Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...

Discus and support Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Jag vill att mina barn och fru ska få tillgång till ett spel som är köpt med mina inloggningsuppgifter även då jag inte är hemma. Hur gör man så att... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by NiklasGranö, Nov 22, 2018.

  1. NiklasGranö
    NiklasGranö Guest

    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...


    Jag vill att mina barn och fru ska få tillgång till ett spel som är köpt med mina inloggningsuppgifter även då jag inte är hemma.

    Hur gör man så att barnen och frun kommer åt att spela spelet när de loggar in med sina egna inloggningsuppgifter (som alla är inkluderade i samma Microsoft-familjekonto?)

    [Translation - I want my children and wife to have access to a game that is purchased with my login information even when I am not at home.


    How do you get the kids and the wife to play the game when they sign in with their own login credentials (all of which are included in the same Microsoft family account?)]

    :)
     
    NiklasGranö, Nov 22, 2018
    #1
  2. KungBoris
    KungBoris Guest
    Familjekonto [Translation - family Account]

    Hej,

    Mitt barn har ett Xbox One konto med live gold. Hur gör jag enklast för att tidsbegränsa detta konto.

    Jag har förstått att jag måste skapa ett familjekonto och som vuxen där, kan jag lägga till barnprofiler som

    jag kan tidsbegränsa. Jag är dock osäker på om jag kan lägga till mitt barns befintliga konto med live gold, utan att

    förlora data mm.

    Tacksam för svar.

    -[Translation -

    Hi,

    My child has an Xbox one account with live gold. How do I easiest to limit this account.

    I understand that I need to create a family account and as an adult there, I can add child profiles that

    I can limit. However, I'm unsure if I can add my child's existing account with live gold, without losing data, etc.

    Grateful for answers.]
     
    KungBoris, Nov 22, 2018
    #2
  3. taidara
    taidara Guest
    xbox live

    Det låter inte som om du har blivit bannad. Eftersom du kan spela andra spel i multiplayer så är inte XBLPET inolverade. Activision har även dom möjligheten att stänga ute spelare som missbrukar reglerna på deras spelservrar. Dessa bannar är ofta temporära
    och det framgår alltid under hur lång tid som bannen är aktiv.

    Ibland så kan expansions banorna ställa till det när man försöker ansluta. Kan du pröva att ta bort samtliga expansions banor för Black Ops och ladda ned dom igen. Eftesom du redan har betalat för materialet så kan du säkert ladda ned det igen utan att bli
    debiterad på nytt.

    Är din gamertag den enda som är knuten till ett guld-medlemsskap?
     
    taidara, Nov 22, 2018
    #3
  4. Zatomas
    Zatomas Guest

    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...

    Zatomas, Nov 22, 2018
    #4
  5. NiklasGranö
    NiklasGranö Guest
    Ok, thanks. I will try this later on this weekend.
     
    NiklasGranö, Nov 6, 2018
    #5
  6. Zatomas Win User

    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share games between members of a family account?]

  7. NiklasGranö Win User

    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share games between members of a family account?]

    Ok, thanks. I will try this later on this weekend.
  8. taidara Win User

    xbox live

    Det låter inte som om du har blivit bannad. Eftersom du kan spela andra spel i multiplayer så är inte XBLPET inolverade. Activision har även dom möjligheten att stänga ute spelare som missbrukar reglerna på deras spelservrar. Dessa bannar är ofta temporära
    och det framgår alltid under hur lång tid som bannen är aktiv.

    Ibland så kan expansions banorna ställa till det när man försöker ansluta. Kan du pröva att ta bort samtliga expansions banor för Black Ops och ladda ned dom igen. Eftesom du redan har betalat för materialet så kan du säkert ladda ned det igen utan att bli
    debiterad på nytt.

    Är din gamertag den enda som är knuten till ett guld-medlemsskap?
  9. Maidenpw Win User

    xbox live

    Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

    ja zombie banor är köpt och ned laddat.

    kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

    Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.
  10. dockterentezar Win User

    regiocode

    Mijn xbox komt uit canada kan iemand mij helpen de schijf kan de nederlandse spel niet lezen help plzzz
Thema:

Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...

Loading...
  1. Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ... - Similar Threads - Hur kan man

  2. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

    in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  3. xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11

    in XBoX Games and Apps
    xbox-konsol companion og xbox app kan ikke logge ind - windows 11: Ingen a mine xbox funktioner virker, jeg kan ikke logge ind, den siger der ikke er forbindelse til internettet når jeg prøver. Jeg har genstartet, opdateret, afinstalleret, slettet cache og jeg...
  4. jag kan inte spela in med xbox game bar

    in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  5. Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]

    in XBoX Games and Apps
    Ik kan mijn xbox live gold niet terugbetalen[Translation-I can't refund my xbox live gold]: Ik was vergeten geld toe te voegen aan mijn microsoft account en nu is mijn xbox live gold geblokkeerd tot ik weer betaal. Nou heb ik al 6 keer geprobeerd om via ideal 0.01 cent te betalen, maar...
  6. Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...

    in XBoX Accessibility
    Bij aanmelden krijg ik steeds foutmelding 1170000 bij xbox live kan dus niet spelen kan...: Kan mij niet aanmelden krijg steeds foutmelding 1170000 wat moet ik doen kan iemand mij helpen aub -[Title Translation - When signing up I keep getting error 1170000 when xbox live can't play so...
  7. Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?

    in XBoX on Windows
    Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?: Jag har köpt Minecraft ( till Laptop Pc med Windows Home) men jag lyckas inte ladda ner spelet. Microsoft säger att det inte finns någon enhet att ladda ner spelet till. Deras instruktion under...
  8. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

    in XBoX on Consoles
    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...: [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active] mijn zoon zijn email adres waarmee...
  9. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

    in XBoX on Consoles
    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).: [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får...
  10. No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!

    in XBoX on Consoles
    No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!: https://store.xbox.com/en-us/Xbox-One/Games/Ben-Hur/92ffdfc9-22ab-4631-8d9a-5d87536fb04a a2c6aac3-8e51-46e2-a030-04c04917953a