Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

Discus and support Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JasperAdam, Oct 4, 2018.

  1. JasperAdam
    JasperAdam Guest

    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...


    Heb net forza horizon 4 gekocht

    Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen?

    [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4

    Money has been written off but no code has been received .. what to do?]

    :)
     
    JasperAdam, Oct 4, 2018
    #1
  2. Daangsta
    Daangsta Guest
    Xbox Live statuscode 801613C9??

    Dus, een paar daagjes geleden heb ik 12 maanden xbox live gekocht van de site xboxlive-codes.nl Toen ik de xbox live gekocht had, en de code wilde inwisselen kreeg ik de statuscode 801613C9. Gek genoeg, ik kan geen klantenervaring toevoegen en ook geen
    reviews posten, echt super gaar!!! A.U.B. Xbox, ik heb jullie gebeld, en werd 3 minuten aan de lijn gehouden zonder enig antwoord. Ik heb jullie ook ge-emaild maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord. Dit is heel slechte service die ik zo heel weinig gezien
    heb bij Xbox. WAT IS DEZE CODE? Ik wil niet of boos doen ofzo, maar als ik weer geen hulp van Microsoft/Xbox ontvang, zal ik super teleurgesteld zijn en. En trouwens, de (neppe) site is zoiezo al de pineut als ze me niet terugmailen of mij mijn geld teruggeven,
    want ik doe gewoon aangifte en verspreid het nieuws. Hartelijk dank voor ieders hulp!!! Trouwens, ik heb de code op een nederlandse site gekocht.
     
    Daangsta, Oct 4, 2018
    #2
  3. cadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]

    ik heb om 17:18 een cadeau kaart besteld echter is het wel af geschreven van mijn zoons zijn bank,maar heeft die nog steeds geen code mogen ontvangen via mail we hebben een details van bestelling en bestelnummer maar kunnen het nergens terug vinden.niet
    bij bestelgeschiedenis niks.

    Translation: [ I ordered a gift card at 5:18 pm, however, it has been written off from my sons bank, but he still has not received any code via mail. We have a details
    of order and order number but can not find it anywhere.

    order history]
     
    sandra willem dimitri en giovannyschoemaker, Oct 4, 2018
    #3
  4. XBF Diego M
    XBF Diego M Guest

    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

    Hey Jasper,

    Thanks for reaching out to us today. I'd be happy to help.

    Did you buy Forza Horizon 4 on the Xbox One or for Windows 10?

    If you buy the game from the Microsoft Store, it does not give you a code to redeem the game. What happens is when the purchase is complete, it applies a game entitlement to your account so that you may be able to simply download the game to your device.

    Let us know what device you are using so we may be able to further assist you!
     
    XBF Diego M, Oct 4, 2018
    #4
  5. JasperAdam
    JasperAdam Guest
    Ik heb een x box one [Mod Removed - Profanity] u ev ook in Nederlands terug reageren?

    [Mod Removed-I have an x box one [Mod Removed - Profanity] you also react in Dutch back?]
     
    JasperAdam, Oct 4, 2018
    #5
  6. XBF Diego M
    XBF Diego M Guest
    Hey Jasper,

    If you have an Xbox One then you should be able to download the game from
    My Games and Apps
    from the Xbox Guide and locate the game under
    Ready to Install to begin the download.

    Also if you search through the Microsoft Store App, you should be able to download the game when you search for it. It will have an option to select that says
    "Install'.

    Review this
    article
    to go over how to download and view your content.

    We may only respond back in English. You are welcome to post in Dutch, that is no problem and we may still be able to assist you.

    Let us know if that helps!
     
    XBF Diego M, Nov 2, 2018
    #6
  7. andyde groot Win User

    Microsoft gift card

    Het geld is wel van mijn rekening afgehouden maar heb geen codes gehad heb het hier op de site van microsoft gekocht.

    Translate-The money has been withheld from my account but have not had any codes it bought here on the Microsoft site.
  8. GiltPiano5 Win User

    geen verbinding xbox live

    IK kan al 2 dagen niet inloggen op mn xbox live ,hebben hier meer mensen last van
  9. JeroenBoom Win User

    FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

    [quote user="Dexter010"]

    Mijn NAT heeft welgeteld 5 seconden op OPEN gestaan, daarna stond hij weer op Moderate.

