Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...

Discus and support Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with... in XBoX on Windows to solve the problem; Ik krijg geen verbinding meer met bovengenoemd spellen, dit duurt nu al een week! [Translation - I can no longer connect to the games mentioned above,... Discussion in 'XBoX on Windows' started by DuskDegree32764, Jan 21, 2019.

1. Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...

Ik krijg geen verbinding meer met bovengenoemd spellen, dit duurt nu al een week!

[Translation - I can no longer connect to the games mentioned above, this has been going on for a week now!]

:)

DuskDegree32764, Jan 21, 2019
  2. choppyseize Win User

Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with Hidden City, Homicide Quad and Survivors: the quest]

You can try clearing the MAC address as well to see if that helps.
  3. ChiefJoboo Win User

Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with Hidden City, Homicide Quad and Survivors: the quest]

1. Please first turn off the console and unplug it for 30 seconds, this clears cache.

2. If that doesn't work please check your network connection tests in Settings > Network > Test network connection & Test multiplayer connection for any problems.

3. Then please redownload your account:
    http://support.xbox.com/my-account/manage-gamertag-and-profile/add-remove-account-xbox-one

4. Then finally, a factory reset keeping games and apps: Settings > System > Console Info & Updates > Reset console > "keep games and apps".

If your games still won't work please contact xbox support:
    http://support.xbox.com/contact-us
  4. mentiroza Win User

FAQ: NAT op 'Open' zetten voor Xbox 360

Hallo , ik kan al een paar maanden niet meer verbinding maken met xbox live ... Ik krijg steeds de melding : 'dubbel netwerk'. ik heb écht ALLES al gebrobeerd zoals contact opgenomen met de xbox support én zelfs mijn internet-provider , maar geen van hen
    heeft mij tot dusver kunnen verderhelpen . Ik hoop dat ik via deze manier eindelijk van dit vervelend probleem verlost geraak.

MVG , CEDRIC
  5. GiltPiano5 Win User

geen verbinding xbox live

IK kan al 2 dagen niet inloggen op mn xbox live ,hebben hier meer mensen last van
  6. mvb24 Win User

geen verbinding xbox live

Als ik het goed begrijp probeer je tegelijkertijd met één account in te loggen op twee xboxen.

Er kan naar mijn weten niet gelijktijdig gebruik worden gemaakt van één account. Dit is hieronder te lezen in support tread van xbox.

support.xbox.com/.../concurrent-signin
Thema:

Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...

Loading...
  1. Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with... - Similar Threads - Geen verbinding met

2. Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]

in XBoX on Consoles
    Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]: Beste microsoft, Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb betaald met ideal. Is het normaal dat het...
  3. Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]

in XBoX on Consoles
    Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]: Hey, Mijn Xboxone wil geen verbinding maken met mijn nieuwe netwerk. Ik krijg verschillende foutmeldingen zoals geen verbinding met DHCP server/Teredo/ netwerk is niet geconfigureerd. Nu weet...
  4. Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]

in XBoX Games and Apps
    Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]: Sea of Thieves gekocht, geld afgeschreven geen spel gekregen. Continu meldingen dat alles gelukt is maar nergens een downloadknop te bekennen. In mijn account staat ook niet dat de betaling...
  5. Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...

in XBoX on Consoles
    Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...: Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op alle andere apparaten die ik gebruik werkt het...
  6. xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...

in XBoX Games and Apps
    xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...: Bij het opstarten van Fortnite wordt gevraagd om of de disk te installeren of te kijken of je bent aangemeld voor xbox live..(daarvoor een code gekocht en ingevoerd..) Voor zover wij het kunnen...
  7. Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]

in XBoX Games and Apps
    Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]: Beste, Vanmiddag een spel gekocht in de online store en is ook afgeschreven van mijn rekening. Via het microsoft betaald met ideal. Helaas geen bevestiging gekregen en staat ook niet in het...
  8. minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...

in XBoX on Windows
    minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...: Wij hebben het account van onze dochter op volledige toegang gezet echter kan zij geen vrienden toevoegen. We zien haar gametag duidelijk en alle permissies zijn op toegestaan. (Mod Translation)...
  9. Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

in XBoX Games and Apps
    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...: Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money has been written off but no code has been...
  10. Nat type open, nog steeds geen multiplayer

in XBoX on Consoles
    Nat type open, nog steeds geen multiplayer: Hello, My nat type is open but i still got a error and im not able to play multiplayer. Can someone help me? Gz 454cd547-8704-4a50-b352-4aaf74ce4393