Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]

Discus and support Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received] in XBoX on Consoles to solve the problem; Beste microsoft, Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by NielsRoskam1, May 16, 2020.

1. NielsRoskam1
    NielsRoskam1 Guest

Beste microsoft,

Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb betaald met ideal. Is het normaal dat het zolang duurd?

Mvg,

Niels

-[Translation - Dear Microsoft,

Today I bought an xbox card with a value of 10 euros.
    I have not received a confirmation email and no code.
    I paid with ideal. Is it normal for it to take that long?

Best regards,

Niels]

:)

NielsRoskam1, May 16, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello NielsRoskam1,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure we provide the correct solution. Did you purchase the Xbox gift card from the Microsoft Store or a third-party retailer? If you completed the transaction on the
    Microsoft Store, you should be able to see the transaction on
    the order history of the account
    . Do you see it there? If you completed the transaction with a third-party retailer, we recommend reaching out to the retailer for support. Be sure to let us know the results
    NielsRoskam1!
  3. sandra willem dimitr Win User

cadeaukaart xbox betaald [ gift card xbox paid]

nog steeds niets mogen ontvangen helaas

Translation:[ Still can not receive anything unfortunately ]
  4. andyde groot Win User

Microsoft gift card

Het geld is wel van mijn rekening afgehouden maar heb geen codes gehad heb het hier op de site van microsoft gekocht.

Translate-The money has been withheld from my account but have not had any codes it bought here on the Microsoft site.
  5. CrazY1985 Win User

Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code not receiving]

Waar heb je de code gekocht?

[Translation - Where did you buy the code?]
  6. XBF Crystal P Win User

Geld op mijn xbox account code niet ontvangen [Translation - Money on my Xbox account code not receiving]

Hi there IIseVan,

Thanks for reaching out here in Xbox Forums. I understand you are experiencing an issue finding the purchased content on your account. I recommend trying the following article:

Find your games and add-ons on Xbox One
    .

Try this out and let us know the results.
Thema:

Loading...
  1. Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received] - Similar Threads - Geen code ontvangen

2. Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]

in XBoX on Consoles
    Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]: Hey, Mijn Xboxone wil geen verbinding maken met mijn nieuwe netwerk. Ik krijg verschillende foutmeldingen zoals geen verbinding met DHCP server/Teredo/ netwerk is niet geconfigureerd. Nu weet...
  3. Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]

in XBoX Games and Apps
    Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]: Sea of Thieves gekocht, geld afgeschreven geen spel gekregen. Continu meldingen dat alles gelukt is maar nergens een downloadknop te bekennen. In mijn account staat ook niet dat de betaling...
  4. Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...

in XBoX on Windows
    Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...: Ik krijg geen verbinding meer met bovengenoemd spellen, dit duurt nu al een week! [Translation - I can no longer connect to the games mentioned above, this has been going on for a week now!]...
  5. Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...

in XBoX on Consoles
    Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...: Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op alle andere apparaten die ik gebruik werkt het...
  6. xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...

in XBoX Games and Apps
    xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...: Bij het opstarten van Fortnite wordt gevraagd om of de disk te installeren of te kijken of je bent aangemeld voor xbox live..(daarvoor een code gekocht en ingevoerd..) Voor zover wij het kunnen...
  7. Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]

in XBoX Games and Apps
    Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]: Beste, Vanmiddag een spel gekocht in de online store en is ook afgeschreven van mijn rekening. Via het microsoft betaald met ideal. Helaas geen bevestiging gekregen en staat ook niet in het...
  8. minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...

in XBoX on Windows
    minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...: Wij hebben het account van onze dochter op volledige toegang gezet echter kan zij geen vrienden toevoegen. We zien haar gametag duidelijk en alle permissies zijn op toegestaan. (Mod Translation)...
  9. Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

in XBoX Games and Apps
    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...: Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money has been written off but no code has been...
  10. Nat type open, nog steeds geen multiplayer

in XBoX on Consoles
    Nat type open, nog steeds geen multiplayer: Hello, My nat type is open but i still got a error and im not able to play multiplayer. Can someone help me? Gz 454cd547-8704-4a50-b352-4aaf74ce4393