reglerna på deras spelservrar. Dessa bannar är ofta temporära
    och det framgår alltid under hur lång tid som bannen är aktiv.

    Ibland så kan expansions banorna ställa till det när man försöker ansluta. Kan du pröva att ta bort samtliga expansions banor för Black Ops och ladda ned dom igen. Eftesom du redan har betalat för materialet så kan du säkert ladda ned det igen utan att bli
    debiterad på nytt.

    Är din gamertag den enda som är knuten till ett guld-medlemsskap?
  5. taidara Win User

    Xbox Live Parties,Games Etc

    Kan du prova att ansluta din Xbox direkt till ditt modem istället för via routen. Gör så här:

    Koppla ur ditt modem och vänta några minuter. Anslut modemet och vänta till de att den har anslutit till WAN korrekt. Anslut din Xbox till modemet. Gå in i nätverksinställningar på din Xbox och återställ dessa. Pröva att testa din xbox nätverksanslutning.

    Har du Telia som internetleverantör?

    Berätta hur det går.
  6. HassanB Win User

    Kapat

    Hello,

    According to this page here your profile still exists which means your logging into Xbox.com using the wrong e-mail/password. The account you are logging
    into right now is a randomly generated gamertag. Please check your console to see what e-mail you should use to login to your account on Xbox.com. Go to Dashboard > Settings > Account > 3rd Tab (Your Information) > Account Security > Look to the right to see
    what e-mail you should be using to login to your account.

    Translation:

    Hej,

    Enligt denna sida här din profil fortfarande finns som innebär att din logga in Xbox.com använder fel e-mail/password. Det konto som du loggar in just
    nu är ett slumpmässigt genererat gamertag. Vänligen kontrollera din konsol för att se vad e-post du ska använda för att logga in på ditt konto på Xbox.com. Gå till Dashboard> Inställningar> Konto> 3. Tab (Din information)> Kontosäkerhet> Titta till höger för
    att se vad e-post du ska använda för att logga in på ditt konto.



Thema:

Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?

Loading...
  1. Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft? - Similar Threads - Hur lägga till

  2. This guy keeps reporting me and getting me banned and I'm on my last strike till a one year ban

    in XBoX Rewards & Social
    This guy keeps reporting me and getting me banned and I'm on my last strike till a one year ban: Do you guys k ow what to do ce2c8c28-5da0-4e53-9cc3-ce9f81ee279a
  3. Xbox accessories app no longer opening up windows 11 pro. Worked fine till today

    in XBoX on Windows
    Xbox accessories app no longer opening up windows 11 pro. Worked fine till today: As in title, tried uninstalling, reinstalling, clicking on repair etc , nothing, royal pain this is. Just does not boot up when clicked on f4c1b286-3e6d-4d23-babd-4a9ae7cb69a0
  4. I didn't do anything and I got banned randomly and all my other accounts got suspended till...

    in XBoX on Consoles
    I didn't do anything and I got banned randomly and all my other accounts got suspended till...: I got banned for no reason and I didn't do anything my friend has my account but idk why I'm banned 3db47d36-eddc-47c6-9f14-d22ccdc1fff5
  5. Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]

    in XBoX on Windows
    Lägga till vän men det går inte [Add friend but can't]: Hejsan! Det är så att jag vill lägga till mina vänner på Xbox (PC) och det går inte pga sekretessinställningar på mitt konto som tydligen min pappa måste typ ändra fast vi hittar inte vart man kan...
  6. Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]

    in XBoX on Mobile
    Kan inte lägga till vän i MCPE[Translation-Can't add friend in MCPE]: Jag kan inte lägga till mina vänner i MCPE. Står att jag behöver fixa med sekretessinställningar. Men hittar inte de. [Translation-I can't add my friends in MCPE. Says I need to fix with privacy...
  7. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

    in XBoX on Consoles
    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får...
  8. Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...

    in XBoX Games and Apps
    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...: Jag vill att mina barn och fru ska få tillgång till ett spel som är köpt med mina inloggningsuppgifter även då jag inte är hemma. Hur gör man så att barnen och frun kommer åt att spela spelet när...
  9. Hej skulle ni kunna lägga till The amazing spiderman 2 på xbox one det hade varit ...

    in XBoX Games and Apps
    Hej skulle ni kunna lägga till The amazing spiderman 2 på xbox one det hade varit ...: Hej skulle ni kunna lägga till the amazing spiderman 2 på xbox one [Translation Hi could you add the Amazing Spiderman 2 on Xbox One] 10c3cfca-fb0f-488a-ae32-43b9bdde385e
  10. No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!

    in XBoX on Consoles
    No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!: https://store.xbox.com/en-us/Xbox-One/Games/Ben-Hur/92ffdfc9-22ab-4631-8d9a-5d87536fb04a a2c6aac3-8e51-46e2-a030-04c04917953a