Geste commercial [Edit-Translate] Commercial gesture

Discus and support Geste commercial [Edit-Translate] Commercial gesture in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Fidel utilisateur de produits Microsoft, j'ai achete 2 consoles Xbox 360, un Lumia 800, Un Lumia 920, 2 Lumia 640. Une tablette Windows RT, 1 Xbox one... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by The Old Jinx, Mar 4, 2019.

1. The Old Jinx
    The Old Jinx Guest

Fidel utilisateur de produits Microsoft, j'ai achete 2 consoles Xbox 360, un Lumia 800, Un Lumia 920, 2 Lumia 640.

Une tablette Windows RT, 1 Xbox one Day One , 1 Xbox one Elite, 1 Xbox one X et enfin une deuxième Xbox one X (je vais développer un peu plus loin.

et enfin un tablette surface GO avec stylet et clavier et souris

J'ai aussi achete plusieurs centaines de jeux entre la 360 et la ONE , j'ai loue une bonne centaine de film, j'avais pris le pass groove.

Bref assez fidèle.

J'ai été plusieurs fois laisse sur le bord de la route. Windows phone, tablette RT, pass groove.

Ma premiere Xbox one X tombe en panne, je demande un echange avancé, et je vous le donne en mille la console fournie ne marche pas.

Du coup ne pouvant pas vraiment attendre plusieurs semaines que le mic mac entre les 2 consoles se fasse, j'en ai achete une autre.

J'en arrive au service client.

Déj je tiens a souligner l'excellence des operateurs qui ont suivit mon dossier , ont toujours été présent aimables et compréhensifs.

Au moment de régler l'affaire de la deuxième console defectueuse, je signale a l opératrice que l'on m'avait parlé d'un geste commercial.

Elle me fait patienter 5 ou 6 minutes et revient (surement une discussion avec son responsable hiérarchique) .

Elle revient avec 3 mois de Gold.

J'ai poliment refusé.

Mais intérieurement je peux vous dire que le mal est fait, j'ai ressenti ca comme si on m'avait jeté 1 euro a la gueule.

Des années de fidélité pour être traité comme ça.

Ne faites rien continuez comme C c'est beau

[Translated by Mod]

Fidel Microsoft Products User, I bought 2 consoles Xbox 360, a Lumia 800, a Lumia 920, 2 Lumia 640.

A Windows RT tablet, 1 Xbox One Day one, 1 Xbox One Elite, 1 Xbox One X and finally a second Xbox One X (I'll develop a little further.

And finally a tablet surface GO with stylus and keyboard and mouse

I also bought several hundred games between the 360 and the one, I rented a good hundred film, I had taken the groove pass.

Short enough faithful.

I was several times left on the side of the road. Windows phone, RT tablet, Groove Pass.

My first Xbox One X crashes, I request an advanced exchange, and I give it to you in a thousand the supplied console does not work.

Since I could not really wait several weeks for the mic mac between the two consoles to be done, I bought another.

I come to customer service.

Already I want to underline the excellence of the operators who have followed my dossier, have always been present kind and understanding.

At the time of settling the case of the second defective console, I pointed out to the operator that I had been told of a commercial gesture.

She makes me wait 5 or 6 minutes and returns (probably a discussion with her supervisor).

She comes back with three months of Gold.

I politely refused.

But internally I can tell you that the evil is done, I felt it as if I had been thrown 1 euro in the face.

Years of fidelity to be treated like that.

Do not do anything continue like this is beautiful

:)

The Old Jinx, Mar 4, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: