How to download from xbox.com with a teen gamertag?
Discus and support How to download from xbox.com with a teen gamertag? in XBoX on Consoles to solve the problem; Seems I'm unable to download from the website. There's a payment option attached to the gamertag. The privacy & online safety are set to... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by StewedAverage63, Feb 15, 2016.
Thema:
How to download from xbox.com with a teen gamertag?
Loading...
-
How to download from xbox.com with a teen gamertag? - Similar Threads - download com teen
-
Profile not completely downloaded
in XBoX Games and AppsProfile not completely downloaded: Hello, I recently downloaded Assassins Creed 2 on my Xbox series X and it keeps telling me I have no gamer profile when I attempt to sign in. I will however allow me to sign in on my wife's... -
How to download Minecraft Minecoins on iPhones
in XBoX Games and AppsHow to download Minecraft Minecoins on iPhones: How to download Minecraft Minecoins on iPhone a2a3dd66-dca4-4819-a079-50d2afc985a8 -
problemas com download.[download problems.]
in XBoX on Windowsproblemas com download.[download problems.]: estava baixando sea of thieves e meu download travou em 62% como faço pra resolver? [Translation - I was downloading sea of thieves and my download stopped at 62% how do I solve it?]... -
Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...
in XBoX Games and AppsProblema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando... -
DOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...
in XBoX Games and AppsDOWNLOAD DE JOGOS ADQUIRIDOS COM CONSOLE XBOX360[Translation-DOWNLOAD GAMES PURCHASED WITH...: Boa tarde a todos! Adquiri o jogo Lego Piratas do Caribe na Microsft Store através do console e tudo foi pago via cartão corretamente. No entanto, não estamos conseguindo efetuar o download... -
Download com console desligado
in XBoX on ConsolesDownload com console desligado: Boa noite, alguem sabe se ainda é possivel continuar baixando no xbox one jogos com o console desligado, mais ni modo de inicialização imediata? f33ba634-44b9-46e8-9224-c85f5b6b7c8b -
Não consigo baixar de graça com gold o Castlevania LoS [Translation - I can't download for...
in XBoX Games and AppsNão consigo baixar de graça com gold o Castlevania LoS [Translation - I can't download for...: Eu não estou conseguindo baixar, não aparece opção pra baixar de graça, só de comprar. Na página do gold aparece que ele tá de graça mas quando clico nele ou vou no meu Xbox não tem opção de... -
Problemas com download (Problems with downloading)
in XBoX on ConsolesProblemas com download (Problems with downloading): Boa noite pessoal, já fazem dias que estou com um problema, estou tentando baixar um jogo através de uma transferência de licença e não estou conseguindo. Parece que o download não está concluindo... -
Problemas com o download de sleeping dogs
in XBoX Games and AppsProblemas com o download de sleeping dogs: Boa Tarde! (Para mim não muito boa) :´( A maioria de vocês sabem que o sleeping dogs está de graça na live, e eu, que como sou apaixonado por este jogo, não iria perder a oportunidade de...