Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...

Discus and support Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hallo microsoft team ...mij naam is bocque david .... Ik zit met iets vervelend ik heb de digitale versie gekocht .call of duty .black ops 4 .die van... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by davidbocque, Oct 14, 2018.

  1. davidbocque
    davidbocque Guest

    Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...


    Hallo microsoft team ...mij naam is bocque david .... Ik zit met iets vervelend ik heb de digitale versie gekocht .call of duty .black ops 4 .die van 99 euro
    nu mij vraag was zou ik deze terug mogen inleveren het is niet zo mij ding.

    -[Translation - Hello Microsoft Team... Me name is Bailey David.... I'm stuck with something annoying I've bought the digital version. Call of Duty. Black Ops 4. Those of 99 euro now I was asking I should return this one it's not so me thing.]

    :)
     
    davidbocque, Oct 14, 2018
    #1
  2. EBF GameWolf
    EBF GameWolf Guest
    Normale spelers voor mw3 dringend gezocht!!

    Hallo,

    ik zou heel graag via deze topic nieuwe mensen zoeken om mw 3 mee te spelen.

    Het moeten wel gewone spelers zijn dus:

    -Geen campen

    -Geen noobtuben

    -Teamwork

    ik zet deze post omdat ik vindt dat mw3 geïnfecteerd is met noobs en campers en dit hoort niet!

    Bedankt als je meehelpt om de campers en de noobs te verbannen en mw3 terug fijn te maken.Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ... :)

    P.S. indien je goed genoeg bent maak je kans om bij ons in de clan te komen.
     
    EBF GameWolf, Oct 14, 2018
    #2
  3. Claptrap NL
    Claptrap NL Guest
    CHIT CHAT BOX

    Van de benzinemeter in GTA zie ik af. Heb de laatste tijd van die gekken achter me aan die me zonder reden aanvallen, om dan zonder benzine komen te staan zou zeker niet fijn zijn. Of als je bezig bent met missies/heist dat je ineens moet gaan tanken....Haha
    zie het al voor me. Kom je net de bank uit die je overvallen hebt, stop je nog even bij een tankstation om te tanken en een mars reep te kopen.

    De garages mogen ze van mij wel uitbreiden. Er zitten 261 voertuigen in GTA V online die in je mogelijk in je garage kan stallen, maar je kan nu maar 30 voertuigen max. opslaan. Dat verdubbelen zou zeker fijn zijn. Of ze dan extra properties toevoegen of
    gewoon de garages verdubbelen moeten ze dan maar zelf weten, al zou het verdubbelen van een garage mij fijner lijken (steeds alles af reizen om te zien wat waar staat.....). 2 wordt 4, 6 wordt 12 en 10 wordt 20.
     
    Claptrap NL, Oct 14, 2018
    #3
  4. XBF Leonzo G
    XBF Leonzo G Guest

    Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...

    XBF Leonzo G, Oct 14, 2018
    #4
  5. davidbocque
    davidbocque Guest
    Beste is het moegelijk om mij hier bij te helpen

    [Edit - Translation] - Best is it possible to help me with this
     
    davidbocque, Oct 14, 2018
    #5
  6. XBF Chris J
    XBF Chris J Guest
    Hello David,

    Unfortunately there is no way to get assistance with refunds through the forums. You will need to request your own refund or contact us through phone/chat using the links provided above.

    Thank you.
     
    XBF Chris J, Oct 14, 2018
    #6
  7. davidbocque
    davidbocque Guest
    Oke kan je mij het juiste nummer geven van microsoft suport belgie

    Zodat ik julie morgen contact op nemen met jullie .belangerijk

    [Translation - Okay can you give me the correct number of Microsoft Suport Belgium

    So I'll contact you Julie tomorrow. ]
     
    davidbocque, Oct 14, 2018
    #7
  8. XBF Leonzo G
    XBF Leonzo G Guest

    Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...

    Hello davidbocque,

    Thank you for keeping us updated. The best way to contact the
    Xbox Support Team
    is to follow the link we provided, and request a call back or chat support. There is no phone number that directs callers to support agents at this time. The phone number that was used before redirects customers to the link we provided.
    Be sure to let us know the results!
     
    XBF Leonzo G, Nov 2, 2018
    #8
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Hallo zou het moelijke zijn om mij game terug in te leveren. -[Translation - Hi, it would be ...