    Hebben meer mensen hier last van bij Tele2?

    [/quote]Hmm.. nee. geen Tele2 hier. Maar heb je wel inmiddels iets kunnen doen met het modem sinds dat je je compie weer hebt?

    Overigens, UPC klanten opgelet. Wanneer je geen problemen kent negeer dit dan direct.

    Er zijn een aantal klanten die sinds de storing van 28 december 2012 niet of nauwelijks meer online kunnen komen. Met name in het noorden van het land zouden buiten de glasvezelverbindingen om hier een probleem zijn. UPC als zowel Microsoft zijn hiervan op
    de hoogte en werken aan een oplossing.
  10. Dexter010 Win User

    FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

    Mijn NAT heeft welgeteld 5 seconden op OPEN gestaan, daarna stond hij weer op Moderate.

    Hebben meer mensen hier last van bij Tele2?
  11. XBF Diego M Win User

    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 but no code received more people suffer from this]

    Hey Jasper,

    Thanks for reaching out to us today. I'd be happy to help.

    Did you buy Forza Horizon 4 on the Xbox One or for Windows 10?

    If you buy the game from the Microsoft Store, it does not give you a code to redeem the game. What happens is when the purchase is complete, it applies a game entitlement to your account so that you may be able to simply download the game to your device.

    Let us know what device you are using so we may be able to further assist you!
Thema:

Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

Loading...
  1. Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ... - Similar Threads - Heb net forza

  2. Cannot login to battle(dot)net while Game Bar is open

    in XboX Insiders
    Cannot login to battle(dot)net while Game Bar is open: Hi guys, just to inform, not to discuss. When I start my XBox Game Bar, which is linked to Battle(dot)net, it starts Battle(dot)net automatically. Guess that's how it should be. But: I cannot...
  3. How do I get my net type back to open at the moment it is on strict

    in XBoX on Consoles
    How do I get my net type back to open at the moment it is on strict: My net type is always on strict how do I get it back to open 00a9f9fd-e200-4715-b418-9c09f1cabf93
  4. Anyone know how to setup Nat on Hughes net cable modem /router

    in XBoX on Consoles
    Anyone know how to setup Nat on Hughes net cable modem /router: Anyone tell me how to setup port mapping and port triggering on a Hughes net modem/router so I can get rid of double Nat and can play multiplayer online with my Xbox one I asked my ISP they told...
  5. .NET Framework Problem

    in XBoX Games and Apps
    .NET Framework Problem: Hi Microsoft Team,I hope your are having a great day. I have a issue with .Net Framework when i open 'Discord" and "Osu!" these two applicatin a got a pop up called this application need the...
  6. Wanneer heb ik me bij xbox (live) registreerd?

    in XBoX Accessibility
    Wanneer heb ik me bij xbox (live) registreerd?: Ik vroeg me af wanneer ik me precies aangemeld heb bij xbox/xbox live. 64a51868-6319-46bc-8591-e52acfd3cead
  7. waarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...

    in XBoX Games and Apps
    waarom betalen voor digital games, die ik nooit besteld heb[Translation-why pay for digital...: Hoe kan dat dat er via mijn credit kaart iets wordt besteld, dat iuk niet gedaan heb [Translation-How is it possible that something is ordered via my credit card, which I did not do]...
  8. waarom verlies je in de game.. waar je eigenlijk heb gewonnen

    in XBoX on Windows
    waarom verlies je in de game.. waar je eigenlijk heb gewonnen: Hello I participate in game world tank blitz and I find weird if wins with team then if still loses money game money from world tank blitz so I do not agree if you win you should be rewarded no...
  9. Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...

    in XBoX Sales and Promo
    Heb een game gekocht maar er stond geweigerd naast bij aan koop...: Gisteravond heb ik een game aangeschaft maar er staat geweigerd naast. Het geld is afgeschreven van mijn rekening maar ik heb de game niet. Vervolgens heb ik het opnieuw geprobeert maar nu kwam...
  10. Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.

    in XBoX Sales and Promo
    Het gaat over een paar codes die ik heb ontvangen om spellen te downloaden.: Hallo mijn naam is Jordy Verweij, ik heb rond eind maart of begin april een email gehad van xbox en daar stond een paar codes op voor spellen te downloaden maar mijn vader heeft de email...