Gostaria de saber se será lançado dont starve para o Xbox one?

Discus and support Gostaria de saber se será lançado dont starve para o Xbox one? in XBoX on Consoles to solve the problem; I own both platforms, but decided to stay with Xbox, like most of Microsoft's system, especially in a matter of software we're ahead! the sony is keen... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BRMx Murdok, Apr 13, 2014.

1. BRMx Murdok
    BRMx Murdok Guest

I own both platforms, but decided to stay with Xbox, like most of Microsoft's system, especially in a matter of software we're ahead! the sony is keen to offer its customers in the event of multiplayer games consoles, more legal content than ours, what I
    wanted is that Microsoft had such a will and fight more for us, once we have wanted to see advantage over them in this aspect.

BRMx Murdok, Apr 14, 2014
  2. No... so far in multiplatformers they have two 6 month contents and we have one forever exclusive content.

And we have far more AAA exclusive games.

A Virtual Duck, Oct 31, 2018
  3. BrunoMartins de Oliv Win User

OneDrive for Xbox 360

Bom dia, gostaria de saber, se consigo usar o OneDrive no Xbox 360 para usar como unidade de memória para o console.

Muito obrigado...

[Translation: Good morning, I would like to know, if I can use the OneDrive on
    Xbox 360 to use as the unit of memory forthe console.

Thank you very much...]
  4. ThiagoVeloso3 Win User

Problemas com o controle no xcloud

Olá, quando conecto o controle no celular por via usb, o controle não funciona, gostaria de saber se o problema é no celular ou no app
  5. A Virtual Duck Win User

PS4's content is Timed Exclusive and we will get 100% exclusive content on The Division.

Don't Starve is an indie only on PC/PS4. Likewise, DayZ dev has been talking to MS about releasing on Xbox One. Also, Below is Xbox One Timed Exclusive then PC. Multiple Indies will also be Xbox and PC exclusive like Titanfall is.
  6. BRMx Murdok Win User

I translated into English up here
  7. BRMx Murdok Win User

Dont starve will go out one Xbox? Or sony once again took advantage of us? Even when Microsoft will let ra sony stick with the best content? We will always stay with what remains, such as the watch dogs that has not been released yet and is already being
    billed as the ps4 will have two more hours of content?
Thema:

Loading...
  1. Gostaria de saber se será lançado dont starve para o Xbox one? - Similar Threads - Gostaria saber será

2. Eu gostaria muito de virar membro Alpha gosto de relatar issues

in XboX Insiders
    Eu gostaria muito de virar membro Alpha gosto de relatar issues: Gosto de dar opinioes tirar screenshot se for o caso submitted by /u/Any_Cook_8670 [link] [comments]
  3. Error E100 me podrían ayudar a saber que hacer

in XboX Insiders
    Error E100 me podrían ayudar a saber que hacer: Buenas días tardes o noche quería preguntar si alguien sabe algo sobre el erro e100 en xbox series s ya que me paso muchos dicen que es el SSD pero nose todavía si cambiarlo ya que me surge la...
  4. Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x - Hello...

in XBoX on Consoles
    Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x - Hello...: Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x : Godzilla destroy all monsters melee, Godzilla save the earth, Spiderman The movie game (2002), Spiderman 2 (2004),...
  5. : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...

in XboX Networking Hardware
    : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...: : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order is late, I would like to know the delivery forecast!] Hi CaioPereira4, Thanks for reaching out to the...
  6. Czy wyjdzie beat saber?[Will beat saber come out?]

in XBoX on Consoles
    Czy wyjdzie beat saber?[Will beat saber come out?]: Mam pytanie czy wyjdzie kiedyś beat saber na kinecta? [Translation - I have a question, will beat saber on kinecta ever come out?] 41ca0103-ff0c-43aa-99a3-df91059a0f1e
  7. eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...

in XBoX Games and Apps
    eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...: bem esta lingua é portugues brasil ... eu sou o criador de uma franquia nova e queria torna-la exclusiva da microsoft em games, além de que queria ser o diretor geral do projeto do game , estou...
  8. Gostaria de saber como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one?

in XBoX Games and Apps
    Gostaria de saber como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one?: Como faço para baixar o aplicativo telecine no Xbox one. 6eeb056d-d964-44ec-b828-81da7a75047b
  9. Gostaria de compar o Controle Xbox One X Versao Project Scorpio original onde posso adquerir ?

in XBoX on Mobile
    Gostaria de compar o Controle Xbox One X Versao Project Scorpio original onde posso adquerir ?: [Title Translation-Would you like to compare the original Xbox One X Versao Project Scorpio Control where I can adquerir ?] Boa tarde. Gostaria de comprar o Controle do Xbox One X Versão Project...
  10. Gostaria de trocar o e-mail do meu perfil/gamertag (Mod Translation: Would you like to...

in XBoX Accessibility
    Gostaria de trocar o e-mail do meu perfil/gamertag (Mod Translation: Would you like to...: Olá, gostaria de saber como eu poderia trocar o e-mail do meu perfil, pq eu to cheia de conquistas e não gostaria de perder e o e-mail registrado é do meu pai, gostaria de tirar e colocar o meu....