hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

Discus and support hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je... in XBoX on Consoles to solve the problem; [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by ChristineRemen1, Nov 20, 2019.

  1. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...


    [Title Translation - how to cancel the xbox subscription if you can no longer log in because your e-mail address with which you registered is no longer active]

    mijn zoon zijn email adres waarmee hij een Xbox account heeft aangemaakt jaren geleden werd lange tijd geleden gehackt en is dus niet meer actief.

    We kunnen dus niet meer aanmelden om zijn abonnement stop te zetten. Via een ander email adres hebben we dit al geprobeerd, maar we krijgen steeds de melding dat toegang geweigerd wordt. Dit abonnement willen we stopzetten. hoe kan dit op een andere manier
    dan via inloggen????

    [Translation - my son's email address with which he created an Xbox account years ago was hacked a long time ago and is therefore no longer active.

    We can therefore no longer sign up to cancel his subscription. We have already tried this via a different email address, but we always get the message that access is being denied. We want to cancel this subscription. how can this be done in a different
    way than by logging in ????]


    :)
     
    ChristineRemen1, Nov 20, 2019
    #1
  2. {Parity} Win User

    hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je je aanmeldde niet meer actief is

    Reach out to
    Xbox Support
    for assistance with that.

    The best way to reach Live Support would be here:
    Xbox Support

    Step 1 ----Select Xbox One

    Step 2 ----Select See other options

    Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

    Step 4 ----Select "Show contact options"

    Step 5 ----Select request a call from support
  3. JeroenBoom Win User

    Bad reputation

    Waarschijnlijk staat er bij je GT 'avoid me'. Je matcht dan ook alleen met mensen die de zelfde status hebben en dan kan zoeken naar een match LANG DUREN!!!

    Echter, je kan hier van af komen door 3 dagen actief te zijn op xbox live (hoeft niet uren achter elkaar hoeft ook niet steeds met de zelfde game) en proberen zo te spelen dat je geen negatieve reacties meer krijgt.

    Na die 3 dagen zou je kunnen inloggen en controleren op
    enforcement.xbox.com/.../reputation
    hoe je reputatie er voor staat.
  4. Ajacied410 Win User

    Backwards Compatibility

    Er wordt op twitter vaak wel een update gegeven als je de bekende accounts toevoegd om te volgens. Ook als je lid bent van de xbox preview dashboard, zie je het daar vaak al voorbij komen dat deze weer een update krikgt. Microsoft heeft overigens bekend
    gemaakt dat ze niet meer voor elke game een neiuws/update bericht meer gaan toevoegen. Op xbox.com staat overigens altijd een lijst en als je zoekt, kan je daar ook een stem lijst vinden waarop je kan stemmen welke games je graag als eerste BC wilt zien.
  5. DigiLuigi Win User

    Automatisch aanmelden

    Je zou nooit test connection hoeven te gebruiken om in te loggen. Dat doe je alleen als je een foutmelding krijgt omdat je xbox live niet op komt. Wat krijg je als je direct in probeert to loggen?
  6. ScrapZz Win User

    Paypal requires a creditcard?

    Je klikt vanschijnelijk op creditcard toevoegen die moet je niet hebben je moet de andere hebben

    mogelijk zie jij die ook niet

    en je moet voordat je paypal acount kan toevoegen inderdaad een paypal acount aan maken

    en daar je bankrekening aan toevoegen en om te controleren of het jouw bankrekening nummer is

    voeg paypal 0,1€ (1 cent) en 0,2€ (2 cent) toe aan je bank of meer jij moet dan dit opgeven op paypal.com

    en als je dat gedaan heb kan je online gaan betalen met je paypal acount!
Thema:

hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je...

Loading...
  1. hoe xbox abonnement stopzetten als je niet meer kan inloggen omdat je emailadres waarmee je... - Similar Threads - hoe abonnement stopzetten

  2. Can someone just tell me hoe to connect my Xbox One wireless to my damn mac?

    in XBoX on Consoles
    Can someone just tell me hoe to connect my Xbox One wireless to my damn mac?: Just give ma=e an answer and be ready for a reply when it's wrong. a543f0c0-9736-4eac-992f-cca9389021cf
  3. Hoe to remove a gamertag?

    in XBoX Accessibility
    Hoe to remove a gamertag?: I inadvertently created another gamertag when I got a new console and linked it to my same email as my main gamertag.how do I remove the 2nd tag? a300a3b4-a047-4a64-90c9-f2cd2b7dcc62
  4. My conscle was ddosed and now I don't have any home xbox switches hoe do I get another one?

    in XBoX Games and Apps
    My conscle was ddosed and now I don't have any home xbox switches hoe do I get another one?: Was ddosed due to a network hack and they used all my xbox home switches I just need to know how to get another one f4863fad-9977-4b4c-90fd-2e1dcec912dc
  5. A girl on Xbox named verafina reported me for calling her a hoe but she called me the n...

    in XBoX on Consoles
    A girl on Xbox named verafina reported me for calling her a hoe but she called me the n...: I accept the blame for what I did but she called me the N word which is racist and is way better than what I did ef65fe27-d4d3-479a-93f1-9ee6121d0b04
  6. Is it possible to get xbox series s software on the xbox one s .and if so hoe can i make...

    in XBoX on Consoles
    Is it possible to get xbox series s software on the xbox one s .and if so hoe can i make...: I bought a used xbox series s and ive been playing gta 5 and it seems as if the game can only run at 1080p 30 fps on a 4k tv and there is no option for performance mode on it. Ive checked if the...
  7. Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...

    in XBoX Accessibility
    Organisator van gezin kan niet 18+ games spelen als gehele gezin is aangemeld. Hoe kan dat?...: Beste allemaal, Sinds kort eigenaar van xbox one (GOW-edition). Ik ben organisator/beheerder en heb mijn beide kinderen ook een account gegeven en toegevoegd als lid van gezin op de xbox. Bij hen...
  8. Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]

    in XBoX Games and Apps
    Hoe blokkeer je een game voor de Xbox?[Translation-How do you block a game for the Xbox?]: Hoi, Mijn zoon heeft een xbox gekocht en daarbij ook een aantal spellen waarvan ik vind dat hij ze niet mag spelen. Daarom wil ik deze games blokkeren, en dat heb ik in eerste instantie...
  9. hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...

    in XBoX on Consoles
    hoe kan ik XBox van mijn co;puter verwijderen * [Translation - How can I remove XBox from...: wie kan mij helpen ! vreemden gebruiken mijn XBOX ! [Mod Removed - Personal Information] --------- [Mod Translation - Who can help me! Strangers use my XBOX!]...
  10. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...

    in XBoX on Consoles
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via mijn apple oortjes normaal met mensen kan comminuceren?...: Hoi, ik heb laatst een xbox one s gekocht, en die gebruik ik altijd in combinatie met apple oortjes. Nou [Mod Removed] ik de hele tijd een piep in mij oren als ik de oortjes in heb (aangesloten...