Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

Discus and support Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj). in XBoX on Consoles to solve the problem; [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).] Kan barnet via sitt... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FeasibleRacer36, Jan 22, 2019.

  1. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).


    [Translated Title - How do I change accounts? I have an account that is mine (adult) and should create a child account (family).]

    Kan barnet via sitt nya konto överta min xbox -profil så han får behålla sina spel? Han har spelat på mitt konto hittills.

    [Translate - Can the child via my new account take over my xbox profile so he can keep his games? He has played on my account so far.]

    :)
     
    FeasibleRacer36, Jan 22, 2019
    #1
  2. XBF Jasmine Z Win User

    Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

    Hi Feasible,

    Thanks for reaching out to us here on the Forums!

    We understand setting up the family and changing the emails can be confusing. It is possible to set up a child account under the family and to also switch the primary email for the adult account. That would be the only way for them to transfer all their
    information like the gamertag, Gamerscore and game entitlements over to them.

    If the emails are Outlook, Live or Hotmail you cannot switch them between the accounts. Side Note: you can use other emails such as Yahoo, Gmail,
    Aol, etc. It
    will be similar to musical chairs. You will first need to free up the email you want to use on the other account by first changing that email to a 3rd email that you don't
    care for (or create a new one on another website like Gmail or Yahoo just for this) and then you can move that email to the account you want it on. It could take up to 48 hours for the emails to update across all systems.

    Follow: http://support.xbox.com/my-account/microsoft-account/change-email-sign-in-for-microsoft-account



    If not, you can create the child account then set up the home console under the adult account. That will allow the
    games to be shared between the two accounts at least.

    I hope this information helps! Let us know how it goes :)
  3. Maidenpw Win User

    xbox live

    Det står att det inte går att ansluta till Black ops server just nu.

    ja zombie banor är köpt och ned laddat.

    kontot är ett vuxen kontot men det är mina barn som spelar mest...

    Ja men då ska de ju stå att man är bannad, har jag läst. Ja det konstiga är att. Största grabben köpte ett nytt xbox å då fick man med ett live konto i en månad å på det funkar black ops multi player.men inte på mitt konto. Och alla andra spel vi har funkar
    online men inte black ops.
  4. taidara Win User

    xbox live

    Kan du beskriva mer exakt vad som händer när du försöker spela Black Ops multiplayer. Kontrollera så att inga spelfiler relaterade till Black Ops och som sparas till din Xbox hårddisk inte har blivit skadade. Skadade filer visas som ett frågetecken (!).
    Skadad fil(er) tas bort genom att markera filen och rensa bort den.

    Har du köpt och laddat ner några Map packs?

    Är ditt Windows Live konto ett vuxen- eller -barnkonto?

    Du nämnde i en tidigare post att du kanske blivit bannad, vad får dig att tro att du blivit bannad?
  5. taidara Win User

    Can't connect to XBOX live via 4G

    Hej Salladen!

    Precis som Shad0wmanUK's svar så är det första problemet du bör titta lite närmare på s.k. dubbel NAT eftersom du har till synes två routrar. Är det så att du har ett fast nät med fast ett fast IP-nummer och ett mobilt nät med fast IP-nummer? Hur är din
    Xbox kopplad til internet?
  6. WedgedTurnip590 Win User

    Kapat

    det är problemet han har ändrat hotmail på LMx2 Zlayerr så jag kan inte logga in och han har lagt mitt hotmail till detta kontot
Thema:

Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj).

Loading...
  1. Hur byter jag konto? Jag har ett konto som är mitt (vuxen) och ska skapa ett barnkonto(familj). - Similar Threads - Hur byter jag

  2. jag kan inte spela in med xbox game bar

    in XBoX on Windows
    jag kan inte spela in med xbox game bar: jag har kunnat det förut men nu står det att jag måste aktivera spelfunktioner för att kunna spela in med den appen jag har försökt med allt jag kan men jag är lite stressad för att jag har en...
  3. Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?

    in XBoX on Windows
    Hur lägga till enhet till Microsoft-konto för att kunna ladda ner Minecraft?: Jag har köpt Minecraft ( till Laptop Pc med Windows Home) men jag lyckas inte ladda ner spelet. Microsoft säger att det inte finns någon enhet att ladda ner spelet till. Deras instruktion under...
  4. Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...

    in XBoX on Consoles
    Jag kan inte registrera min trasiga kontrolls serienummer [Mod Translation - I cannot...: Jag undrar hur jag ska kunna skicka in min trasiga kontroll? Genom service center ska man kunna registrera sina produtlers serie nummer men detta fungersr ej med min kontroll trots att mitt xbox...
  5. Jag glömde familj lösenord (I forgot family password)

    in XBoX on Consoles
    Jag glömde familj lösenord (I forgot family password): Hej! Jag har glömt familj lösenord for min Xpox 360, jag har också glömt lösenordet frågan! hur ska jag göra? tacksam för svar! Mvh Kamal [Translation] for my Xpox 360, I have also forgotten...
  6. Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...

    in XBoX Games and Apps
    Hur kan man dela spel mellan medlemmarna i ett familjekonto? [Translation - How can I share ...: Jag vill att mina barn och fru ska få tillgång till ett spel som är köpt med mina inloggningsuppgifter även då jag inte är hemma. Hur gör man så att barnen och frun kommer åt att spela spelet när...
  7. jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

    in XBoX Games and Apps
    jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...: jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk...
  8. Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...

    in XBoX Games and Apps
    Jag kan inte logga in med mitt fortnite konto som jag skapat på datorn på xbox[I can't sign ...: Jag köpte ett xbox och jag ville logga in med mitt fortnite konto på fortnite. Men då stod det "error" och sen att mitt konto inte går att spela med på xbox plattformen. Vill jättejärna få ett...
  9. Jag får felmeddelande på mitt exbox live

    in XBoX on Consoles
    Jag får felmeddelande på mitt exbox live: Hello my name is Martina Roos Fredriksson. When I staratr my exbox so when I start playing my minecraft game I will not enter my exbox live. Fix all the charges to my exbox. Now it has been...
  10. No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!

    in XBoX on Consoles
    No Money? No Problem... Ben-Hur The Game Is Free!: https://store.xbox.com/en-us/Xbox-One/Games/Ben-Hur/92ffdfc9-22ab-4631-8d9a-5d87536fb04a a2c6aac3-8e51-46e2-a030-04c04917953a