Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]

Discus and support Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone] in XBoX on Consoles to solve the problem; Hey, Mijn Xboxone wil geen verbinding maken met mijn nieuwe netwerk. Ik krijg verschillende foutmeldingen zoals geen verbinding met DHCP... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Zoë1303, May 11, 2019.

1. Zoë1303
    Zoë1303 Guest

Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone]

Hey,

Mijn Xboxone wil geen verbinding maken met mijn nieuwe netwerk.

Ik krijg verschillende foutmeldingen zoals geen verbinding met DHCP server/Teredo/ netwerk is niet geconfigureerd.

Nu weet ik dat je de Upnp/port forwarding aan moet zetten in de modem instellingen maar ook dit lijkt niet te helpen.

Het NAT-type wordt ook niet weergegeven (wat bij vorige provider wel het geval was) dus volgens mij connect die echt helemaal niet.

Ik heb deze foutmelding nog nooit gehad en kan nergens een oplossing vinden.

Ik had iets gelezen over poorten toekennen maar ik heb hier weinig verstand van en kan dit ook niet vinden in mijn modem.

Iemand hier ervaring mee en/of weet wat ik moet doen om mijn Xbox te verbinden met mijn netwerk?

[Translation -

Hey

My Xboxone does not want to connect to my new network.

I get several error messages such as no connection to DHCP Server/Teredo/network is not configured.

Now I know that you need to turn on the UPNP/port forwarding in the modem settings but this also does not seem to help.

The NAT type is also not displayed (which was the case with previous provider) so I think connect that really isn't at all.

I've never had this error message and can't find a solution anywhere.

I had read something about assigning ports but I have little understanding of it and can't find it in my modem either.

Anyone here experience it and/or know what I need to do to connect my Xbox to my network?]

:)

Zoë1303, May 11, 2019
  2. XBF Amber M Win User

Hi Zoë1303,

Thanks for reaching out to us in the forums for this issue. Since you're receiving several different error messages in relation to your connection to the network (like DHCP error, Teredo, etc.), I recommend that you use our Xbox
    One Network Connection Error Solution
    to further troubleshoot what may be happening. It will take you through different steps to pinpoint what is happening in your network based on the message you receive and provide you with the correct steps to follow
    to attempt to resolve it.

Give it a try and let us know the results.

I hope that this helps you out.
  3. RedCarGamer Win User

cloud

Wanneer u een spel start, als is in een nieuwe console en als je internetverbinding, automatisch wanneer het spel wordt gestart, zal het downloaden van de Cloud. Er is geen andere manier.

[Translated with Bing Translator]

When you start any game, if is in a new console and if you have internet connectivity, automatically when the game is started, it will download it from the cloud. There isn't any other way.
  4. RobertBuckalew Win User

xboxone will not connect to internet

Need more info on your set up....

What Country/State/Province do you live in?

Modem brand & model number:

Router brand & model number:

How many Xbox 360 and Xbox One consoles are connected to this router?:

Wired or Wireless (for each console):

Things you have tried:

Is UPnP Enabled? Yes/No/Unknown:

Do you have a NAT error? If so, what is your NAT type?:

Any Error Codes you encounter:

Who is your ISP? (Internet Service Provider):
  5. SilasLimaXb Win User

Game Pass on Xbox360

O Gamepass só está disponivel para XboxOne e Windows 10

[Translation - Gamepass is only available for XboxOne and Windows 10]
  6. Sensei061309 Win User

Xbox One X error code 0x800704cf

Everything is normal on internet but controller is not being able to connect to xbox one either even if I connect a cord directly into controller and xboxone console.
Thema:

Loading...
  1. Geen internetverbinding op Xboxone [Translation - No Internet connection on Xboxone] - Similar Threads - Geen internetverbinding Xboxone

2. Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]

in XBoX on Consoles
    Geen xbox code ontvangen -[Translation - No xbox code received]: Beste microsoft, Ik heb vandaag een xbox kaart gekocht met een waarde van 10 euro. Ik heb geen bevestigings email gehad en geen code ontvangen. Ik heb betaald met ideal. Is het normaal dat het...
  3. Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]

in XBoX Games and Apps
    Spel gekocht, geld weg en geen spel... [Translation-Game bought, money away and no game...]: Sea of Thieves gekocht, geld afgeschreven geen spel gekregen. Continu meldingen dat alles gelukt is maar nergens een downloadknop te bekennen. In mijn account staat ook niet dat de betaling...
  4. Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...

in XBoX on Windows
    Geen verbinding met Hidden City, Homiced Quad en Survivers: the quest[No connection with...: Ik krijg geen verbinding meer met bovengenoemd spellen, dit duurt nu al een week! [Translation - I can no longer connect to the games mentioned above, this has been going on for a week now!]...
  5. Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...

in XBoX on Consoles
    Xbox One kan geen verbinding maken met Xbox Live [Translation - Xbox One cannot connect to...: Ik kan geen verbinding maken met Xbox Live en me dus ook niet aanmelden op mijn profiel. Het kan zogezegd mijn draadloos netwerk niet vinden, maar op alle andere apparaten die ik gebruik werkt het...
  6. xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...

in XBoX Games and Apps
    xbox live, code ingevoerd, maar nog geen Fortnite kunnen spelen [Xbox Live, code entered...: Bij het opstarten van Fortnite wordt gevraagd om of de disk te installeren of te kijken of je bent aangemeld voor xbox live..(daarvoor een code gekocht en ingevoerd..) Voor zover wij het kunnen...
  7. Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]

in XBoX Games and Apps
    Betaald en geen content gekregen [Translation-Paid and no content received]: Beste, Vanmiddag een spel gekocht in de online store en is ook afgeschreven van mijn rekening. Via het microsoft betaald met ideal. Helaas geen bevestiging gekregen en staat ook niet in het...
  8. minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...

in XBoX on Windows
    minecraft permissies in orde maar kan geen vrienden toevoegen. (Translation: Minecraft ...: Wij hebben het account van onze dochter op volledige toegang gezet echter kan zij geen vrienden toevoegen. We zien haar gametag duidelijk en alle permissies zijn op toegestaan. (Mod Translation)...
  9. Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...

in XBoX Games and Apps
    Heb net forza horizon 4 gekocht maar geen code ontvangen hebben meer mensen hier last van [Mod ...: Heb net forza horizon 4 gekocht Geld is afgeschreven maar geen code ontvangen.. wat te doen? [Mod Translation-Have just bought forza horizon 4 Money has been written off but no code has been...
  10. Nat type open, nog steeds geen multiplayer

in XBoX on Consoles
    Nat type open, nog steeds geen multiplayer: Hello, My nat type is open but i still got a error and im not able to play multiplayer. Can someone help me? Gz 454cd547-8704-4a50-b352-4aaf74ce4393