Golias 20 voltas

Discus and support Golias 20 voltas in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde, Hoje mais cedo estava fazendo a corrida "Circuito Golias", a maior corrida de voltas do FH3, estava fazendo 20 voltas para adquirir... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Nostalgico Br, Feb 17, 2017.

1. Golias 20 voltas

Boa tarde,

Hoje mais cedo estava fazendo a corrida "Circuito Golias", a maior corrida de voltas do FH3, estava fazendo 20 voltas para adquirir recursos, todavia, um erro na 11° volta, não deixou eu completar a corrida na qual estava na liderança, perdendo
    assim reputação, crédito, e pontos de habilidade .... Sem falar no tempo, pois cada volta é 12 minutos.

Gostaria de um suporte para acabar com esse problema, antes que ele acabe com a minha vontade de jogar Xbox.

Att.

Obs: Gravei mas não sei postar.

:)

Nostalgico Br, Feb 17, 2017
  2. Tony72495
    Tony72495 Guest
    Announcing Microsoft DirectX Raytracing!

I hate to burst your guys' bubble, but Nvidia's Volta architecture is the only GPU type that supports full hardware acceleration for DXR. Pre-Volta and AMD GPU's only support software acceleration for DXR, meaning they're going to be fairly limited compared to Volta.

AMD is supposedly working with Microsoft, but will likely have very limited DXR hardware acceleration capabilities compared to Volta. What this means is, I don't see this coming to current gen consoles, we might see it in next gen systems.

Here's a demo of Nvidia's RTX technology that enables hardware acceleration of DXR:
    [youtube]jkhBlmKtEAk[/youtube]

And supposedly that was run on 2 Titan V's (or around $6,000 of computing hardware, not counting the rest of the computer).

Tony72495, Feb 17, 2017
  3. Tony72495
    Tony72495 Guest
    Will the next Xbox come out in 2019 or 2020?

It'll be interesting to see what the next consoles can do though, because from current reports Volta or possibly its successor Ampere might be able to hit 20 TFLOPS in a single GPU.

Tony72495, Feb 17, 2017
  4. Paul Bab
    Paul Bab Guest

Golias 20 voltas

Hi,

To better assist you with your concern regarding Forza Horizon 3, we need you to post your query in English so we can provide an appropriate solution.

Keep us posted.

Paul Bab, Feb 17, 2017
  5. Paul Bab Win User

Golias 20 voltas

Hi,

To better assist you with your concern regarding Forza Horizon 3, we need you to post your query in English so we can provide an appropriate solution.

Keep us posted.
  6. LFC JAY E 9193 Win User

Fifa 20

Yer the Volta mode is best mode on the game i think, i have done about 20 games on Ultimate team already but more interested in the Volta mode haha
  7. KNIGHT X IIMMOT Win User

Fifa 20

I think volta football is amazing and thats what makes the fifa 20 worth buying
  8. darkist1 Win User

Xbox one Backup compatible request

Hopefully when series X gets released they'll open up more backwards. But also with Fifa 20 having Volta there might not be a need for it.
  9. T3chnlgydude Win User

Fifa 20

I’m not a Fifa fan, but one of my friends is a massive Fifa fan and he told me he thinks Fifa 20 is epic. He loves the Volta side
Thema:

Golias 20 voltas

Loading...
  1. Golias 20 voltas - Similar Threads - Golias voltas

2. FC 24 Volta Mode Not Working

in XBoX Games and Apps
    FC 24 Volta Mode Not Working: When launching Volta game mode the following message appears “There was an error accessing server data, please try again.” During the FC24 beta the Volta mode was working which I enjoyed so I...
  3. O meu halo congela,trava é depois volta para a tela de inicio[My halo freezes, crashes and...

in XBoX Games and Apps
    O meu halo congela,trava é depois volta para a tela de inicio[My halo freezes, crashes and...: Olá amigos do lado verde! sou assinantes de gamepass é ontem quis experimentar o halo the master thief colection,porém ele trava na tela de carregamento no menu principal bem na hr de apertar...
  4. I really want rainbow six back in the game pass/Eu quero muito rainbow six de volta no game...

in XboX Insiders
    I really want rainbow six back in the game pass/Eu quero muito rainbow six de volta no game...: I really want rainbow six back in the game pass/Eu quero muittooo o rainbow six de volta no game pass submitted by /u/Pitt_h [link] [comments]
  5. Xbox one S trava e volta pra dashboard.[Xbox one S crashes and returns to the dashboard.]

in XBoX on Consoles
    Xbox one S trava e volta pra dashboard.[Xbox one S crashes and returns to the dashboard.]: Alguém me ajuda pfv!! Quando jogo Resident Evil 5 não consigo abrir uma partida multiplayer porque quando tento abrir uma, o console trava e volta pra dashboard. já limpei cache já exclui os...
  6. Xbox one S trava e volta pra dashboard.

in XBoX on Consoles
    Xbox one S trava e volta pra dashboard.: Alguém me ajuda!! Quando jogo Resident Evil 5 não consigo abrir uma partida multiplayer porque quando tento abrir uma, o console trava e volta pra dashboard. já limpei cache já exclui os perfis...
  7. como cancelar xbox game pass ultimate e volta ao game pass pc?

in XBoX on Windows
    como cancelar xbox game pass ultimate e volta ao game pass pc?: tentei cancelar minha assinatura que vencia dia 31 agora e não dava dizia que tava atrasado e não aparece o cancelamento esperei acabar pra tentar assinar o do pc novamente e fica aparecendo erro...
  8. Quando eu coloco um jogo desconecta da live e volta pro menu inicial [Mod Translation -...

in XBoX on Consoles
    Quando eu coloco um jogo desconecta da live e volta pro menu inicial [Mod Translation -...: Mesmo sem entrar no perfil, eu coloco um jogo ai na tela pisca e volta para a tela inicial, não aparece mensagem nenhuma, e é com qualquer jogo em mídia física, se eu conecto ao vivo e coloco o...
  9. Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??]

in XBoX on Consoles
    Banimento tem volta ?? [Mod translation-Banishment has come back ??]: Ser eu resgatar um código de um jogo que foi comprado de uma forma ilegal ?? Ok serei banido mais eu não tenho certeza como esse game foi adquirindo e aí?? Posso tentar provar que eu não sabia da...