Harcelement & le non respect du code de conduite

Discus and support Harcelement & le non respect du code de conduite in XBoX on Consoles to solve the problem; il a un mec qui est aller sur mon compte et a envoyer des messages vulgaire du monde sur mon compte le support xbox ma envoyer un lien pour vous... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FaonAndFriends, Mar 13, 2018.

  1. Harcelement & le non respect du code de conduite


    il a un mec qui est aller sur mon compte et a envoyer des messages vulgaire du monde sur mon compte le support xbox ma envoyer un lien pour vous décrire le problème

    [Translated]

    he has a guy who is going to my account and send vulgar messages to the world on my account the support xbox ma send a link to describe you the problem

    [Translated]

    :)
     
    FaonAndFriends, Mar 13, 2018
    #1
  2. rays93leboss
    rays93leboss Guest
    le non respect du code de conduite

    Bonjour,

    Aujourd'hui,je me suis disputé avec un joueur du xbox live car celui-ci a créée un billet ou il demandait de tricher sur fifa 17 avec lui et que je n'ai pas voulu.Après cette altercation,ce joueur a invité toute sa liste d'ami dans
    mon groupe en leur demandant de tous me signaler massivement et de m'insulter.Afin de ne pas me faire bannir inutilement cause d'un groupe de jeunes qui n'ont pas plus de 14 ans.j'ai donc décider de vous contacter pour que vous puissiez remédier ce mal
    entendu et que vous agissiez de la façon la plus juste possibles envers ces joueurs.

    Cordialement .

    [Translation: Hello, Today, I played with an xbox live player because he created a ticket or he asked to cheat on fifa 17 with him and I did not want. After this altercation, this player invited all His friend list in my group asking them
    all to report me massively and to insult me. In order not to be banished unnecessarily because of a group of young people who are no more than 14 years old. So I decided to contact you so that you could remedy this misunderstanding and act in the fairest possible
    way towards these players.

    Regards .]
     
    rays93leboss, Mar 13, 2018
    #2
  3. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest
    le non respect du code de conduite

    Hey rays93leboss! The Enforcement team do not use these forums. Your best bet is to report any users that harass or insult you through the console. Thanks!

    _______________________________________________________



    Xbox Forums Staff

    Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

    HERE
    for the best info.
     
    Mister Cizl, Mar 13, 2018
    #3
  4. Harcelement & le non respect du code de conduite

    Greetings!

    If you believe your account is compromised be sure to follow the
    compromised guide
    immediately!

    Unfortunately, as stated on all enforcement notices and the Enforcement website Support is not able to provide insight or alterations to any Enforcement action.

    If you are looking for more info on a suspension we suggest reading up on the Code of conduct and the How do I? section of their site.

    This info will provide explanations as to why an account may have been suspended and what each type of suspension means and which are eligible for a case review.

    Keep in mind that all suspensions are granted after an investigation into the account and are never handed out just for being reported.

    We hope this info sheds light on why the suspension was issued and while we cannot assist further with this issue we are always happy to help troubleshoot other issues!
     
    Mister Getafix, Mar 14, 2018
    #4
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Harcelement & le non respect du code de conduite