Gold 12 + Game Pass 3 = Game Pass Ultimate 7

Discus and support Gold 12 + Game Pass 3 = Game Pass Ultimate 7 in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Jag köpte guld för 12 månader på elgiganten. När jag löste in koden på mitt xbox så hade jag redan game pass aktiverat i 3 månader. Då blev det game... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by GameRager, Dec 13, 2019.

1. GameRager
    GameRager Guest

Jag köpte guld för 12 månader på elgiganten. När jag löste in koden på mitt xbox så hade jag redan game pass aktiverat i 3 månader. Då blev det game pass ultimate i 7 månader. Detta är inte vad jag betalade för. Snälla hjälp mig. Jag vill ha game pass
    i 3 månader och guld i 12 månader för det har jag betalat för. Inte game pass ultimate i 7 månader.

I bought gold for 12 mounths on elgiganten. When i solved the code in on my xbox I alredy had game pass aktivated in 3 mounths. Then it became game pass ultimate in 7 mounths. This is not what I payd for. Please help me. I want game pass in 3 mounths
    and gold in 12 mounths becaus thats what I payd for. Not game pass ultimate in 7 mounths.

:)

GameRager, Dec 13, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: