HD externo Seagate Xbox series X

Discus and support HD externo Seagate Xbox series X in XboX Insiders to solve the problem; External HD doubt on Xbox Good afternoon I want to buy a 4TB or 5TB stkm5000400 5400 rpm Seagate HD to store games purchased on my Xbox series 600... Discussion in 'XboX Insiders' started by /u/Frjunior22, Aug 4, 2025.

1. HD externo Seagate Xbox series X

External HD doubt on Xbox

Good afternoon I want to buy a 4TB or 5TB stkm5000400 5400 rpm Seagate HD to store games purchased on my Xbox series 600 Mbps and that's great and pretty fast for min. The question is, will I be able to move the SSD at a good speed on this 5TB Seagate HD and run older games smoothly? If anyone has had experience please let me know. I had this doubt because I heard that the more TB there are, the slower the transfer and loading speed. Thanks in advance. .

submitted by /u/Frjunior22
    [link] [comments]

/u/Frjunior22, Aug 4, 2025
  2. mobitecno Win User

Storage Alternatives for XBOX versus internal drive

Gsotei das opções eu uso 2tb de hd externo seagate xbox
  3. ngocphi Win User

Why won't the Game Pass app (iPhone) recognise that my XsX has an SSD installed?

Also should be noted patched games can only be installed internally or on storage cards

NOT external hds

Seagate ssd game drive won't cut it it must be the Seagate series x storage cards which uses nvme tech not ssd
  4. JosemberG N Win User

external hdd

Amigo, eu recentemente estou procurando também um hd hd externo e aconselho você olha no sote da Amazon
  5. J4CK 84U3R Jr Win User

Download back to 0%

Ola, você consegue rodar uma verificação de disco no seu Xbox ou testar instalar em um HD Externo?
  6. Obsessive Power Win User

Why can I not install game pass games on the USB external hard drive?

Thema:

HD externo Seagate Xbox series X

Loading...
  1. HD externo Seagate Xbox series X - Similar Threads - externo Seagate series

2. Duda con disco duro externo

in XBoX Accessibility
    Duda con disco duro externo: Hola, alguien me puede resolver esta duda. Tengo un disco duro externo (Tengo la Xbox One X) y quiero conectarlo en la consola de un amigo (Tiene la Xbox One S). Si pongo el disco duro externo...
  3. Xbox disco duro externo 500gb[Xbox external hard drive 500gb]

in XBoX on Consoles
    Xbox disco duro externo 500gb[Xbox external hard drive 500gb]: Tengo un disco duro externo de xbox ,,360 nuevo pero mi consola no lo detecta, probe mi otro didco duro de 50 gb y esa si la detecto necesito ayuda para solucionar el problema [Translation - I...
  4. Xbox One S não completa formatação de hd externo[Xbox One S does not complete external hd...

in XBoX on Mobile
    Xbox One S não completa formatação de hd externo[Xbox One S does not complete external hd...: Ao conectar o hd (Seagate Expansion 2tb) no Xbox, surge uma mensagem perguntando se eu quero usar o hd para armazenar mídia ou jogos e apps. Seleciono para usar jogos e seleciono formatar, porem...
  5. Mi disco externo se desconecta[My external drive disconnects]

in XBoX on Consoles
    Mi disco externo se desconecta[My external drive disconnects]: Mi disco duro de xbox one funciona a la perfeccion y es nuevo pero aveces asi asi de la nada me saca de los juegos guardados ahi y me aparece la notificación que sale cuando se conecta y siempre...
  6. Player externo no XBOX ONE All Digital. -[Translation - External player on XBOX ONE All...

in XBoX on Consoles
    Player externo no XBOX ONE All Digital. -[Translation - External player on XBOX ONE All...: Olá, amigos. Adquiri um xbox one all digital, e tenho muitos títulos de filmes e shows em dvd e bluray. Meu bluray player deu um problema, e gostaria de saber se é possivel colocar um leitor...
  7. Player externo no XBOX ONE All Digital.

in XBoX on Consoles
    Player externo no XBOX ONE All Digital.: Olá, amigos. Adquiri um xbox one all digital, e tenho muitos títulos de filmes e shows em dvd e bluray. Meu bluray player deu um problema, e gostaria de saber se é possivel colocar um leitor...
  8. Microsoft Store no detecta mi disco externo

in XBoX on Windows
    Microsoft Store no detecta mi disco externo: Queriendo instalar un juego y habiendo configurado ya el disco como para instalación de nuevas aplicaciones, la Microsoft Store no me lo reconoce. Ojalá y puedan ayudarme. [img] [img]...
  9. Puedo convertir el disco duro interno de un Xbox one, en un disco duro externo?[Can I...

in XBoX on Consoles
    Puedo convertir el disco duro interno de un Xbox one, en un disco duro externo?[Can I...: Tengo 2 xbox one, y evidentemente uno no lo uso y quiero tener mas almacenamiento en el xbox que utilizo, mi pregunta es, puedo convertir el disco duro interno del xbox que no utilizo en un disco...
  10. Problema HD externo após atualização

in XboX Insiders
    Problema HD externo após atualização: Hoje dia 27/05/2020 atualizei meu Xbox one e meu HD externo aparece que está 100% ocupado,porém meus jogos não aparecem. Alguém mais relatou esse problema? submitted by /u/Rastelli12 [link]...