He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con...

Discus and support He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; *Title Translation: I Have lost Microsoft Store balance for a declined purchase with credit card, with whom I contact?* Hoy por la mañana intente... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by CarlosGabriel88, Apr 15, 2019.

1. He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con...

*Title Translation: I Have lost Microsoft Store balance for a declined purchase with credit card, with whom I contact?*

Hoy por la mañana intente comprar un titulo de xbox one por la app de xbox de ios y completar el pago de dicho juego con mi saldo de microsoft ($192.00 pesos exactamente) la compra fue declinada por el sistema y al revisar mi saldo habia desaparecido (marca
    $0.00 en mi cuenta) pero el articulo no se compro ni nada.

con quien o como me pongo en contacto con alguien de soporte tecnico para que me reinstauren ese saldo perdido?

(Translation)

Today try to buy an Xbox One title for iOS Xbox app and complete the payment of that game with my Microsoft balance ($192.00 pesos exactly) the purchase was declined by the system and when checking my balance had disappeared (Mark $0.00 in my account) per
    Or the article is not bought or anything.

with whom or as I contact someone technical support to reinstauren me that lost balance?

:)

CarlosGabriel88, Apr 15, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con...